Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Al de rest wel. Dom idee dus.

    Comment


    • al de rest? neen hoor.
      winkelpersoneel en magazijniers zitten niet de hele dag op de baan, dus dat is de minderheid.

      Comment


      • Bwa... Winkels moeten plots 3 shiften draaien = meer werknemers bij eenzelfde verkoop = hogere kosten bij eenzelfde verkoop = hogere marge nodig = producten worden duurder.

        Comment


        • en weer massas file door vrachtwagens he, zowel van gent als van doornik. ahja dagelijkse kost met die clowns.
          ik heb vandaag toen het zo regende weer geen 200m aan een stuk kunnen rijden zonder dat er een camion op het middenvak kwam om een ander in te halen. verboden? in een 40 tonner kan er mij toch niks gebeuren!
          lets have some more member berries

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Bwa... Winkels moeten plots 3 shiften draaien = meer werknemers bij eenzelfde verkoop = hogere kosten bij eenzelfde verkoop = hogere marge nodig = producten worden duurder.
            klopt! Maar soms zou ik liever wat meer betalen en minder stress hebben op de baan.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              en weer massas file door vrachtwagens he, zowel van gent als van doornik. ahja dagelijkse kost met die clowns.
              ik heb vandaag toen het zo regende weer geen 200m aan een stuk kunnen rijden zonder dat er een camion op het middenvak kwam om een ander in te halen. verboden? in een 40 tonner kan er mij toch niks gebeuren!
              Ik zal eens beginnen met elk ongeval met een auto dat ik zie op een dag te beschrijven. Er gebeuren weer eens twee ongevallen met vrachtwagens en ze zijn allemaal clowns.
              Trouwens, dat bescheten inhaalverbod bij regen, ik daag u uit, ga eens 1 dag waarop het regent mee met een vrachtwagenchauffeur en vertel me dan nog eens welke optie je het veiligst acht. Jullie denken precies altijd dat zoiets treintje rijden is aan 80, maar dat is in de verste verte geen treintje rijden, dat is continue proberen niet te crashen, zelfs al hou je 50 meter afstand. Ik heb vandaag in de regen ook meer auto's/bestelwagens ingehaald dan vrachtwagens, bij wie ligt de fout dan?
              En de kijkfile waar ik instond vandaag, zeker veroorzaakt door een vrachtwagen op de linkerstrook die vertraagde om het goed te zien?

              Altijd al dat ongenuanceerd gezeik zonder half te beseffen hoe het werkt.

              Comment


              • En nog een leuk linkje: http://www.nu.nl/binnenland/3012958/...van-files.html

                Comment


                • ik zit toch in de transport sector dus zo ongenuanceerd is dat niet
                  veel auto bestuurders zijn evenveel clowns maar die zitten niet in een 40 tonner die max 90 mag en niet mag inhalen bij regen/nat wegdek. als jij daar geen verschil in ziet...
                  en je leuk linkje... das NL, hier in belgie zie ik zowat dagelijks wel een vrachtwagen op zen zij liggen
                  Last edited by Doa; 16/01/2014, 18:58.
                  lets have some more member berries

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    ik zit toch in de transport sector dus zo ongenuanceerd is dat niet
                    veel auto bestuurders zijn evenveel clowns maar die zitten niet in een 40 tonner die max 90 mag en niet mag inhalen bij regen/nat wegdek. als jij daar geen verschil in ziet...
                    Als man die niet buitenkomt zeker?

                    Diegene die sneller dan 90 gaan zijn op 1 hand te tellen, dus ik snap dat punt niet, en inhalen bij nat wegdek mag wel. Bij regen niet, maar je negeert wel heel mijn post er over. Voor jullie lijkt het allemaal makkelijk, tot je het eens zou zien vanuit ons standpunt waarschijnlijk.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                      Als man die niet buitenkomt zeker?

                      Diegene die sneller dan 90 gaan zijn op 1 hand te tellen, dus ik snap dat punt niet, en inhalen bij nat wegdek mag wel. Bij regen niet, maar je negeert wel heel mijn post er over. Voor jullie lijkt het allemaal makkelijk, tot je het eens zou zien vanuit ons standpunt waarschijnlijk.
                      waarom trek je die lijn niet door? bekijk het eens van uit ons standpunt? de E403 vb, iedereen dwingen 90 te rijden om toch maar die voorligger die 89 rijd te kunnen inhalen, op de E40 en E17 is het nu al onmogelijk geworden om 120 te rijden op het middenvak omdat daar gewoon constant vrachtwagens op rijden.
                      lets have some more member berries

                      Comment


                      • Waarom gaat men er in zo'n discussie altijd van uit dat de trucker nog nooit in een auto zat?

                        Comment


                        • waarom moeten wij het bekijken vanuit jullie standpunt maar niet omgekeerd?
                          jullie zijn trouwens betaald terwijl je op baan zijt,
                          lets have some more member berries

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            waarom moeten wij het bekijken vanuit jullie standpunt maar niet omgekeerd?
                            jullie zijn trouwens betaald terwijl je op baan zijt,
                            Ge spreekt precies naast mij. Ik bekijk het van beide kanten, want ik ben bestuurder van beide voertuigen.
                            En ik word betaald om te rijden, niet om mezelf dood te rijden op zo'n remmen accordeonnetje. Zolang ze een constante snelheid rijden, allemaal goed en wel, maar van als er daar een een afrit wil nemen en ze gaan in de rem is dat gewoon levensgevaarlijk in die rij.

                            Comment


                            • tja waarom rijden jullie ook op 2m afstand van elkaar, zelfs auto's houden meer afstand en als iedereen van vak moet veranderen telkens er een voorligger op zijn rem duwt dan zijn we er wel mee
                              lets have some more member berries

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                tja waarom rijden jullie ook op 2m afstand van elkaar, zelfs auto's houden meer afstand en als iedereen van vak moet veranderen telkens er een voorligger op zijn rem duwt dan zijn we er wel mee
                                Ach komaan, dat is gewoon bullshit. Ja, er zijn er die te dicht op elkaar rijden, maar gemiddeld gezien rijden auto's toch echt wel stukken dichter op elkaar aan nog hogere snelheden. Je ziet ook maar wat je wil zien he. Als ik 50 meter tussenlaat, dan gaat het niet over 1 wagen die zich er tussen voegt he, maar 1 die zich netjes voegt en 4-5 anderen die zich er tussen persen.
                                Je komt gewoon af met het ene cliche na het andere. En wat is je functie nu in de transport eigenlijk? Douanepapieren stempelen ofzoiets was het zeker?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  tja waarom rijden jullie ook op 2m afstand van elkaar, zelfs auto's houden meer afstand en als iedereen van vak moet veranderen telkens er een voorligger op zijn rem duwt dan zijn we er wel mee
                                  Als je met een vrachtwagen grotere tussenafstanden aanhoud, dan komt er altijd wel ene pipo ertussen rijden.
                                  Trouwens waarom mag een vrachtwagen geladen met 50 varkens van 100 kg/stuk maar 90 km/uur rijden op de autosnelweg en een autocar met 50 mensen aan boord van ook elk 100 kg/stuk (club van zwaarlijvige mensen op uitstap) 100 km /uur ?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                    Als je met een vrachtwagen grotere tussenafstanden aanhoud, dan komt er altijd wel ene pipo ertussen rijden.
                                    Trouwens waarom mag een vrachtwagen geladen met 50 varkens van 100 kg/stuk maar 90 km/uur rijden op de autosnelweg en een autocar met 50 mensen aan boord van ook elk 100 kg/stuk (club van zwaarlijvige mensen op uitstap) 100 km /uur ?
                                    Bussen mogen ook maar 90 in België, maar kijken daar niet naar. Ik lees daar ook nooit klachten over, vreemd.

                                    Comment


                                    • goeie vraag bmw 3, ik stel ze me al 26 jaar

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                        Bussen mogen ook maar 90 in België, maar kijken daar niet naar. Ik lees daar ook nooit klachten over, vreemd.
                                        O wist ik niet, dacht dat bussen 100 mochten.(de meesten rijden toch 120 )

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                          O wist ik niet, dacht dat bussen 100 mochten.(de meesten rijden toch 120 )
                                          Europees is de regel 100kmh, België zegt echter 90kmh. Dat ze meer dan 100 rijden is ook vrij duidelijk als je ziet met wat voor snelheid ze me soms voorbij komen.


                                          Wettekstje voor het geval iemand het in twijfel trekt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X