Al de rest wel. Dom idee dus.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
en weer massas file door vrachtwagens he, zowel van gent als van doornik. ahja dagelijkse kost met die clowns.
ik heb vandaag toen het zo regende weer geen 200m aan een stuk kunnen rijden zonder dat er een camion op het middenvak kwam om een ander in te halen. verboden? in een 40 tonner kan er mij toch niks gebeuren!lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenBwa... Winkels moeten plots 3 shiften draaien = meer werknemers bij eenzelfde verkoop = hogere kosten bij eenzelfde verkoop = hogere marge nodig = producten worden duurder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenen weer massas file door vrachtwagens he, zowel van gent als van doornik. ahja dagelijkse kost met die clowns.
ik heb vandaag toen het zo regende weer geen 200m aan een stuk kunnen rijden zonder dat er een camion op het middenvak kwam om een ander in te halen. verboden? in een 40 tonner kan er mij toch niks gebeuren!
Trouwens, dat bescheten inhaalverbod bij regen, ik daag u uit, ga eens 1 dag waarop het regent mee met een vrachtwagenchauffeur en vertel me dan nog eens welke optie je het veiligst acht. Jullie denken precies altijd dat zoiets treintje rijden is aan 80, maar dat is in de verste verte geen treintje rijden, dat is continue proberen niet te crashen, zelfs al hou je 50 meter afstand. Ik heb vandaag in de regen ook meer auto's/bestelwagens ingehaald dan vrachtwagens, bij wie ligt de fout dan?
En de kijkfile waar ik instond vandaag, zeker veroorzaakt door een vrachtwagen op de linkerstrook die vertraagde om het goed te zien?
Altijd al dat ongenuanceerd gezeik zonder half te beseffen hoe het werkt.
Comment
-
ik zit toch in de transport sector dus zo ongenuanceerd is dat niet
veel auto bestuurders zijn evenveel clowns maar die zitten niet in een 40 tonner die max 90 mag en niet mag inhalen bij regen/nat wegdek. als jij daar geen verschil in ziet...
en je leuk linkje... das NL, hier in belgie zie ik zowat dagelijks wel een vrachtwagen op zen zij liggenLast edited by Doa; 16/01/2014, 18:58.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik zit toch in de transport sector dus zo ongenuanceerd is dat niet
veel auto bestuurders zijn evenveel clowns maar die zitten niet in een 40 tonner die max 90 mag en niet mag inhalen bij regen/nat wegdek. als jij daar geen verschil in ziet...
Diegene die sneller dan 90 gaan zijn op 1 hand te tellen, dus ik snap dat punt niet, en inhalen bij nat wegdek mag wel. Bij regen niet, maar je negeert wel heel mijn post er over. Voor jullie lijkt het allemaal makkelijk, tot je het eens zou zien vanuit ons standpunt waarschijnlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenAls man die niet buitenkomt zeker?
Diegene die sneller dan 90 gaan zijn op 1 hand te tellen, dus ik snap dat punt niet, en inhalen bij nat wegdek mag wel. Bij regen niet, maar je negeert wel heel mijn post er over. Voor jullie lijkt het allemaal makkelijk, tot je het eens zou zien vanuit ons standpunt waarschijnlijk.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwaarom moeten wij het bekijken vanuit jullie standpunt maar niet omgekeerd?
jullie zijn trouwens betaald terwijl je op baan zijt,
En ik word betaald om te rijden, niet om mezelf dood te rijden op zo'n remmen accordeonnetje. Zolang ze een constante snelheid rijden, allemaal goed en wel, maar van als er daar een een afrit wil nemen en ze gaan in de rem is dat gewoon levensgevaarlijk in die rij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtentja waarom rijden jullie ook op 2m afstand van elkaar, zelfs auto's houden meer afstand en als iedereen van vak moet veranderen telkens er een voorligger op zijn rem duwt dan zijn we er wel mee
Je komt gewoon af met het ene cliche na het andere. En wat is je functie nu in de transport eigenlijk? Douanepapieren stempelen ofzoiets was het zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtentja waarom rijden jullie ook op 2m afstand van elkaar, zelfs auto's houden meer afstand en als iedereen van vak moet veranderen telkens er een voorligger op zijn rem duwt dan zijn we er wel mee
Trouwens waarom mag een vrachtwagen geladen met 50 varkens van 100 kg/stuk maar 90 km/uur rijden op de autosnelweg en een autocar met 50 mensen aan boord van ook elk 100 kg/stuk (club van zwaarlijvige mensen op uitstap) 100 km /uur ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenAls je met een vrachtwagen grotere tussenafstanden aanhoud, dan komt er altijd wel ene pipo ertussen rijden.
Trouwens waarom mag een vrachtwagen geladen met 50 varkens van 100 kg/stuk maar 90 km/uur rijden op de autosnelweg en een autocar met 50 mensen aan boord van ook elk 100 kg/stuk (club van zwaarlijvige mensen op uitstap) 100 km /uur ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenBussen mogen ook maar 90 in België, maar kijken daar niet naar. Ik lees daar ook nooit klachten over, vreemd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenO wist ik niet, dacht dat bussen 100 mochten.(de meesten rijden toch 120 )
Wettekstje voor het geval iemand het in twijfel trekt.
Comment
Comment