Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
    We gaan ze niet allemaal over de zelfde kam scheren,maar geef toe, de platkoppen zijn niet direkt het schoolvoorbeeld van hoe het zou moeten...
    Verhoudingsgewijs rijden er veel meer randgevallen rond met hun privé/lease-voertuig dan beroepschauffeurs. Velen van die eerst soort denken wel dat ze beroeps zijn...

Sent from somewhere, using Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Verhoudingsgewijs rijden er veel meer randgevallen rond met hun privé/lease-voertuig dan beroepschauffeurs. Velen van die eerst soort denken wel dat ze beroeps zijn...

Ok, maar die mogen als het regent wel voorbijsteken i.t.t.de camioneurs en daar ging het een paar posts terug om ..,soit mijn meerijdende flikken doen overuren als ze zoiets zien

Comment

soit mijn meerijdende flikken doen overuren als ze zoiets zien
        Als je een vervanger zoekt voor je chauffeursbezigheden, je mag me altijd contacteren per pm hoor.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Als je een vervanger zoekt voor je chauffeursbezigheden, je mag me altijd contacteren per pm hoor.

We zijn reeds met 2 ,om de andere week werk ik 7dagen,dan 7 thuis

Comment

• Bijna omver gereden op mijn fiets toen een auto zonder pinken en zonder in z'n spiegels te kijken rechtsaf sloeg terwijl ik schuin achter hem op het fietspad reed. Net op tijd kunnen remmen.

Comment

We zijn reeds met 2 ,om de andere week werk ik 7dagen,dan 7 thuis
              dat zijn leuke werkweken
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                navragen bij de gemeente/stad.

Ik ben net in Stabroek gaan wonen en wij hebben ook een nutteloze voortuin, we hebben gevraagd bij de gemeente of we daar stenen mogen leggen voor een oprit van te maken. Maar dit mag niet in Stabroek omdat die stenen moeten leiden naar een garagepoort.
                Waar in Stabroek dan? Dacht in Schoten

Comment

We gaan ze niet allemaal over de zelfde kam scheren,maar geef toe, de platkoppen zijn niet direkt het schoolvoorbeeld van hoe het zou moeten...
                  Dat is ook een feit dat ik nooit ga ontkennen.
                  Vandaag trouwens eens gekeken wie of wat er inhaalt in de regen. Op de E17 rond 11h was ik de volle 70kmh aan 't rijden achter een Berlingo met achter mij een Hollander. Kwartierke uitgehouden voor ik ook ingehaald heb, maar de nummerplaten waren bijna zonder uitzondering Oost-Europeanen en Spanjaarden.
                  Ook twee trucks met Amerikaanse gepersonaliseerde nummerplaten, daar het ik wel een foto van gemaakt, wegens curieus om te zien in onze streek. Firma eens opgezocht, blijkbaar komen die maandelijks per 10 over via Nederland. Dat zijn mooie ritten.
                  Last edited by |) ][ |V| ][; 15/01/2014, 18:57.

Comment

• Dat vat het zo wat mooi samen!

http://www.fansofflanders.be/Channel...ref_map=%5B%5D
                    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Ze zijn verplicht de kinderen op een veilige manier op te halen en ter plaatse te brengen, "voor de deur" is niet altijd de veiligste manier, en dus ook niet altijd dde beste.
                      ze zijn verplicht de kinderen voor de deur op te halen

Comment

• En dan tellen de verkeersregels niet ?
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• dat weet ik niet

Comment

• Camions...
                            Ze zouden misschien beter enkel 's nachts beginnen rijden.
                            Kunnen zij zoveel als ze willen elkaar inhalen aan 1km/u verschil.
                            En dan kunnen wij hun ook niet "pesten" met ons rijgedrag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              ze zijn verplicht de kinderen voor de deur op te halen
                              Is misschien een "regeltje" bij bepaalde scholen of scholengroepen, maar dat is zeker niet de algemene regel.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Gisteren in Leuven geweest, de verkeersregels worden daar gewoon genegeerd door de fietsers.
                                En dan vooral door de wat oudere mensen, de studenten zijn dan nog vrij voorbeeldig (al zou je eerder andersom verwachten).

Vanavond na het werk terug naar Leuven (mijn ma gaan halen aan het UZ), zal weer kloterij worden midden in de spits.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• idd, moet je smorgens om 6h eens door leuven rijden. ouderen hebben zo 'een heel zwak' koplampje draaien op dynamo, de studenten... rijden ZONDER verlichting rond op het fietspad langs de linkerkant. ferm leuk als ik aankom tegen 30km/H en hen niet zie rijden tot ik er ver tegen zit. er zijn er nog altijd een heleboel die niet doorhebben dat een fietslicht niet dient om te zien, maar opdat ANDERE U KUNNEN ZIEN...

ik negeer ook dagelijks verkeersregels . mijn zijstraat komt op een rood licht uit (heb altijd rood), en op de grote baan rijd niemand. kijk ff links en rechts en steek dan ook gewoon over.

t valt me wel op hoeveel autos er weer ELKE morgen met grootlicht rondrijden. er zijn veldbanen waar geen verlichting staat en kan aannemen dat ze ze daar soms aanzetten (ferm last als ge die als tegenligger hebt terwijl ge fiets, ziet ge echt 5min niks meer in het donker). maar dat ze in een volledig verlicht dorp zo rondrijden is erover. elke morgen een vw golf (denk 4) en een volvo break kom ik zo tegen. zal mijn fototoestel eens meenemen en ze op de kop trekken zodat ik de nrplaten eens heb

Comment

• grootlichten en een foto op de kop trekken zal niet goed samengaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                      Waar in Stabroek dan? Dacht in Schoten
                                      Sierkerslaan , die wijk achter de colruyt.
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                        Camions...
                                        Ze zouden misschien beter enkel 's nachts beginnen rijden.
                                        Kunnen zij zoveel als ze willen elkaar inhalen aan 1km/u verschil.
                                        En dan kunnen wij hun ook niet "pesten" met ons rijgedrag.
                                        Als ze 's nachts moeten rijden, gaan de magazijniers en winkels ook 's nachts moeten werken, en krijg je gewoon spits 's snachts.

Comment

• maar daar heb ik geen last van.

Comment

Working...
                                          X