wat mij vooral opvalt is het verschil op de verschillende stukken snelweg. E17 antwerpen-gent lijkt mij persoonlijk het agressiefste stuk. Heb dat jaren gedaan en bij wijze van spreken dagelijks met stress van het verkeer thuis gekomen. Ben blij dat ik nu dagelijks richting kust moet, het is daar veel rustiger
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Maar nee, 't is kerst, en dan moet alle nutteloze verlichting branden he.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Gisteren naar lotto arena geweest voor Cirque te zien. Voorstelling gedaan, terug met de tram naar P & R (zwijndrecht) 2 trammen op de lijn... half uur kunnen staan wachten/aanschuiven. Tramticket zat wel in prijs inbegrepen maar een extra tram was teveel van het goede.
Comment
-
deze nacht weer een BMW 1 op de E40 die op het middenvak bleef rijden ondaks dat er niemand was, deed teken met de grootlichten, geen reactie dus dan maar van het rechtervak naar het linkervak gegaan om in te halen en dan terug heel naar het rechtervak. CC op 130 en plots bleef die wagen mij mooi volgen (op het middenvak wel nog steeds) en met de grootlichten aan... en dat van drongen tot jabbeke. een aantal wagens die ons gepasseerd zijn hebben zitten claxoneren maar nooit een reactie
some people...lets have some more member berries
Comment
-
Klopt. Maar als iedereen zo redeneert en ze met rust laat, zal er ook niet veel veranderen hé
Comment
-
Een jaar of 7 geleden heb ik het eens met een gek aan de stok gehad die me probeerde te rammen. Pech voor hem heeft hij me toen gemist maar hij had wel een andere wagen mee die er totaal niets mee te maken had. Alle 2 in de vangrail en perte totale.
Die gast bleek knetterstoned te zijn en bovendien stond hij geseind bij de politie.
Sindsdien ben ik voorzichtig met zo'n spelletjes. Je weet nooit met welke gek je te maken hebt.2.0 JTDm
Comment
-
Als ge van zo een zaken schrik hebt, dan komt ge gewoon niet meer buiten.
als ik zo iets meemaak ben ik van het principe, "eens zien wie er het eerst in Zen broek schijt"!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Ik heb geen schrik, kom alle dagen buiten, ben 1m92 voor 85kg, scheer me soms 3 dagen niet en in de fleur van mijn leven . Uitstappen mogen ze altijd doen, denk dat 99,5% als eerste terug in hun kar zal kruipen. Maar tegen een stonede crimineel die je probeert te rammen kun je nu eenmaal niet veel doen, tenzij hem proberen te ontwijken.2.0 JTDm
Comment
-
Het ergste is dat er meestal eerst ander mensen bij betrokken moeten raken.
En als ze kunnen gaan ze nog eens lopen ook (vluchtmisdrijf).Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Net een madam gezien met een rood Polootje, het ene achterlicht werkte niet, het andere remlicht ook niet. De binnenspiegel stond diagonaal - ik heb even getest, je ziet dan iets van de achterruit maar ideaal is het niet- en ze zwalpte van de ene witte lijn naar de andere op de oprit Mechelen Noord. Toen ik ze voorbij ging op de snelweg, keek ze naar beneden. Ik veeonderstel dat ze aan het sms'en was.
Ik denk dat ze haar rijbewijs bij een pak corn flakes gekregen heeft, en dat de richtingaanwijzers duidelijk niét in dat pak zaten.
En verderop zou er een vaste paal mij dan gaan flitsen, omdat ik 'onverantwoord'130 rijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAls ge van zo een zaken schrik hebt, dan komt ge gewoon niet meer buiten.
als ik zo iets meemaak ben ik van het principe, "eens zien wie er het eerst in Zen broek schijt"!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDe sjans is dan wel dat ie direct van de baan wordt gehaald wegens stonedheid en zijn verzekering de kosten op hem gaat verhalen wegens het gebruiken van zijn wagen als wapen.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenIk heb geen schrik, kom alle dagen buiten, ben 1m92 voor 85kg, scheer me soms 3 dagen niet en in de fleur van mijn leven . Uitstappen mogen ze altijd doen, denk dat 99,5% als eerste terug in hun kar zal kruipen. Maar tegen een stonede crimineel die je probeert te rammen kun je nu eenmaal niet veel doen, tenzij hem proberen te ontwijken.
"Op een gegeven ogenblik stapt de passagier van de camionette uit, nam een bosmaaier uit de laadbak en stak die in gang. Hij maakte een snijdende beweging naar het linkerbeen van het slachtoffer."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichtenhttp://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...en-kwijt.dhtml
"Op een gegeven ogenblik stapt de passagier van de camionette uit, nam een bosmaaier uit de laadbak en stak die in gang. Hij maakte een snijdende beweging naar het linkerbeen van het slachtoffer."Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAls ge van zo een zaken schrik hebt, dan komt ge gewoon niet meer buiten.
als ik zo iets meemaak ben ik van het principe, "eens zien wie er het eerst in Zen broek schijt"!
Ot: mensen die mij voorbijsteken puur omdat het een oud 5letterplak is.…..zelfs al doe ik 90 willen ze toch gewoon voor mij.
Comment
-
wat ik tegenwoordig ook regelmatig zie is mensen die 's nachts met dagrijlichten rijden en verder niks, vooraan zie je licht van de LED strip en denken ze dat de lichten aan staan maar achteraan brand er niks.
snap wel niet dat ze dan het kombi instrument nog kunnen zienLast edited by Doa; 31/12/2013, 12:01.lets have some more member berries
Comment
-
Zo zijn er idd veel tegenwoordig. Om die reden wordt het binnenkort verplicht in Nl om bij drl de achterlichten ook aan te hebben (bij nieuwe autos da wel).2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
Comment