Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tis toch niet dat hij het gat toe rijdt? Die pug komt gewoon naar links zonder pinken/lijken. Die pug Kon wat gas geven om er voor te geraken want als hij Em terug smijt is hij ineens redelijk stuk ervoor.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• het leek mij anders ook allemaal maar voorspelbaar, en de pug zat ervoor toch ? zo op dat visoogbeeld toch te zien...mss ni ver

Comment

• tuurlijk,als ik de peugeot rijder was geweest had ik ook gedacht van dat is hoffelijk dat ik mag invoegen,maar neen dus ....
        Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
          tuurlijk,als ik de peugeot rijder was geweest had ik ook gedacht van dat is hoffelijk dat ik mag invoegen,maar neen dus ....
          Tja, als hij ietsje meer gas had gegeven en zijn pinker had gebruikt, dan had hij zonder probleem kunnen invoegen.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Tja, als hij ietsje meer gas had gegeven en zijn pinker had gebruikt, dan had hij zonder probleem kunnen invoegen.
            Ik was vroeger ook zo hoor,ik rij op tweede vak en laat niemand tussen,ze moeten maar dit of dat... met verouderen veranderd dat...
            Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Bij mij mogen ze wel tussen, maar dan moeten ze wel hun pinker gebruiken. Dan haal ik desnoods wel effe mijn voet van het gas zodat ze veilig d'r tussen kunnen. En dat heb ik altijd gedaan, heeft bij mij niks met leeftijd te maken.
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                Leuk! Boel maken terwijl je er nog niet eens woont, dat wordt een leuke tijd daar.
                Volgende keer gewoon 2 stoelen en 2 planken in V-vorm op de strook zetten, dan zien de mensen dat er wel degelijk gewerkt wordt.
                (I know, het hoort niet maar dan staan er tenminste geen auto's op je plaats en bespaart het je een hele hoop frustratie.)
                Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                Post was gericht op fcapri.

En nee, ik ga me inderdaad niet voor een poort parkeren.
                Enkel voel ik me maar héél eenzaam in dat standpunt
                tja, als je al de moeite doet om borden aan te vragen bij de gemeente, en die dan ook al te zetten, dan pak ik wraak als ze zich toch nog daar plaatsen.
                ge moogt zelf de politie bellen, die doen daar NIKS aan. die borden zijn voor de fun, politie beboet niet als er toch autos staan en wegslepen doen ze ook niet. al meegemaakt.

der zijn dan ook altijd idioten die voor u garage komen staan (dodge in de garage, op weg met de golf). dat leren ze ook af als ge dan de dodge met stalen bumper op 5mm van hun deur op de oprit zet. t minste dat ze schuin gaan hebben ze een kras. ik heb nog geenene gehad die kwam aanbellen om de dodge weg te halen . wel veel zien sukkelen daar weg te geraken.
                ik heb een grote oprit (kunnen 4autos naast elkaar op), en de buren weten dat ze daar ook mogen staan (alsook hun bezoek). maar de garagepoort MOET vrijblijven. ze weten ook dat er nog een paar oldtimers binnenstaan en ik wil geen onbekenden gaan zoeken omdat ik dan niet buiten raak

dodge staat dus altijd binnen, diene 'bloementuin' is verwijderd en ook gewoon oprit, en dan kwamen ze dus altijd hun autos voor de garage zetten, waar ongeveer de dodge voorbumper is. al die ruimte en voor de garage staan ze !!!

Comment

• Ja, iedereen heeft zo z'n eigen aanpak natuurlijk.
                  Ik ben gewoon niet voor die provocerende actie's.

Ik zou eerder een blaadje onder de ruitenwissers steken en hen erop attent maken dat ze voor een garage staan.
                  Maar direct de boel beginnen blokkeren etc. Zo'n situatie kan toch vrij snel uit de hand lopen als het vb net zo'n heethoofd is…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                    tja, als je al de moeite doet om borden aan te vragen bij de gemeente, en die dan ook al te zetten, dan pak ik wraak als ze zich toch nog daar plaatsen.
                    ge moogt zelf de politie bellen, die doen daar NIKS aan. die borden zijn voor de fun, politie beboet niet als er toch autos staan en wegslepen doen ze ook niet. al meegemaakt.
                    Dan geldt dat misschien waar jij woont, maar als je bij ons geldige borden hebt aangevraagd, mag je gerust politie bellen, die zal langskomen, eventuele foute parkeerders uit hun bed bellen, en als dat niet helpt, dan is het wel degelijk de takeldienst die gebeld wordt, ook al is het maar voor 1 auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                      Dan geldt dat misschien waar jij woont, maar als je bij ons geldige borden hebt aangevraagd, mag je gerust politie bellen, die zal langskomen, eventuele foute parkeerders uit hun bed bellen, en als dat niet helpt, dan is het wel degelijk de takeldienst die gebeld wordt, ook al is het maar voor 1 auto.
                      Hier ook, zal waarschijnlijk volgens stadsreglement zijn. Tijdelijke werfafzettingen zijn net hetzelfde als andere parkeerverboden in de stad: €55 boete en indien je hindert komt de takelwagen.

Comment

• mensen die geen 'dank u' zeggen als je ze voor/tussen laat.

Comment

• Daarstraks op de terugweg van het werk, op de N80 in Sint-Truiden, ik rij op het linker vak (doorgaand verkeer richting Gingelom), komt er eentje van rechts (afslaande strook richting Tienen) nar links uitgeweken terwijl ik al tot aan mijn voordeur langs de remorque reed.
                          Ik heb geclaxonneerd, maar geen enkele reactie dus alles kunnen dichtsmijten of ik was plat geweest.

En ja het was een vrachtwagen, maar was het een auto geweest dan had ik het even goed hier geplaatst.

Comment

• Mensen die pal op het zebrapad voor de ingang aan de school parleren om hunne zoon af te zetten. En dan worden ze erop aangesproken en zeggen ze "ge moet zo geen scene maken" en dan tegen hunne zoon "der is niks, stap maar uit, ga maar binnen, dieje mens moet onnozel doen". Wat een voorbeeld stel je dan...
                            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• da's hier aan de dansles zaterdagvoormiddag net hetzelfde. Dochter ging daar ook vorig jaar en we moesten bij wijlen over de rijbaan gaan omdat de andere ouders zich op het voetpad hadden geparkeerd. En dat terwijl er 20 meter verder een grote plein is waar je de auto makkelijk kwijt kan.
                              Deze morgen nog: een meisje is te laat op school, oversteekwachter is al niet meer ter plekke. Aan de ene kant stoppen de auto's en zij steekt over. Achter de bocht komt camionette aangereden die dus niet stopt. Een grootmoeder die daar net een praatje stond te maken kon het meisje nog sommeren om te wachten. Wat ze daarna tegen de bestuurder heeft geroepen is niet voor publicatie vatbaar.
                              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Daarstraks op de terugweg van het werk, op de N80 in Sint-Truiden, ik rij op het linker vak (doorgaand verkeer richting Gingelom), komt er eentje van rechts (afslaande strook richting Tienen) nar links uitgeweken terwijl ik al tot aan mijn voordeur langs de remorque reed.
                                Ik heb geclaxonneerd, maar geen enkele reactie dus alles kunnen dichtsmijten of ik was plat geweest.

En ja het was een vrachtwagen, maar was het een auto geweest dan had ik het even goed hier geplaatst.
                                Het wordt dringend tijd voor een dashcam, niet?
                                1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                                1984 BMW E28 520i
                                2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• Die heb ik al.

Comment

der zijn dan ook altijd idioten die voor u garage komen staan (dodge in de garage, op weg met de golf). dat leren ze ook af als ge dan de dodge met stalen bumper op 5mm van hun deur op de oprit zet. t minste dat ze schuin gaan hebben ze een kras. ik heb nog geenene gehad die kwam aanbellen om de dodge weg te halen . wel veel zien sukkelen daar weg te geraken.
                                    ik heb een grote oprit (kunnen 4autos naast elkaar op), en de buren weten dat ze daar ook mogen staan (alsook hun bezoek). maar de garagepoort MOET vrijblijven. ze weten ook dat er nog een paar oldtimers binnenstaan en ik wil geen onbekenden gaan zoeken omdat ik dan niet buiten raak

dodge staat dus altijd binnen, diene 'bloementuin' is verwijderd en ook gewoon oprit, en dan kwamen ze dus altijd hun autos voor de garage zetten, waar ongeveer de dodge voorbumper is. al die ruimte en voor de garage staan ze !!!
                                    hoe breed kan, mag een oprit zijn?
                                    als iedereen zijn volledige perceel breedte aprking maakt, kan er niemand meer parkeren langs de straat ? zal mooi worden!

Comment

ik kom u regelmatig tegen in waregem met uw dodge! ik rijd met een witte camionette van jan devos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                        hoe breed kan, mag een oprit zijn?
                                        als iedereen zijn volledige perceel breedte aprking maakt, kan er niemand meer parkeren langs de straat ? zal mooi worden!
                                        in die straat kan enkel bezoek komen van ofwel mijn huis, ofwel mijn linkerbuur, ofwel mijn rechterbuur. beide weten dat bezoek ofzo gewoon ook op mijn oprit mag staan, zolang het niet voor de garage is (dodge staat binnen, golf voor de poort).
                                        overbuur is een bedrijf met een zijingang en mijn straat is een smalle straat waar geen 2 autos naast elkaar kunnen staan. parkeren is zowieso al not done daar. je mag er ook langs de 2 kanten niet door, enkel plaatselijk verkeer.

en dan nog staat ze op mijn oprit, in de lengterichting van de straat, voor mijn garagepoort.
                                        mijn huis was origineel een fabriek en heel die oprit is origineel.

terwijl ik soms heel associaal uit de hoek kan komen, als ze abnormaal parkeren.Mijn geburen verstaan het volledig en zijn er hier dus ook nooit problemen. als ze eens een feestje houden, mogen ze gerust iets komen zeggen en zet ik zelf al mijn autos binnen zodat de familie kan parkeren.
                                        ook sporadisch staat er eens een auto voor mijn raam van één der buren.

ik vind het dan dus ook normaal dat er niemand op u 'gereserveerde' plaats komt staan als je verbouwingen doet, en al zeker niet als er iets verder genoeg plaats was. er zijn ook gewoon van die koppiggaards die denken dat ze koning op straat zijn en alles mogen. voor die typekes komt ik dan ook raar uit de hoek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                          mensen die geen 'dank u' zeggen als je ze voor/tussen laat.
                                          Heb ik ook een 'probleem' mee. En ik moet zeggen dat 9 vd 10 truckers zo eens met hun pinkers teken doen van 'bedankt'.
                                          Bij gewone wagens is dit toch maar 6 vd 10.
                                          Ik zal ook veel sneller een trucker voorlaten, heb daar gewoon meer sympathie voor.
                                          Vanmorgen nog eentje uit Praag voorgelaten, pinkte ook vriendelijk.

Comment

Working...
                                          X