Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
    yep, deze week ook zo een wielerterrorist gezien. fietspad naast hem, en ik mocht over de doorlopende witte lijn om die over te gaan
    Deze week 2 keer lek gereden binnen 5 km op onze mooie Vlaamse fietspaden. 😟
    Welke idioot legt er nu een fietspad in geschrankte klinkers zodat je constant door elkaar geschud wordt door de voegen, en er van alles tussen kruipt en zo de kans om lek te rijden groter wordt.
    En dan heb je nog de zo gehaaste auto mobiel bestuurder die niet kan wachten als er iemand afslaat en dan maar de volle lijn overschrijdt en het fietspad neemt zodat er op deze plaatsen na enige tijd volledige verzakkingen zijn.
    Fietsen op deze paden is eerder een marteling dan plezier en toch maar campagnes lanceren om de auto thuis te laten.😕

Wil maar zeggen........

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
      Deze week 2 keer lek gereden binnen 5 km op onze mooie Vlaamse fietspaden. 
      Welke idioot legt er nu een fietspad in geschrankte klinkers zodat je constant door elkaar geschud wordt door de voegen, en er van alles tussen kruipt en zo de kans om lek te rijden groter wordt.
      En dan heb je nog de zo gehaaste auto mobiel bestuurder die niet kan wachten als er iemand afslaat en dan maar de volle lijn overschrijdt en het fietspad neemt zodat er op deze plaatsen na enige tijd volledige verzakkingen zijn.
      Fietsen op deze paden is eerder een marteling dan plezier en toch maar campagnes lanceren om de auto thuis te laten.

Wil maar zeggen........
      Koop u dan een velo die geschikt is voor de weg waar je moet rijden, ik leg ook geen slicks op mijn auto.

In bepaalde gevallen heb ik er begrip voor, daar niet van, maar als je niet op het fietspad rijdt, terwijl er een is, moet je er ook maar begrip voor hebben dat je er automobilisten mee stoort.

Ik ben fel gekalmeerd tegenover die mannen de laatste jaren, maar vroeger ging ik me daar ook serieus in opjagen. Je komt het echter zo vaak tegen dat je je er beter over zet.

Waar ik wel nog steeds mijn bedenken bij heb is de situatie bij mijn ouders hun huis, macadam rijbaan 2x1 met nieuw asfalt fietspad van 4 (VIER) meter breed. Waar rijden onze wielertoeristen? Op de macadam. Daar heb ik dan weer geen begrip voor.
      Last edited by |) ][ |V| ][; 03/01/2014, 15:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
        Koop u dan een velo die geschikt is voor de weg waar je moet rijden, ik leg ook geen slicks op mijn auto.

In bepaalde gevallen heb ik er begrip voor, daar niet van, maar als je niet op het fietspad rijdt, terwijl er een is, moet je er ook maar begrip voor hebben dat je er automobilisten mee stoort.

Ik ben fel gekalmeerd tegenover die mannen de laatste jaren, maar vroeger ging ik me daar ook serieus in opjagen. Je komt het echter zo vaak tegen dat je je er beter over zet.

Waar ik wel nog steeds mijn bedenken bij heb is de situatie bij mijn ouders hun huis, macadam rijbaan 2x1 met nieuw asfalt fietspad van 4 (VIER) meter breed. Waar rijden onze wielertoeristen? Op de macadam. Daar heb ik dan weer geen begrip voor.
        Ik rij met een gewone stadsfiets hoor.
        Moet ik nog eens investeren omdat er zoveel onbekwame mensen op de verkeerde diensten zitten.
        den borre

Int3x0r

Comment

• alanus, de baan waar ik op reed had een MOOI fietspad. maar je hebt van die mannen die WEIGEREN tussen die 2 witte streeplijntjes te gaan rijden.
          ik rij elke dag 37km met de fiets naar het werk. ik rij ook op het fietspad, en die is elke 50meter uitgerust met zo een groot riooldeksel die 5cm lager ligt dan de asfalt.
          probleem is dat die baan in leuven is te druk is om op straat te rijden. daar rijd een lijnbus u zelf van het fietspad als die zijn halte oprijd.

hierzie het strook fietspad waar de heen wielerterrorist niet over wou. in de verte zie je namelijk 2 andere fietsers WEL op het fietspad.

Comment

• De tweede die voor mijn poort parkeert in 2014 en er een hele dag blijft staan is een feit! Ondertussen te weten gekomen waar hij woont, morgen eens gaan zeggen dat ik maar 1x aan zijn deur ga staan voor zoiets...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
              alanus, de baan waar ik op reed had een MOOI fietspad. maar je hebt van die mannen die WEIGEREN tussen die 2 witte streeplijntjes te gaan rijden.
              ik rij elke dag 37km met de fiets naar het werk. ik rij ook op het fietspad, en die is elke 50meter uitgerust met zo een groot riooldeksel die 5cm lager ligt dan de asfalt.
              probleem is dat die baan in leuven is te druk is om op straat te rijden. daar rijd een lijnbus u zelf van het fietspad als die zijn halte oprijd.

hierzie het strook fietspad waar de heen wielerterrorist niet over wou. in de verte zie je namelijk 2 andere fietsers WEL op het fietspad.
              https://maps.google.be/maps?q=vichte...78.82,,0,-1.31
              Was niet persoonlijk bedoeld hoor en elke situatie is anders.
              Wilde maar zeggen dat men soms eens naar de achterliggende reden moet kijken.

Mtb ergert zich aan de paarden op zijn route, de wandelaars op hun beurt aan de Mtb, de visser aan allemaal en we willen allemaal een motocross terrein per provincie maar niet in onze gemeente.
              Hoera voor de groene energie maar geen windmolen in mijn zicht, enz.
              Rijdt nu al bijna 27 jaar met de moto, 25 jaar met de auto, heb 10 jaar met de vrachtwagen op de baan geweest, ben zelf een fervent fietser en heb 3 paarden.
              En met gelijk welke groep ik op weg ben zie ik er altijd van hun kloten maken, ergeren of ongepaste manoeuvres doen.
              En altijd is het een ander zijn schuld.
              Een mens zou zich een beetje minder moeten ergeren en beetje verdraagzamer zijn hé.
              Dat gaat hier totaal niet over jou persoonlijk of uw situatie maar een algemene schets hoe het er aan toe gaat tegenwoordig.
              den borre

Int3x0r

Comment

• snap ik best wel hoor. ik heb mij ook niet kwaad gemaakt op die fietser, feit is alleen dat ik een overtreding bega en beboet kan worden, omdat die fietser vind dat hij op de rijbaan mag rijden.
                ik erger mij allang niet meer aan vrachtwagens (heb 10jaar op de baan gewerkt als field-engineer), ik rijd ook 90-100km/h op de autosnelwegen. t boeit mij niet dat er eens iemand 130 mij voorbij gaat...

ik loop ook (nu iets minder) op de baan, ik was MTB'er, heb met de moto gereden (daarmee gestopt wegens teveel kans op ongelukken, en dit is niet omdat ik gevaarlijk rijd, maar omdat er ook te weinig uit hun doppen kijken in de auto).

na zovele jaren files, kom je op een moment dat je het u allemaal niemeer aantrekt.
                ik heb een capri 3.0 staan (erg snel), een dodge 5.2V8 (erg lomp en krachtig) en een VW golf 1.6platte diesel (ERG ERG traag). ik kan van de ene naar de andere overstappen zonder mijn rijstijl te hoeven aanpassen. ik heb evenveel genot van een rommelde V6 op lage toeren dan ermee op hoge snelheid rondvlammen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  wat ik tegenwoordig ook regelmatig zie is mensen die 's nachts met dagrijlichten rijden en verder niks, vooraan zie je licht van de LED strip en denken ze dat de lichten aan staan maar achteraan brand er niks.
                  snap wel niet dat ze dan het kombi instrument nog kunnen zien
                  true, gisteren om 00h30 achter een Opel Astra (NM) gereden zonder verlichten

Comment

• Om nog eens op die fietsers terug te komen... daar waar ik reed was er ook een prachtig fietspad. Is gewoon altijd hetzelfde met die mannen, sinds ze zwakke weggebruiker zijn denken ze alles te mogen. Gisteren reed ik op onverlichte weg en passeerde ik 3 fietsers. De eerste had een voorlicht, de laatste een achterlicht. Voor de rest niks. Mocht je ze omver rijden zouden ze nog kwaad zijn ook. Ik maak me er echt kwaad over. Ezels zijn het...

Comment

• Heb nog een paar bliksemschichten van daarstraks en nen boom die ik half meepak die op de baan gewaait was Gelukkig geen schade!

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                        Heb nog een paar bliksemschichten van daarstraks en nen boom die ik half meepak die op de baan gewaait was Gelukkig geen schade!

Het is precies alsof die kerel op 1.08 zijn achterlichten niet aan staan

Alle geluk geen schade!

Sent from my HTC One using Tapatalk
                        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Gij zijt toch wel een serieuze linksplakker ze, in elk filmke dat ge post.

Comment

• Dieje Pool had ook geen achterlichten....

weet ik van mezelf. Slechte eigenschap van mijzelf . Als der niemand achter mij rijdt blijf ik soms lang links rijden.
                            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Had die camionette eigenlijk voorlichten? Ik zie geen weerspiegeling op het wegdek.
                              Gisteren rond 23h30 op de A19 ook bijna ene overreden daardoor, reed met zijn DRL's aan, maar vanachter in 't pikdonker was die gewoon niet te zien.

Comment

• Koplampen die branden wel, ik had een paar keer met men mistachterlicht geflikkert, mer ik denk niet dat die mannen dat boeit.

Comment

• Achterlijke randmongool met nrplaat B.0738

Moest er iemand zijn die weet wie dat is, laat maar weten...

Edit: ze weten het ondertussen blijkbaar al, een of andere Hasseltse diamantair.
                                  Last edited by |) ][ |V| ][; 05/01/2014, 14:04.

Comment

• bewijst toch maar weer hoe belangrijk een dashcam kan zijn! Leg het maar eens uit als je er achter in vliegt!

Comment

• ja oke ze weten wie het is... en nu? dacht die video nog altijd niet als bewijsmateriaal mag gebruikt worden in strafrechtelijke zaken
                                      lets have some more member berries

Comment

• Wie zegt dat de filmer wou weten wie het was om er een zaak van te maken?
                                        Hij is er wel mee naar de politie gestapt en zij zeggen dat ze wel degelijk iets kunnen doen.

Comment

• het verleden heeft mij geleerd dat je als slachtoffer daar nog ferm je broek aan kan scheuren, zeker als je tegen zulke ventjes opkomt.
                                          in princiepe kan die BMW'er al een klacht indienen wegens schending van privacy rechten door dat filmpje op fb
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X