Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
    gratis Telenet hotspots kan je toch ook bereiken als je Prox gebruikt?
    dit heeft niets met je GSM abo te maken, die verbinding is via WIFI !

smart+ 65 = 5GB inbegrepen !!! nog niet voldoende ?
    Ha zo dat is niet alleen voor telepret klanten? Het is niet omdat je WiFi gebruikt dat je daar toestemming hebt om op in te loggen dacht ik.

Smart+65? Is dat iets van Proxi? Hebben we toch niet nodig. Komen toe met een bescheidener contract. Iets rond de 160 à 190 belminuten is voldoende.
    We gaan het nog even afwachten. Subiet is aan het vrouwtje vragen hoe het vandaag is gegaan in de wagen. Anders procedure starten om vroegtijdig uit het abonnement te stappen met behoud van de iPhone5 uiteraard.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Das idd alleen voor telenet klanten, maar als niet telenet klant kunt ge er wel verbinding mee maken. Maar als ge itnernet dan opendoet moet ge u eerst aanmelding met uw telenet login.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Klopt, dus als niet Telenet klant zijt ge d'r niks mee.
        Tenzij je de login gegevens van een Telenet klant hebt natuurlijk.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Ha zo dat is niet alleen voor telepret klanten? Het is niet omdat je WiFi gebruikt dat je daar toestemming hebt om op in te loggen dacht ik.

Smart+65? Is dat iets van Proxi? Hebben we toch niet nodig. Komen toe met een bescheidener contract. Iets rond de 160 à 190 belminuten is voldoende.
          We gaan het nog even afwachten. Subiet is aan het vrouwtje vragen hoe het vandaag is gegaan in de wagen. Anders procedure starten om vroegtijdig uit het abonnement te stappen met behoud van de iPhone5 uiteraard.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
          je kan toch een telenet thuis (internet en eventueel TV) hebben en een proximus gebruiken?

smart+ 15 tot 65 allemaal van Proximus

Comment

• Ik ben van Proximus naar Telenet gegaan en kom toch goedkoper uit. Gebruik wel geen data, enkel telefoon + sms.

Comment

• Hier Proximus voor de gewone gsm, is met een pay&go kaart.
              Op mijn smartphone heb ik Mobilevikings.

Maar ik dacht eigenlijk dat dit topic over ergernissen in het verkeer ging?
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Hier Proximus voor de gewone gsm, is met een pay&go kaart.
                Op mijn smartphone heb ik Mobilevikings.

De titel zegt niets over verkeer, alleen over ergernissen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                  Het staat anders wel in het onderdeer "VERKEER & wetgeving"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                    je kan toch een telenet thuis (internet en eventueel TV) hebben en een proximus gebruiken?

smart+ 15 tot 65 allemaal van Proximus
                    Klopt, die hebben we hier ook sinds mei.

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Als je zeer regelmatig met je wagen de grens over moet en je gsm-verbinding werkt telkens niet naar behoren, zodat je zakelijk een uur en nog wat niet bereikbaar bent, is dat een GROTE ergernis.
                    Te voet steek ik zelden de grens over.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Als je zeer regelmatig met je wagen de grens over moet en je gsm-verbinding werkt telkens niet naar behoren, zodat je zakelijk een uur en nog wat niet bereikbaar bent, is dat een GROTE ergernis.
                      Te voet steek ik zelden de grens over.
                      Daarin heb je gelijk, en dat mag je hier ook melden, maar nu gaat het al pagina's lang over gsm's en gsm abonnementen, en dat kan toch niet de bedoeling zij. In dit topic?
                      Daarvoor hebben we immers het gsm-topic.

Comment

Daarin heb je gelijk, en dat mag je hier ook melden, maar nu gaat het al pagina's lang over gsm's en gsm abonnementen, en dat kan toch niet de bedoeling zij. In dit topic?
                        Zeg nooit gsm tegen een smartphone.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• [ERGERNIS]telecom in het ergernis topic[/ERGERNIS]
                          Polo 6n 1.4

Comment

• ik heb een ergernis tegen ergernissen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                              Zeg nooit gsm tegen een smartphone.
                              Een smartphone is thans altijd een gsm, maar niet elke gsm is een smartphone!

Comment

Ge moet daarvoor niet met uw ogen draaien ze manneken.

Comment

• Linker- en middenvakrijders.
                                  Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                                  BMW E90 320d:

Comment

maar nu gaat het al pagina's lang over gsm's en gsm abonnementen, en dat kan toch niet de bedoeling zij. In dit topic?
                                    Nu niet overdrijven hé knight-rider. Iemand heeft het woord telenet laten vallen halfweg blz. 42, we zitten nu half blz.44. Vind dat goed meevallen om over gsm/operatoren en aanverwanten te zeveren. Trouwens vermits de meeste toch niet handsfree bellen terwijl ze aan het rijden zijn (simpele dagelijkse vaststelling) en dit bij verkeer & wetgeving hoort, kan het wel degelijk.
                                    Wist niet dat er een gsm/smartphone topic was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyrider Bekijk Berichten
                                      Linker- en middenvakrijders.
                                      Gisteren ook weer van dat op de E40. Toeval of niet maar het waren bijna allemaal vrouwen, t'is gelijk of ze dood zijn alleen maar voor hun kijken.
                                      Als we er met 4 links voor gingen en eentje rechts hadden ze het meestal wel door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                                        Gisteren ook weer van dat op de E40. Toeval of niet maar het waren bijna allemaal vrouwen, t'is gelijk of ze dood zijn alleen maar voor hun kijken.
                                        Als we er met 4 links voor gingen en eentje rechts hadden ze het meestal wel door.
                                        Bwa in mijn ondervinding is middenvaksrijden niet echt iets typerend voor vrouwen. Ook veel mannen van rond de 50 maken zich schuldig aan middenvaksrijden. En dan durven ze zich nog kwaad maken als je hen erop wijst, aja want wie ben ik als 22-jarig manneke om die 'ervaren' bestuurder de les te spellen
                                        1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                                        1984 BMW E28 520i
                                        2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• de oprit van mijn garage ( en zo'n 40 tal andere garages) ligt naast een appartement, die madam die daar woont sinds een klein jaar zaagt altijd op mij en mijn pa en wss op al de rest ook dat wij te veel lawaai maken met de auto in dat straatje.

Nu heeft ze in het begin en op het einde ( +- 50 meter ) een hoge scherpe verkeersdrempel laten leggen.

Heeft ze nu wel pech dat ik daar trager dan stapvoets overmoet en dat ik dan terug moet optrekken tot aan de volgende drempel en dat mijn goeie oude pompverstuivende TDI goe veel lawaai maakt. mss dat ik nu nog wat meer gas zal geven dat ze mij zeker hoort toekomen.

dat komt dan wonen vlak naast een oprit van 40 garages en weent dan als er auto's over rijden.

Zelfde of je gaat nu naast zaventem wonen en zagen over de vliegtuigen, of naast de sinksefoor gaan wonen en dan klagen over een evenement dat er al 30 jaar staat.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X