Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tja soms heb ik ook zin om een idioot te doen stoppen en hem wat kletsen te geven zoals gisteren toen ik mijn voorrang nam en die andere zwaar begon te claxoneren de eerste 100m dat ie achter me reed.
    hoe dan ook iemand die beschaafd is weet dat je voor zo'n stomme dingen niemand hoeft te slaan of zijn eigendom te beschadigen.
    van mij mogen ze nog straffer optreden tegen verkeersagressie
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      fietsers die op een kruispunt zonder kijken door het rood licht rijden!
      uit reflex smijt je dan je remmen toe maar de volgende keer zorg ik toch dat ik er tegen zit...
      Gewoon een airhorn installeren in uw auto en vervolgens ff toeteren. Ze zullen het geweten hebben.

Comment

• een cit cx claxon

Comment

• Ik zou nu toch nooit naar huis rijden als ze mij volgen eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
            Ik zou nu toch nooit naar huis rijden als ze mij volgen eigenlijk.
            voor u is het gemakkelijk, gij moet maar gewoon gas beginnen geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
              Ik zou nu toch nooit naar huis rijden als ze mij volgen eigenlijk.
              Stoppen bij het plaatselijke politiebureau lijkt me idd slimmer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                voor u is het gemakkelijk, gij moet maar gewoon gas beginnen geven
                Of een stukske onverhard pakken.

Comment

• Dit vind ik wel heel erg. Bmw maakt motoren die een probleem krijgen die zelfs Bmw niet kan oplossen. Beetje schande.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                    http://www.amt.nl/Werkplaats-Onderho...orum-1408190W/

Dit vind ik wel heel erg. Bmw maakt motoren die een probleem krijgen die zelfs Bmw niet kan oplossen. Beetje schande.
                    Bij dealer is een TSB bekend (0012930200), met vermelding dat er evt kortsluiting kan ontstaan in kabelboom.Hierdoor problemen met laaddrukregeling. Er wordt dan na inspectie cq reparatie, tevens een beschermkap gemonteerd met onderdeelnr 12 527 506 435.
                    Locatie wordt in mijn data niet genoemd en inderdaad is er een software update, indien motor onvoldoende presteert, niet lekker loopt en soms slecht aanslaat..

Comment

• En waarom moet dat in dit topic staan?
                      BMW X5 45e

Comment

• ah, omdat dat een ergernis is van Ford-power he.
                        tegenwoordig is hij ook begaan met BMW

Comment

http://www.amt.nl/Werkplaats-Onderho...orum-1408190W/

Dit vind ik wel heel erg. Bmw maakt motoren die een probleem krijgen die zelfs Bmw niet kan oplossen. Beetje schande.
                          En waar lees jij dat dit een BMW garage is? Kan evengoed Garage Pier en Pol zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            En waarom moet dat in dit topic staan?
                            Denk nu eens zelf een beetje na. Waarom? Mensen die deze motor kopen die weten begot niet wat voor problemen ze kunnen verwachten. Daarom hoort dit schoon thuis in't ergernis topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                              Bij dealer is een TSB bekend (0012930200), met vermelding dat er evt kortsluiting kan ontstaan in kabelboom.Hierdoor problemen met laaddrukregeling. Er wordt dan na inspectie cq reparatie, tevens een beschermkap gemonteerd met onderdeelnr 12 527 506 435.
                              Locatie wordt in mijn data niet genoemd en inderdaad is er een software update, indien motor onvoldoende presteert, niet lekker loopt en soms slecht aanslaat..
                              Ik zou zeggen, mail AMT.

Comment

Denk nu eens zelf een beetje na. Waarom? Mensen die deze motor kopen die weten begot niet wat voor problemen ze kunnen verwachten. Daarom hoort dit schoon thuis in't ergernis topic.

Dit is ergernissen in het verkeer, niet ergernissen van een bepaald merk
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Dit is ergernissen in het verkeer, niet ergernissen van een bepaald merk
                                  Waar staat dat?

Comment

• Hier gaan we weer.

Comment

• als dat niet zo was, had gij hier al lang tussengestaan
                                      www.peugeotforum.be

Comment

Waar staat dat?

Specifiek --> verkeer en wetgeving --> ergernissentopic.

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Hier gaan we weer.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Ford-Power.

Comment

Working...
                                          X