Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
    Als die zijn omgewaaid eet ik mijn onderbroek op.
    Dat zou ik wel eens willen zien

Comment

• Gisteren op de N80 ter hoogte van het kruispunt Alken vielen de verkeerslichten plots uit toen ik daar kwam aangereden. Was daar plots paniek, terwijl je je dan toch gewoon aan de geldende regels moet houden.

En dan nog iets van vandaag, niet echt een ergernis, maar wel het vermelden waard.
      Daarstraks een lijnbus die binnen de bebouwde kom zijn pinker opzet om te vertrekken, ik vertraag doe teken dat hij voor mag, rem zelfs af tot stilstand, maar die blijft gewoon staan.
      Uiteindelijk ben ik gewoon door gereden.
      De meeste vlammen gewoon door, ook buiten de bebouwde kom waar ze eigenlijk geen voorrang hebben en deze vertikte het gewoon om te vertrekken terwijl ik hem door wilde laten
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Het grote ergernis topic deel VI

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        das altijd een plezant bocht daar .

Ofwel steken ze u op het rechte stuk ervoor nog snel voorbij en vallen ze stil in de bocht ofwel pakken ze die bocht op het linkerbaanvak terwijl rechts vrij is en sneller is.
        Het is daar inderdaad altijd hetzelfde, precies zoals ik het hierboven al beschreven had en jij ook.
        Altijd leuk zo een 270gr. bocht. Jammer genoeg doen we die te dikwijls met klanten in.....maar als we 's nachts al eens alleen zijn... 😄

Sent from somewhere, using Tapatalk
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Het is daar inderdaad altijd hetzelfde, precies zoals ik het hierboven al beschreven had en jij ook.
          Altijd leuk zo een 270gr. bocht. Jammer genoeg doen we die te dikwijls met klanten in.....maar als we 's nachts al eens alleen zijn... 

Met een A8 zou da tof veel toffer zijn ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten

Anders moet je hem nog zotter maken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Kben nog maar juist begonnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                Kben nog maar juist begonnen

Bah , ik heb die bocht eens zien nemen door een vip-driver (wie weet DE vip-driver van het forum) in een BMW-7 serie, met klant op de achterbank en met krant in de hand. Hij was alleen met het verkeerde voertuig onderweg en kon niet rijden. Heb alle moeite van de wereld moeten doen om die kerel te ontwijken, aangezien ook hij twee rijvakken nodig had en de pechstrook omdat hij zijn voertuig niet meer onder controle had.

Met een A8 zal het niet zijn zoals met een A6, die kennen we ondertussen een beetje en weten hoe die reageert. De rest volg wel...
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• mensen die gewoon stoppen op de baan, 4 pinkers aan en naar de bakker of de winkel gaan... in een zone 30 tot daar maar op een baan waar je 70 mag mag dit echt niet toegelaten worden
                  lets have some more member berries

Comment

• mag toch sowieso niet?
                    enkel laden en lossen (dacht ik) en natuurlijk bij panne.

deze morgen ook een wagen achterstevoor op de pechstrook zien staan om iemand anders te helpen met startkabels.
                    vraag me af hoe die persoon daar zo geraakt is en hoe hij terug zal weggeraken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      mensen die gewoon stoppen op de baan, 4 pinkers aan en naar de bakker of de winkel gaan...

Of nog erger, op een parkeerplaats voor mensen met handicap gaan staan om even bij de bakker te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                        Of nog erger, op een parkeerplaats voor mensen met handicap gaan staan om even bij de bakker te gaan.
                        da zullen meestal ook wel dezelfde zijn, rap de makkelijkste manier kiezen en zich van de rest niks aantrekken
                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                          Vind ik echt zwak van de mensen die zoiets doen.
                          Toont weinig respect naar de personen dat die plaats echt nodig hebben.
                          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

mensen die gewoon stoppen op de baan, 4 pinkers aan en naar de bakker of de winkel gaan... in een zone 30 tot daar maar op een baan waar je 70 mag mag dit echt niet toegelaten worden
                            nog erger, diezelfde mensen die dit doen, en 2huizen verder zijn er 2-3 parkeerplaatsen vrij. echt al paar keer tegengekomen in kortrijk.

Comment

• vandaag zo iemand van UPS gezien. vrij drukke weg zone 50 met links en rechts enorm veel vrije parkeerplaats. Gaat die gewoon met de 4 pinkers aan op de weg staan om een pakket af te geven. parkeerplaats vlak voor zijn leveradres is vrij en de 10m ervoor en erachter ook. maar dat was aan de andere kant van de rijweg... hij zou hem 2 keer moeten draaien hebben.

Comment

mensen die gewoon stoppen op de baan, 4 pinkers aan en naar de bakker of de winkel gaan... in een zone 30 tot daar maar op een baan waar je 70 mag mag dit echt niet toegelaten worden
                                In deinze doen ze dat ook veel maar daar heb ik er al veel een boete zien krijgen van de "anonieme" opel
                                Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                  vandaag zo iemand van UPS gezien. vrij drukke weg zone 50 met links en rechts enorm veel vrije parkeerplaats. Gaat die gewoon met de 4 pinkers aan op de weg staan om een pakket af te geven. parkeerplaats vlak voor zijn leveradres is vrij en de 10m ervoor en erachter ook. maar dat was aan de andere kant van de rijweg... hij zou hem 2 keer moeten draaien hebben.
                                  Ter info:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                    Straf!

Niet voor het één of het ander maar die chauffeurs van UPS zie je toch bitter weinig gekke dingen doen. Dit in tegenstelling tot de chauffeurs van koeriersdiensten DPD of GLS, daar zitten echte wegterroristen tussen.

Comment

• als ge een grote witte camionette zie die over de hele lengte krassen in de zijkanten heeft en deuken rondom de achterwielen. dan is het meestal zo een 'goedkopere' transportfirma met dan ook een specifiek chauffeur aan het stuur.
                                      krijg altijd schrik als er zo ééntje voor de auto afdraait

Comment

• ken weinig lange sprinters/boxers/movano's/traffics zonder zijruiten met een ongeschonden zijkant

Comment

• Ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat chauffeurs van GLS in het algemeen iets 'heviger' (zonder het woord agressief in de mond te nemen) rijden dan pakweg UPS.

Comment

Working...
                                          X