bestaat zeer zeker nog.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichtenhebt ge al gezien wat voor kwasten soms met die bussen rijden...? Ge moogt al blij zijn als ze hun schoenveters gebonden krijgen...
Blij dat mijn kids niet met de bus moeten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwie anders dan een gepensioneerde zouden ze dat kunnen laten doen
en die gasten zijn verplicht om de kinderen voor de deur af te zetten...niet op de hoek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenBlijkbaar geen prioriteit bij de blauwbloezen ,alhoewel het een stuk veiliger rijden is als die gewoon rechts zouden blijven,maar ja hun cc staat op en kunnen niet en gsm'en/videoke kijken/laptoppen en dan nog met hunne camion "rijden"..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenInderdaad. Je vergeet ook nog dat we continue slapen achter het stuur!den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwie anders dan een gepensioneerde zouden ze dat kunnen laten doen
en die gasten zijn verplicht om de kinderen voor de deur af te zetten...niet op de hoekOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenEn koken, koffie zetten, dansen, masturberen op het videofilmpje terwijl madam aan de gsm hangt te zuchten, enz..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenBij ons hier meestal gepensioneerden die dit als bijverdienste doen..en jawel is zelfs eentje die bij Justitie buitengesmeten is wegens drankprobleem en via god weet welk statuut aan zo'n baantje geraakt is,ligt nu trouwens in het hospitaal met een lever die bijna ontplofte dixit een collega van hem
en die gasten zijn verplicht om de kinderen voor de deur af te zetten...niet op de hoek
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenPedofiel met een werkstraf
Comment
-
Ik begin mij nu toch wat meer te ergeren dan voorheen omdat ik bijna elke keer als ik voor mijn moeder boodschappen heb gedaan , dat er dan een buur klaar staat om mij erop te wijzen dat ik "verkeerd" geparkeerd sta .
Situatie :
Mijn moeder woont in Deurne ( Antwerpen ) ter hoogte van "Rochus-Deurne - voetbalclub" ( = Boterlaarbaan ) .
Haar naaste buren hebben bijna allemaal hun voortuin omgebouwd tot oprit omdat ze de ballustrades van de originele voortuinen hebben weggedaan om hun auto(s) in hun voortuin te kunnen zetten. Of dit legaal is betwijfel ik ten zeerste.
Er zijn aan die zijde van de straat voldoende parkeerplaatsen , echter als er zo iemand geparkeerd staat in z'n tuin , kan er in principe geen andere auto parkeren op de daarvoor voorziene parkeerplaats naast de rijbaan.....
Daarstraks dus ook : na max. 10 minuten kom ik terug buiten om naar huis te gaan , staat er daar weer een buur te wachten en spreekt ie mij gelijk aan : "ge moet u vooral ni haasten hoor meneer".............dan krijg ik het al .
Ik natuurlijk : "waarom meneer ? " , zegt ie : "ziet gij dan niet dat dat hier een oprit is"
Ik : "natuurlijk niet , dat is helemaal geen oprit , dat is uw voortuin meneer"
Ben ingestapt en doorgereden , hier maak ik geen woorden verder aan vuil dacht ik , meneer vond het nog wel nodig om snell ff een foto te nemen van mijn auto/nummerplaat......
Ik vraag mij trouwens af of ze me kunnen laten wegslepen als ik er geparkeerd sta en ze komen net "thuis" en blijkt dat ze niet op hun zelfgemaakte tuin-oprit kunnen. De borduren zijn door de ouderdom overal al vrij laag , echter niet gelijk met het fietspad dat toch net iets hoger ligt dan de echte parkeerplaatsen .
Ik zie die menen zelfs in staat om een voertuig te beschadigen om duidelijk te maken dat er geen andere voertuigen thuishoren buiten die van zichzelf en eventueel bezoek/familie .
Zo is het natuurlijk makkelijk om altijd 2 parkeerplaatsen te hebben : 1 in de voortuin en 1 ervoor op de echte parkeerruimte.
Ik heb daar zelf ook gewoond ( toen ik 8 tot 20 jaar was ) en weet dat er vroeger niemand z'n voortuin had omgebouwd tot oprit , nu is het echter zo dat er velen zijn die het voorbeeld volgen van die voortuinparkeerders om zelf ook 2 plaatsen te hebben voor eigen wagens ............met als gevolg dat er binnenkort niemand meer kan parkeren die daar toevallig een parkeerplaatsje zoekt.
Zo , moest ik ff kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenIk begin mij nu toch wat meer te ergeren dan voorheen omdat ik bijna elke keer als ik voor mijn moeder boodschappen heb gedaan , dat er dan een buur klaar staat om mij erop te wijzen dat ik "verkeerd" geparkeerd sta .
Situatie :
Mijn moeder woont in Deurne ( Antwerpen ) ter hoogte van "Rochus-Deurne - voetbalclub" ( = Boterlaarbaan ) .
Haar naaste buren hebben bijna allemaal hun voortuin omgebouwd tot oprit omdat ze de ballustrades van de originele voortuinen hebben weggedaan om hun auto(s) in hun voortuin te kunnen zetten. Of dit legaal is betwijfel ik ten zeerste.
Er zijn aan die zijde van de straat voldoende parkeerplaatsen , echter als er zo iemand geparkeerd staat in z'n tuin , kan er in principe geen andere auto parkeren op de daarvoor voorziene parkeerplaats naast de rijbaan.....
Daarstraks dus ook : na max. 10 minuten kom ik terug buiten om naar huis te gaan , staat er daar weer een buur te wachten en spreekt ie mij gelijk aan : "ge moet u vooral ni haasten hoor meneer".............dan krijg ik het al .
Ik natuurlijk : "waarom meneer ? " , zegt ie : "ziet gij dan niet dat dat hier een oprit is"
Ben ingestapt en doorgereden , hier maak ik geen woorden verder aan vuil dacht ik , meneer vond het nog wel nodig om snell ff een foto te nemen van mijn auto/nummerplaat......
Ik vraag mij trouwens af of ze me kunnen laten wegslepen als ik er geparkeerd sta en ze komen net "thuis" en blijkt dat ze niet op hun zelfgemaakte tuin-oprit kunnen. De borduren zijn door de ouderdom overal al vrij laag , echter niet gelijk met het fietspad dat toch net iets hoger ligt dan de echte parkeerplaatsen .
Ik zie die menen zelfs in staat om een voertuig te beschadigen om duidelijk te maken dat er geen andere voertuigen thuishoren buiten die van zichzelf en eventueel bezoek/familie .
Zo is het natuurlijk makkelijk om altijd 2 parkeerplaatsen te hebben : 1 in de voortuin en 1 ervoor op de echte parkeerruimte.
Ik heb daar zelf ook gewoond ( toen ik 8 tot 20 jaar was ) en weet dat er vroeger niemand z'n voortuin had omgebouwd tot oprit , nu is het echter zo dat er velen zijn die het voorbeeld volgen van die voortuinparkeerders om zelf ook 2 plaatsen te hebben voor eigen wagens ............met als gevolg dat er binnenkort niemand meer kan parkeren die daar toevallig een parkeerplaatsje zoekt.
Zo , moest ik ff kwijt
Comment
-
mijn ma heeft haar herenhuis deels laten ombouwen zodat het gelijkvloers een garage werd en heeft daarvoor dan ook een aanvraag moeten doen om de stoeprand aan te passen + gele markering dat er niet mag geparkeerd worden. dit kost uiteraard geldlets have some more member berries
Comment
-
heerlijk toch om in de stad te wonen. Hoe dichter op elkaar, hoe lager de tolerantie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenheerlijk toch om in de stad te wonen. Hoe dichter op elkaar, hoe lager de tolerantie...
Wij hebben ne buurman die allerlei stenen en dergelijke legt om het gedeelte aan de straat (de 3m die nog van de stad is) dat aan zijn huis grenst te blokkeren.
Als ze zelf bezoek hebben moeten die mensen natuurlijk wel bij al de andere buren gaan staan, want "dat is geen privé-eigendom".
Ik heb enkele kameraden die dus extra manoeuvreren om toch maar tussen die stenen te raken
Comment
-
Maar dat is niet in vergelijking met de stad... Ergste op het platteland was ons appartement dat tegenover een voetbalterrein lag en waar soms iemand op onze parking kwam staan.
Nu met ons huis... Absoluut geen problemen... Ik kan 2 auto's in de garage, 2 op de oprit en 2 op de berm parkeren, en tegenover heeft de buur er geen problemen mee dat men op de parking van zijn gesloten tuincentrum kan parkeren. Bon, heb nog maar ene keer gaan vragen en dat was toen toch geen probleem
Comment
-
Wij kunnen normaal in de inrit ook al 5 auto's zetten dus op zich komt dat meestal wel toe.
't Is gewoon vervelend dat ge altijd auto's voor uw huis hebt staan waardoor ge zelf moeilijker kunt uitrijden en de persoon in kwestie zelf zo intolerant is.
Ik denk dat de persoon in kwestie vroeger in't stad heeft gewoond en dus parkingissues heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenInderdaad. Je vergeet ook nog dat we continue slapen achter het stuur!
We gaan ze niet allemaal over de zelfde kam scheren,maar geef toe, de platkoppen zijn niet direkt het schoolvoorbeeld van hoe het zou moeten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenIk begin mij nu toch wat meer te ergeren dan voorheen omdat ik bijna elke keer als ik voor mijn moeder boodschappen heb gedaan , dat er dan een buur klaar staat om mij erop te wijzen dat ik "verkeerd" geparkeerd sta .
Situatie :
Zo , moest ik ff kwijt
Ik ben net in Stabroek gaan wonen en wij hebben ook een nutteloze voortuin, we hebben gevraagd bij de gemeente of we daar stenen mogen leggen voor een oprit van te maken. Maar dit mag niet in Stabroek omdat die stenen moeten leiden naar een garagepoort.BMW X5 45e
Comment
-
Ik weet van een geval in Kortrijk, waar er een oprit was naar de garageboxen van een appartementcomplex(je). Voor het complex lagen er twee parkeerplekken parallel met de rijweg. Die twee plekken kon je bereiken langs de oprit. Daarnaast kon je ook nog parkeren langs de trottoirband, op de rijweg. Niet zo evident, en er was dan ook af en toe schade aan de auto's die er stonden.
De nieuwe uitbater van de handelszaak die onderaan het complex gelegen was (en eigenaar van de parkeerplaatsen), wou deze haaks op de rijweg hebben, zodat 1) het manoeuvreren gemakkelijker werd, en 2) er drie in plaats van twee plaatsen kwamen op het privéterrein. Daarvoor diende hij de strepen in de andere richting te schilderen, en diende het troittoirband verlaagd te worden.
Stad Kortrijk liet dit niet toe, ook niet als hij de kosten van de aanpassing aan het voetpad voor zich nam.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
Comment