Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
Ben benieuwd wat de politie er aan gaat doen.
Nu kunnen ze het niet meer negeren.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenhet verleden heeft mij geleerd dat je als slachtoffer daar nog ferm je broek aan kan scheuren, zeker als je tegen zulke ventjes opkomt.
in princiepe kan die BMW'er al een klacht indienen wegens schending van privacy rechten door dat filmpje op fbOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenja oke ze weten wie het is... en nu? dacht die video nog altijd niet als bewijsmateriaal mag gebruikt worden in strafrechtelijke zaken
Comment
-
Tweet van de 'federale weg-politie'
We hebben het asociale en ronduit gevaarlijke rijgedrag prima kunnen zien, @patrick1975bike. We nemen de zaak op. Erg bedankt!2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenTweet van de 'federale weg-politie'
alé vooruit.
en méér dan terecht,zulk rijgedrag hoort niet op de weg!Nora!
Comment
-
met dashcam filmen mag volgens mij wel.
voor permanent geplaatste cameras (banken, winkels...) moet toestemming zijn om de openbare weg te filmen, en moet geloof ik ook kenbaar gemaakt worden (u wordt gefilmt bordjes).
jij mag op reis ook met je handcamera autos filmen op straat alsook personen. daar mogen ze niks tegen beginnen.
het publiceren daarvan (tv enzo) moet wel met toestemming van de gefilmde persoon.
ik zie hier geen persoon in beeld, ik zie een auto met een publieke nr plaat (iedereen mag die plaat namelijk bekijken, is niet van u persoonlijk maar eigendom van de staat).
enkel personen HERKENBAAR in beeld kunnen aanspraak maken op de wet van privacy
Een filmpje van een auto zonder herkenbare bestuurder valt niet onder het portretrecht, want een auto is geen portret
rechtsgeldigheid dashcams voor de wet,
Comment
-
Probleem is al 1) dat het geen Hasseltse juwelier is, 2) dat iedereen bij gemak vergeet dat degene met de bestelwagen al toe gaf dat ie aan zijn faren trekte, en 3) dat niemand weet wat er zich vooraf afspeelde, in casu dat die bestelwagen zoals zovelen op de E314 gewoon naar het linkervak gaan zonder te kijken naar voorrang dat nadert op het linkervak.
Heb al een paar keer gezien dat er ene zich op de E314 de boel ging belazeren omdat hij gehinderd werd door de zoveelste camionet en andere bestuurders die denken dat volk op het linkervak een verplichting heeft tov mensen die op het rechtervak rijden... Remtesten praat ik nooit goed, maar ik zie wel wat de aanleiding kan zijn dat iemand zijn ketel ontploft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenleuke site gevonden
rechtsgeldigheid dashcams voor de wet,
http://uwdashcam.be/nl/content/14-rechtsgeldigheidOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
ja maakt da mee En heeft de politie voldoende om mee aan de slag te gaan?
Pff tegenwoordig moet je echt serieus op je hoede zijn als je een auto verkoopt..
Comment
-
Bwa, buiten dat ie een nederland accent heeft en een persoonsbeschrijving hebben ze niet veel.
Belde met een gsm maar dat zal wel een pay&go kaartje van 15€ zijn.
Was heel kalm, op zijn gemak aan huis profieldiepte meten, alle bergvakjes opendoen (zoeken naar track & trace?), rustig ritje. Tot ie ineens stopt en zegt van de sleutels af te geven en uit te stappen.
Politie is wel 2h+ komen details opnemen, beschrijving van objecten in de auto,... maar die lopen ook achter de feiten aan he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
hierzie het strook fietspad waar de heen wielerterrorist niet over wou. in de verte zie je namelijk 2 andere fietsers WEL op het fietspad.
https://maps.google.be/maps?q=vichte...78.82,,0,-1.31
Comment
-
Sommige mensen ... Ze parkeren dagelijks voor de ingang van mijn werf waardoor we moeilijk binnen kunnen. We verwachtten een vrachtwagen vandaag, dus de borden op de baan gezet en afgesponnen. Vandaag heeft er ene het lef gehad die borden op de grond te leggen en er op te gaan staan met zijn C4. Die gaat morgen te laat zijn op zijn werk vrees ik, gaat eerst zijn auto mogen gaan halen bij de politie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenSommige mensen ... Ze parkeren dagelijks voor de ingang van mijn werf waardoor we moeilijk binnen kunnen. We verwachtten een vrachtwagen vandaag, dus de borden op de baan gezet en afgesponnen. Vandaag heeft er ene het lef gehad die borden op de grond te leggen en er op te gaan staan met zijn C4. Die gaat morgen te laat zijn op zijn werk vrees ik, gaat eerst zijn auto mogen gaan halen bij de politie.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenOok meegemaakt tijdens mijn stage! Geen compassie mee!
Comment
-
Dat is wel erg als ze de borden al op de grond gaan leggen.
Ben je eigenlijk zeker dat ze niet gewoon omgewaaid zijn??Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat is wel erg als ze de borden al op de grond gaan leggen.
Ben je eigenlijk zeker dat ze niet gewoon omgewaaid zijn??
Letterlijk 20 meter verder waren er trouwens nog 5 parkeerplaatsen vrij.
Er was een bejaarde man die met zo'n rekje liep en zijn auto daar parkeerde, omdat het dicht van zijn huis was, maar ik weet wie dat is en die mens begrijp ik. Die laat ik doen en ik zeg hem de dag voordien wanneer er iets groot moet passeren, dan staat hij er ook niet. Maar een citroën C4 met nieuwe nrplaat en pluchen beesten vanachter, das geen bejaarde die slecht te been is.Last edited by |) ][ |V| ][; 06/01/2014, 21:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenAls die zijn omgewaaid eet ik mijn onderbroek op. Zijn nadars die in de grond zitten. Zijn er gewoon uit getrokken en plat gelegd om er gewoon op te staan met de auto.
Letterlijk 20 meter verder waren er trouwens nog 5 parkeerplaatsen vrij.
Wist niet wat je er gezet had he.
Was gewoon met de wind die d'r geweest was dat ik dat dacht, d'r zijn wel meer zaken "gaan vliegen".Last edited by knight-rider; 06/01/2014, 21:21.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment