Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wel als die telkens opnieuw na de lichten alles uitdoet, zoals hier uit de verhalen is gebleken.
    maakt me niet uit wat je zegt/schrijft/denkt, ik denk er het mijne van.

en neen, je kan het niet weten, je hebt volledig gelijk.

Comment

• hangt ook van het tijdstip af. als ze smorgens om 7h ergens heen moeten, gaan ze niet de hele stad door met volle sirenes en zwaailichten. zou maar weinig slaap betekenen voor de omwoners

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
        Das bij ons in Sint job denk ik? ni?
        Is St-Job ja, afrit van den E19
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
          zoals gevangene transport over pechstrook bij file, met lichten, zonder sirene, ... :-(

Ik doe dat soms ook ,de reden is gewoon omdat het iets veiliger is voor de mede weggebruikers ,want sommige hun reactie als we tss 2 rijstroken doorgaan is helaas niet altijd voorspelbaar,(gsm'end/ipad/schmink/headbanged ..en ook voor onszelf,als je daar met 3 onnozelaars achteraan zit,wil je gewoon zo snel mogelijk ter plaatse zijn ,ik steek wel altijd de sirene aan,maar idd.je hebt een punt,het mag niet ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
            Ik doe dat soms ook ,de reden is gewoon omdat het iets veiliger is voor de mede weggebruikers ,want sommige hun reactie als we tss 2 rijstroken doorgaan is helaas niet altijd voorspelbaar,(gsm'end/ipad/schmink/headbanged ..en ook voor onszelf,als je daar met 3 onnozelaars achteraan zit,wil je gewoon zo snel mogelijk ter plaatse zijn ,ik steek wel altijd de sirene aan,maar idd.je hebt een punt,het mag niet ..
            bedankt voor je eerlijk antwoord

Comment

• Vanmiddag 2 Gentse Turken die dachten dat ze voorrang hadden op een kruispunt terwijl ik op een voorrangsweg reed.
              Dat zij nog een stopbord, dikke witte streep en oranje pinklicht hadden deed er niet toe.
              Ik had mijn voorrang genomen en ging het bekopen.
              In politie film style mij ingehaald en geblokkeerd en eens goed hun gedacht gezegd. (lees afgedreigd)
              Terwijl zij spraken over taarten verkopen heb ik hun blijven uitleggen dat ze de verkeersregels maar moeten leren.

Voor als ze hier meelezen...ik was niet onder de indruk maar dat hebben jullie wel gemerkt.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                Daarstraks ne fietser te laat opgemerkt. ABS heeft eventjes mogen ingrijpen . Ik had em echt niet gezien, tot de laatste moment.

da ist probleem met die kutfietsers, ook al hebben ze haaietanden, toch zouden ze nog de moeite nie eens doen om te vertragen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                  da ist probleem met sommige fietsers, ook al hebben ze haaietanden, toch zouden ze nog de moeite nie eens doen om te vertragen!
                  Aangepast.

Comment

da ist probleem met die kutfietsers, ook al hebben ze haaietanden, toch zouden ze nog de moeite nie eens doen om te vertragen!
                    Beetje overdreven toch Die gast op zijn fiets remde hoor, stond bijna stil samen met Bjorn. En vertrok terug als ie zag dat Bjorn stopte. Maar er zijn er inderdaad die het niet doen

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                    Aangepast.
                    +1!

Comment

• buiten dat je als fietser echt IEDEREEN in de gaten moet houden. voetgangers die ineens beslissen over een fietspad over te steken zonder eens te kijken, autos die een zijstraat indraaien en niet kijken of ze net een fietser voorbij gingen, autos die een tegenligger zien en maar beslissen van goed rechts te gaan en de fietser i het gras te drukken, bussen die beslissen ineens af te draaien aan hun halte en de fietser maar het voetpad op drukken, tegenligger fietsers in het donker gekleed, geen reflecteren en geen licht en die dan van hun oren maken dat jij hen op de fiets haast omver rijd....

ik raad iedereen aan eens een dag met mij naar het werk te fietsen (37km) en dan eens op te tellen hoeveel keer je moet remmen en uwe voorrang afgeven om maar levend aan te komen.
                      een zijstraat van rechts waar enkel autos in mogen rijden heeft OOK voorrang als er een fietser uitkomt hé. dat weten blijkbaar vele autos niet.

die fietser in bovenstaand filmke stopt wel degelijk, en vind dat die nog snel stilstond ook. als die gewoon vlot rijd, dan had die bijlange na niet genoeg straat gehad om nog te stoppen in dat nattig weer. een fiets gaat niet altijd 10km/H hé, ik haal gemiddeld 25-28km/h (met dus stukken dat ik veel harder rijd). al eens zelf getest hoeveel meter je nodig hebt om van 30km/H naar 0 te gaan met de fiets??? die kerel had zelf aangepaste snelheid om overal te kunnen stoppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                        Vanmiddag 2 Gentse Turken die dachten dat ze voorrang hadden op een kruispunt terwijl ik op een voorrangsweg reed.
                        Dat zij nog een stopbord, dikke witte streep en oranje pinklicht hadden deed er niet toe.
                        In politie film style mij ingehaald en geblokkeerd en eens goed hun gedacht gezegd. (lees afgedreigd)
                        Terwijl zij spraken over taarten verkopen heb ik hun blijven uitleggen dat ze de verkeersregels maar moeten leren.

Voor als ze hier meelezen...ik was niet onder de indruk maar dat hebben jullie wel gemerkt.
                        Was dat bij mij geweest, dan had ik gezegd dat ik de politie wel zou bellen om hen te laten oordelen wie er gelijk heeft
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Vanmiddag 2 Gentse Turken die dachten dat ze voorrang hadden op een kruispunt terwijl ik op een voorrangsweg reed.

Niet de eerste keer dat ik zoiets hoor in gent.
                          Ze zouden die gasten beter een gratis autovakantie aanbieden naar Rusland: een kleine investering om ze later nooit meer terug te zien. [lees worden wel platgereden ginder door een vrachtwagen]
                          Polo 6n 1.4

Comment

• Geen ergernis:

Vandaag riepen ze af dat er zich blijkbaar een houtpalet op snelweg E40 Brussel - Luik, Leuven bevond (wij waren op dat ogenblik omtrent die omgeving). Kwam er zo'n volvo (flikken) voorbijgereden en wij reden vooraan bij een groep auto's dus ik dacht dat ie ons ging tegenhouden tot ze gebaren deden dat we moesten vertragen. Even verder lag dus idd een palet op het linker- middenrijvak.

Wat een file dat er zich plots creëerde LOL. Was toch even schrikken, maak je niet alle dagen mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Was dat bij mij geweest, dan had ik gezegd dat ik de politie wel zou bellen om hen te laten oordelen wie er gelijk heeft
                              Dat heb ik ook gezegd.
                              Laat ze maar komen, jij bent toch in fout zeiden ze.
                              den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                Niet de eerste keer dat ik zoiets hoor in gent.
                                Ze zouden die gasten beter een gratis autovakantie aanbieden naar Rusland: een kleine investering om ze later nooit meer terug te zien. [lees worden wel platgereden ginder door een vrachtwagen]
                                Het is er over de laatste tijd.
                                den borre

Int3x0r

Comment

Dat heb ik ook gezegd.
                                  Laat ze maar komen, jij bent toch in fout zeiden ze.
                                  Dan had ik ze zeker laten komen, ze zouden niel lang blijven zeveren zijn.
                                  Voordeel is natuurlijk ook nog eens dat ik een camera in de auto heb, dus alle bewijzen staan daar dan op
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Fameus kort door de bocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Fameus kort door de bocht.
                                      apex dient voor iets he!

Comment

• brechen heeft nochtans gelijk: 9 op de 10 fietsers denkt verkeerdelijk dat ze aan een fietsoversteekplaats voorrang hebben (zoals op een fietspad). Ik heb ze al dikwijls met hun vingerke tegen hun kopke zien tikken als ik niet stop. En die omgekeerde driehoekjes waar ze hun hand dan op laten steunen hebben ze ook niet gezien.
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                          brechen heeft nochtans gelijk
                                          Inderdaad, kutfietsers zijn het.

Comment

Working...
                                          X