Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De automatische versnellingsbak van mijn C klasse die is vastgelopen. Jongens toch, wat een miseriekar dat al gebleken is, niet meer normaal. Veel zin hem er uit te gooien en iets berlingo-achtig te kopen voor woon-werk, maar ik vrees dat ik mijn broek ga scheuren aan die C, zal nooit nog wat opbrengen.
    Ik kon kiezen tussen D en N, in de wetenschap dat de D vastzat in 4e aan 2100rpm en dus altijd +-80 reed (duurt eerst wel twee weken voor hij daar raakt dankzij veel slip op zijn koppeling of koppelomvormer of wat het ook is bij zo'n bak!). Gelukkig was 't maar 26km naar de garage en heb ik maar 4x aan 't rood gestaan. Aan computer gehangen en die zei "pookpositiesensor defect". Ik ga morgen weten wat dat grapje mij gaat kosten. Nu kan ik woon-werk weer enkele dagen doen met de WRX, dat kost mij ook €20 per dag ipv €7. Daar ga ik mij ook aan ergeren.

Comment

• binnenkort verdien je toch een pak meer, who cares, dus ?
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
        binnenkort verdien je toch een pak meer, who cares, dus ?
        't Is de bedoeling dat ik wat meer ruimte krijg om mijn huis te renoveren, niet om fancy te doen en elke dag 15 liter naft te gebruiken.

Comment

• als het de selector is, hoop ik dat't nog wel zal meevallen, kun je dat ni bij Vandevelde of zo vinden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            als het de selector is, hoop ik dat't nog wel zal meevallen, kun je dat ni bij Vandevelde of zo vinden ?
            Geen idee, eerst afwachten of het effectief dat is en wat dat kost. Als het te duur is, ga ik wel langs Vandevelde, ik moet daar toch nog eens een relais voor de 190 halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
              De automatische versnellingsbak van mijn C klasse die is vastgelopen. Jongens toch, wat een miseriekar dat al gebleken is, niet meer normaal. Veel zin hem er uit te gooien en iets berlingo-achtig te kopen voor woon-werk, maar ik vrees dat ik mijn broek ga scheuren aan die C, zal nooit nog wat opbrengen.
              Ik kon kiezen tussen D en N, in de wetenschap dat de D vastzat in 4e aan 2100rpm en dus altijd +-80 reed (duurt eerst wel twee weken voor hij daar raakt dankzij veel slip op zijn koppeling of koppelomvormer of wat het ook is bij zo'n bak!). Gelukkig was 't maar 26km naar de garage en heb ik maar 4x aan 't rood gestaan. Aan computer gehangen en die zei "pookpositiesensor defect". Ik ga morgen weten wat dat grapje mij gaat kosten. Nu kan ik woon-werk weer enkele dagen doen met de WRX, dat kost mij ook €20 per dag ipv €7. Daar ga ik mij ook aan ergeren.
              WRX is natuurlijk geen straf maar er hangt een prijs aan
              hopelijk vlug beterschap met de MB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                WRX is natuurlijk geen straf maar er hangt een prijs aan
                hopelijk vlug beterschap met de MB
                Vanaf morgen met vaders berlingo, das terug wat goedkoper.
                Kosten voor de C lopen blijkbaar tot tegen de €1.000. Module van de versnellingsbaksturing kapot, dat alleen is al meer dan €700. Eens naar VDVelde gaan dus!

Comment

• Ergernis op pech hebben het is maar hoe je het noemt.

Gisterenochtend 's wakker gebeld geweest. Ik had de auto van mijn vader naar de garage gebracht omdat een gloeibougie vervangen moest worden. Blijkt daar 's nachts een ongeval te zijn gebeurd op 't straat net naast de parking van de garage. Eén van de 2 wagens die daarbij betrokken was, is met zijn neus op die van de punto terecht gekomen...

Comment

• Onderweg naar Limburg achter een vrouw gehangen die om te 50 meter de rem aantikte (wrs omdat ze met haar gsm bezig was want ze zwaaide van links naar rechts). En op de terugweg achter een camionette op het 1ste vak gehangen die het vertikte naar rechts te gaan.

Comment

• Ah ja daarstraks een lul in een RR Sport die bij het uitrijden van de bebouwde kom vertraagde naar 30, dan weer optrok om de rotonde te nemen, en na de rotonde even optrok om dan terug te vertragen naar 50 hoewel je er 90 mag, dan ging ik voorbij en gaf hij gas bij, tot ik voorbij was en hij weer vertraagde en uit mijn spiegel verdween... Tot even verder ik natuurlijk achter een club zat die weer maar 70 deed en anticipeerde op het licht dat natuurlijk voor hunne neus dan rood ging. En bij het groene licht zat ik nog altijd vast achter dat treintje aan 70, maar de RR Sport kon nog altijd niet volgen...

Geen idee of ie aan het bellen was - ik was met de auto onderweg en dan kan ik dat niet zien - maar ben vrij zeker van wel...

Comment

• Ik heb een tijdje terug eens achter een schoolbus gehangen die om de paar seconden op zijn rem drukte, echt irritant.

@nickotje: als die camionet op het eerste vak reed kan die toch niet meer naar rechts gaan
                        Last edited by knight-rider; 01/12/2013, 22:00.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Ik heb een tijdje terug eens achter een schoolbus gehangen die om de paar seconden op zijn rem drukte, echt irritant.

@nickotje: als die camionet op het eerste vak reed kan die toch niet meer naar rechts gaan
                          Bedoel het 2de vak dan wist niet meer goed of 1 nu links of rechts was hij reed dus links

Comment

• Ah oke, dacht al dat ge wou dat hij de pechstrook op zou gaan
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Ah oke, dacht al dat ge wou dat hij de pechstrook op zou gaan
                              Zou hij van mij gemogen hebben! Hij deed echt stom na 15km daar achter te hangen was ik het beu.

Comment

• Daarstraks ne fietser te laat opgemerkt. ABS heeft eventjes mogen ingrijpen . Ik had em echt niet gezien, tot de laatste moment.

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                                  Daarstraks ne fietser te laat opgemerkt. ABS heeft eventjes mogen ingrijpen . Ik had em echt niet gezien, tot de laatste moment.
                                  Die fietser had geen voorrang hoor Al wil dat niet zeggen dat je niet mag stoppen natuurlijk

Comment

• Aaah ja, nu je het zegt . Had ik nog niet gezien :p. Maar hij kwam ook redelijk vlot aangereden dus liever alles dicht smijten dan nen hoop gezever.
                                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• die had inderdaad geen voorrang. Die had moeten stoppen: hij fiets op een fietsoversteekplaats en niet op een fietspad. Plus dat hij waarschijnlijk de omgekeerde driehoek zal hebben gekregen bij het naderen van de oversteekplaats.
                                      www.peugeotforum.be

Comment

• lijnen = fietsers voorrang
                                        blokken = auto voorrang

maar sommige gemeenten weten dat niet en zie je zulke draken

Comment

• staat daar een verkeersbord bij?
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X