Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de "idioot" met zijn Ducato die kiloooooooooooooooooooooometers op het middenvak bleef rijden op de E17 van in Sint Niklaas tot ik er af ging in Lokeren... Dan zit em scheef te zien als ge em rechts voorbij gaat... ga godverdomme uit dat middenvak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
      mensen die geen 'dank u' zeggen als je ze voor/tussen laat.
      Of als er geen bedankje vanaf kan als je op smalle boerenwegjes in de berm stopt om een tegenligger door te laten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichten
        Of als er geen bedankje vanaf kan als je op smalle boerenwegjes in de berm stopt om een tegenligger door te laten.
        Uiteindelijk doe ik dat gewoon om mijn wagen niet vuil te maken hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
          Uiteindelijk doe ik dat gewoon om mijn wagen niet vuil te maken hoor.
          Idd. Liever in de berm stoppen (of liever nog xx meter vroeger op een stukje verhard of zijweg), dan door de berm te jakkeren met het risico op vuiligheid, krassen door takken en/of rakende spiegels.
          Evenzeer, een dank je wel is toch wel fijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
            in die straat kan enkel bezoek komen van ofwel mijn huis, ofwel mijn linkerbuur, ofwel mijn rechterbuur. beide weten dat bezoek ofzo gewoon ook op mijn oprit mag staan, zolang het niet voor de garage is (dodge staat binnen, golf voor de poort).
            overbuur is een bedrijf met een zijingang en mijn straat is een smalle straat waar geen 2 autos naast elkaar kunnen staan. parkeren is zowieso al not done daar. je mag er ook langs de 2 kanten niet door, enkel plaatselijk verkeer.

en dan nog staat ze op mijn oprit, in de lengterichting van de straat, voor mijn garagepoort.
            mijn huis was origineel een fabriek en heel die oprit is origineel.

terwijl ik soms heel associaal uit de hoek kan komen, als ze abnormaal parkeren.Mijn geburen verstaan het volledig en zijn er hier dus ook nooit problemen. als ze eens een feestje houden, mogen ze gerust iets komen zeggen en zet ik zelf al mijn autos binnen zodat de familie kan parkeren.
            ook sporadisch staat er eens een auto voor mijn raam van één der buren.

ik vind het dan dus ook normaal dat er niemand op u 'gereserveerde' plaats komt staan als je verbouwingen doet, en al zeker niet als er iets verder genoeg plaats was. er zijn ook gewoon van die koppiggaards die denken dat ze koning op straat zijn en alles mogen. voor die typekes komt ik dan ook raar uit de hoek
            Een idiaal sluipwegje om het verkeer in vichte te vermijden als je naar deerlijk moet,en ook aan den belgiek ,vooral de zaterdag (molecule).Lekker baantje tot aan achterkant van slagerij hoste
            Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Wat kost dat eigenlijk tegenwoordig als je gepakt wordt voor het inhalen over een doorlopende witte streep?

Die nieuwe signalisering op de N42 tussen Wetteren en Zottegem kan toch echt niet hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                Wat kost dat eigenlijk tegenwoordig als je gepakt wordt voor het inhalen over een doorlopende witte streep?

Die nieuwe signalisering op de N42 tussen Wetteren en Zottegem kan toch echt niet hoor.
                Kijken bij "graad 3" http://mcs.test-aankoop.be/images/40/403311_Attach.pdf
                Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Wat kost dat eigenlijk tegenwoordig als je gepakt wordt voor het inhalen over een doorlopende witte streep?

Dat is echt om gek van te worden hé Plek genoeg om 2x2 rijstroken te maken, maar nee. Volgens mij hadden ze verf over en zijn ze dan maar willekeurig beginnen puzzelen en verven met wat ze hadden. Als motorijder is het natuurlijk wel handig, over de witte lijn en hop, privérijstrook

Comment

• Welke triestige plant heeft beslist om deze 2x2 te veranderen in 2x1 zonder inhaalmogelijkheden?

Werken zijn al tijdje bezig, maar nu zie je wat ze aan 't doen zijn. Ronduit belachelijk. Enige baan in de streek waar je nog 90 haalt en die gaan ze dus wegdoen? Hele dagen file creëren is het einddoel ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                      Een idiaal sluipwegje om het verkeer in vichte te vermijden als je naar deerlijk moet,en ook aan den belgiek ,vooral de zaterdag (molecule).Lekker baantje tot aan achterkant van slagerij hoste
                      Best da ge zondag niet geweest zijt. Een file van de molecule alleen al...

Comment

kan 15 dagen "fietsen" worden in slechtste geval
                        ik zie daar bijna dagelijk inhalen, zeker als er een tractor is ...

als je nu pech hebt om achter vrachtwagen te zitten en paar keer "rood" te zien, haal je nog 50 gemiddeld tussen Wetteren en Zottegem :-(

Comment

• Belgie => wetgeving inzake technische controle voertuigen=> deze morgen in gent een audi die vol op de remmen gaat ik reed niet super dicht maar met een polo vol op de remmen duurt wel net iets langer om te stoppen dan een audi met 4 remschijven en alle 4 nog eens groter dan de mijne => gelukkig had die audi door dat ik aan het slippen was en sprong naar het andere vak anders was het boem derop.

Grotere remmen zijn welkom! En achteraan de trommel vervangen door gewone schijven!
                          Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                            Belgie => wetgeving inzake technische controle voertuigen=> deze morgen in gent een audi die vol op de remmen gaat ik reed niet super dicht maar met een polo vol op de remmen duurt wel net iets langer om te stoppen dan een audi met 4 remschijven en alle 4 nog eens groter dan de mijne => gelukkig had die audi door dat ik aan het slippen was en sprong naar het andere vak anders was het boem derop.

Grotere remmen zijn welkom! En achteraan de trommel vervangen door gewone schijven!
                            Als U nu al aan het slippen was dan gaan grotere remmen U niet helpen hoor
                            Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Belgie => wetgeving inzake technische controle voertuigen=> deze morgen in gent een audi die vol op de remmen gaat ik reed niet super dicht maar met een polo vol op de remmen duurt wel net iets langer om te stoppen dan een audi met 4 remschijven en alle 4 nog eens groter dan de mijne => gelukkig had die audi door dat ik aan het slippen was en sprong naar het andere vak anders was het boem derop.

Meer afstand houden.

Comment

En betere banden kopen...

Comment

Mogelijke oplossingen die je kunnen helpen :
                                  • Trager rijden
                                  • Meer afstand houden op je voorligger
                                  • Betere banden op je wagen leggen
                                  • Ook een Audi met 4 grote remschijven kopen
                                  • Het openbaar vervoer nemen
                                  • Beter opletten
                                  Als je in iemand zijn gat terechtkomt dan ligt dat voor 95% aan jezelf , je had chance dat die Audi bestuurder meer zat op te letten dan jijzelf en nog kon anticiperen op je rijgedrag, je zou hem dankbaar moeten zijn…

Vorige week op een expresweg in Roeselare aan lichten net hetzelfde voorgehad met eentje met een Mercedes 190 , eentje die nog niet lang zijn rijbewijs had en gelukkig stond ik op het rechterrijvak met op het linkervak niemand naast me, enfin eigenlijk bijna nauwelijks gekeken maar in een reflex me naar links gesmeten ( ik was nog lichtjes aan het uitbollen gelukkig ), de man voor me in zijn bestelwagen had minder geluk, de 190 zat nog in zijn achterste ( wel slechts een lichte tik met denk ik weinig schade ) , mijnen tikker sloeg ineens een beetje sneller, gelukkig had ik m’n achteruitkijkspiegel goed in de gaten of ik kon m’n twee maand oude wagen ineens bij het schroot laten afzetten…
                                  Last edited by Audidriver; 10/10/2013, 14:42.

Comment

• Den anonieme hier in Mol die der eentje had gevangen wel op full HD zetten want ge ziet het slecht :p

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                      Mogelijke oplossingen die je kunnen helpen :
                                      • Trager rijden
                                      • Meer afstand houden op je voorligger
                                      • Betere banden op je wagen leggen
                                      • Ook een Audi met 4 grote remschijven kopen
                                      • Het openbaar vervoer nemen
                                      • Beter opletten
                                      Als je in iemand zijn gat terechtkomt dan ligt dat voor 95% aan jezelf , je had chance dat die Audi bestuurder meer zat op te letten dan jijzelf en nog kon anticiperen op je rijgedrag, je zou hem dankbaar moeten zijn…

Vorige week op een expresweg in Roeselare aan lichten net hetzelfde voorgehad met eentje met een Mercedes 190 , eentje die nog niet lang zijn rijbewijs had en gelukkig stond ik op het rechterrijvak met op het linkervak niemand naast me, enfin eigenlijk bijna nauwelijks gekeken maar in een reflex me naar links gesmeten ( ik was nog lichtjes aan het uitbollen gelukkig ), de man voor me in zijn bestelwagen had minder geluk, de 190 zat nog in zijn achterste ( wel slechts een lichte tik met denk ik weinig schade ) , mijnen tikker sloeg ineens een beetje sneller, gelukkig had ik m’n achteruitkijkspiegel goed in de gaten of ik kon m’n twee maand oude wagen ineens bij het schroot laten afzetten…
                                      wagen met ABS zou ook een beetje verschilmaken, niet in remafstand, maar niet blokeren, dus zou jezelf kunnen uitwijken

goede audi chauffeur, oplettend

@fcapri : was zeker niet persoonlijk bedoelt, maar je foto was zou duidelijk, sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                        kan 15 dagen "fietsen" worden in slechtste geval
                                        ik zie daar bijna dagelijk inhalen, zeker als er een tractor is ...

als je nu pech hebt om achter vrachtwagen te zitten en paar keer "rood" te zien, haal je nog 50 gemiddeld tussen Wetteren en Zottegem :-(
                                        Pfieuw, had een onmiddelijke inning verwacht van 90 euro ofzo. Dan zou ik er mij niet veel van aantrekken. Er zijn immers een paar perfect veilige inhaalmogelijkheden als je wat vermogen onder de kap hebt.

Waren de plannen ooit om van Wetteren tot Geraardsbergen een mooie 4 vakken aan te leggen, krijg je nu dit.

Comment

Pfieuw, had een onmiddelijke inning verwacht van 90 euro ofzo. Dan zou ik er mij niet veel van aantrekken. Er zijn immers een paar perfect veilige inhaalmogelijkheden als je wat vermogen onder de kap hebt.

Waren de plannen ooit om van Wetteren tot Geraardsbergen een mooie 4 vakken aan te leggen, krijg je nu dit.
                                          die plannen zitten al jaren in diepvries, reden waarom een aantal (grote) bedrijven in Geraardsbergen zijn weggegaan !!! maar daar ligt politiek niet van wakker
                                          Oosterzele, klaagt natuurlijk dat zij alle last (files, fijn stof, ...) krijgen, maar Vl overheid is potdoof !

OI kan in uitzonderlijke gevallen, maar dan zeker 150 €, je moet gewoon wat geluk hebben
                                          en natuurlijk gek dat een rechter zijn tijd moet verprutsen aan zoiets !!! typisch België

Comment

Working...
                                          X