Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ge zou beter ne piper-uitlaat laten steken, da maakt geen geluid

Mijn moeder hoort mij toekomen als ze aan den andere kant van 't appartement staat in de badkamer zonder ramen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk Berichten
      Bwa in mijn ondervinding is middenvaksrijden niet echt iets typerend voor vrouwen. Ook veel mannen van rond de 50 maken zich schuldig aan middenvaksrijden. En dan durven ze zich nog kwaad maken als je hen erop wijst, aja want wie ben ik als 22-jarig manneke om die 'ervaren' bestuurder de les te spellen
      Mijn ervaring is inderdaad ook dat het zeker niet typisch voor vrouwen is. Volgens mij gaat het in veel gevallen om pure onwetendheid/gebrek aan besef dat dit stoort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
        Ge zou beter ne piper-uitlaat laten steken, da maakt geen geluid

Mijn moeder hoort mij toekomen als ze aan den andere kant van 't appartement staat in de badkamer zonder ramen
        binnenkort staat er een porsche in die garage, denk dat ik mij soms eens van pedaal ga vergissen
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Nu heeft ze in het begin en op het einde ( +- 50 meter ) een hoge scherpe verkeersdrempel laten leggen.
          Dus zij is de eigenaar en verhuurder van die garages en de grond waar die garages opstaan? In ieder geval nooit leuk zo'n mensen, zeg dat ze haar huis wat beter moet isoleren
          1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
          1984 BMW E28 520i
          2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            binnenkort staat er een porsche in die garage, denk dat ik mij soms eens van pedaal ga vergissen
            Dan is er geen enkel excuus meer om eens een ritje te doen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
              Mijn ervaring is inderdaad ook dat het zeker niet typisch voor vrouwen is. Volgens mij gaat het in veel gevallen om pure onwetendheid/gebrek aan besef dat dit stoort.
              Ik zou er nog arrogantie en luiheid willen aan toevoegen, gekruid met een totaal gebrek aan verkeersinzicht...

Comment

• Ik kan me mateloos ergeren aan vrachtwagens/kippers geladen met patatten, bieten, steenbrokken, whatever, die niet of amper afgedekt zijn, of die de modder in het rond laten vliegen op de snelweg.

Deze morgen op de E403 nog een klomp modder (?) op mijn motorkap en voorruit gekregen van een trekker/oplegger van een grondwerker. De volgende afrit reed die gast af, en heb ik hem geconfronteerd: 'ik had mijn camion nochtans net afgespoten ?' Yeah, right, en dan vliegen er brokken ter grootte van een serieuze vuist af...

Gelukkig had ik deze keer geen schade.
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• En ik erger me in feite ook aan gasten die gepanserde Mercedessen verkopen, en zelf met scherp schieten op elkeen die iets durft te posten in hun thread.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Comment

• Ergernissen van gisteren:
                      1) Totaal onbekwame chauffeur met schoolbus die voor mij reed!
                      Gebruikt vaak geen pinkers, en als hij die al gebruikt dan is het meestal die aan de verkeerde kant, voorrangsregels kent hij blijkbaar ook niet, zit constant met zijn voet op de rem (remlichten die constant onnodig op zitten te lichten).
                      En zo een individu is dan verantwoordelijk voor een hele bus vol met kinderen
                      2) Mensen die nog snel even door willen rijden als het al oranje is. Als je echt niet meer op een veilige manier kan stoppen, dan heb ik daar alle begrip voor, maar als je in een file staat aan te schuiven aan het licht en toch nog even snel wilt doorrijden als het oranje is (dat ze daar maar eens wat extra op gaan controleren)
                      3) Vrachtwagenbestuurder die sneller dan 90 reed, enkele vrachtwagens inhaalde en dat op het linker vak bij een rijtje auto's dat meer dan 120 reed lekker ging gatplakken
                      4) Stuk of 4 auto's die aan een wegversmalling gewoon doorgereden kwamen waardoor ik moest stoppen terwijl ik van mijn kant eigenlijk voorrang had. En als er eentje doorrijd dan volgen ze natuurlijk allemaal.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Ergernissen van gisteren:

4) Stuk of 4 auto's die aan een wegversmalling gewoon doorgereden kwamen waardoor ik moest stoppen terwijl ik van mijn kant eigenlijk voorrang had. En als er eentje doorrijd dan volgen ze natuurlijk allemaal.
                        Is juist, maar wees eerlijk, we hebben allemaal de neiging ons aan dat treintje te haken

Comment

• Eerlijk, wel als ik zie dat ik niet meer door kan dan stop ik gewoon.

En het was nu niet dat de eerste nog door kon en de rest gevolgd is, zelfs de eerst had gewoon moeten stoppen.

Ik heb het al vaker gezegd, maar d'r gaat een dag komen dat ik zo een situatie de boel gewoon blokkeer, en dan kunnen ze terug achteruit rijden!
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Deze morgen mij ook serieus druk gemaakt aan zo'n hufter die z'n sigarettepeuk door het raam gooit,recht op m'n motorkap,voor hetzelfde geld zuigt mijn hok het op en staat ie tijd later in de fik...en ja het was weer een soepotoke,heb es getuut en the finger was z'n deel..oelewapper!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                              Ik kan me mateloos ergeren aan vrachtwagens/kippers geladen met patatten, bieten, steenbrokken, whatever, die niet of amper afgedekt zijn, of die de modder in het rond laten vliegen op de snelweg.

Deze morgen op de E403 nog een klomp modder (?) op mijn motorkap en voorruit gekregen van een trekker/oplegger van een grondwerker. De volgende afrit reed die gast af, en heb ik hem geconfronteerd: 'ik had mijn camion nochtans net afgespoten ?' Yeah, right, en dan vliegen er brokken ter grootte van een serieuze vuist af...

Gelukkig had ik deze keer geen schade.
                              Vandaag ook een aardappel tegen mijn grille gekregen, gelukkig was 't niet op een licht. Maat van mij rijdt zelf met patatten en zegt dat die bache er over trekken 5 minuten werk is, snap dan ook niet waarom ze het niet doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                Is juist, maar wees eerlijk, we hebben allemaal de neiging ons aan dat treintje te haken
                                Nee, ik stop nog liever aan 't groen dan gelijk die kalvers in 't rijtje te gaan staan op een kruispunt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                  Nee, ik stop nog liever aan 't groen dan gelijk die kalvers in 't rijtje te gaan staan op een kruispunt.
                                  De reactie van Vitus ging niet over lichten, maar over een wegversmalling.

Comment

2) Mensen die nog snel even door willen rijden als het al oranje is. Als je echt niet meer op een veilige manier kan stoppen, dan heb ik daar alle begrip voor, maar als je in een file staat aan te schuiven aan het licht en toch nog even snel wilt doorrijden als het oranje is (dat ze daar maar eens wat extra op gaan controleren)
                                    Doe ik elke dag, da ze dan t licht voor links af te slaan maar wa langer dan 3 auto's tijd groen maken. Zeker 's morgens. (licht aan de mcdonalds in Houthalen)

Comment

De reactie van Vitus ging niet over lichten, maar over een wegversmalling.
                                      Oei, compleet miskeken.

In dat geval ben ik eigenlijk ook vaak de eerste die stopt om de tegenliggers door te laten. Kom ik van de andere kant, ga ik geen accident riskeren, maar ik rij toch dicht genoeg om het duidelijk te maken.
                                      Zo eens gehad (jaren terug) dat tegenliggers rond een stilstaande werfwagen moesten rijden, heel het treintje mee natuurlijk, ik had voorrang en duwde me een baan er tussen en kreeg dan van een van de wachtenden te horen dat ik moest wachten, dat zij voorrang hadden. :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                        Oei, compleet miskeken.

Gelijk uw collega van RTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                          Doe ik elke dag, da ze dan t licht voor links af te slaan maar wa langer dan 3 auto's tijd groen maken. Zeker 's morgens. (licht aan de mcdonalds in Houthalen)
                                          Goede conflictvrije lichten zijn daarvoor wel een heel goede oplossing.
                                          Maar ik had het wel over de mensen die rechtdoor moeten en rechts af moeten slaan.
                                          Ik moet op dat kruispunt (waar geen conflictvrije lichten zijn) namelijk links af slaan, en het is altijd rood voordat ik dat kan doen omdat de tegenliggers blijven komen.

Comment

Working...
                                          X