Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisterenavond stukje autostrade gedaan.

een camion die een andere camion inhaalt met een verschil van 2 per uur, geen probleem daarmee.

Dan zat er een auto bij die camion te bumperkleven dat het niet meer schoon was, precies of die camion gaat rapper rijden daardoor
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Dan zat er een auto bij die camion te bumperkleven dat het niet meer schoon was, precies of die camion gaat rapper rijden daardoor
      ik ken een aantal oude mensen die dat altijd doen omdat ze dan minder verbruiken. Dat ze met hun leven spelen daar denken ze natuurlijk niet aan.
      lets have some more member berries

Comment

• foto van deze morgen (E17):

moeilijk te zien vanwege de afstand maar dat is:
        - een camion op het 1ste vak
        - een camion op het 2de vak
        - & een camion op het 3de vak.

alle 3 mooi naast elkaar.
        Dragrace of zo (van 5km)?

Comment

• Plots schieten ze wakker. Nu ook nog de alcoholische dranken bannen uit de tankshops en we zijn weer een zeer klein stapje verder in het (groot)mobiliteitsbeleid.

Staatssecretaris voor Mobiliteit Melchior Wathelet (CDH) vraagt dat de volgende regering zich buigt over de wettelijkheid van alsmaar meer snufjes en smartphone-apps om politie-, alcoholcontroles en verkeersboetes te ontlopen. Dat schrijft Het Nieuwsblad.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            Plots schieten ze wakker. Nu ook nog de alcoholische dranken bannen uit de tankshops en we zijn weer een zeer klein stapje verder in het (groot)mobiliteitsbeleid.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140117_00933190
            Onthou m'n woorden:de islamitisering is niet zover af meer

Comment

Plots schieten ze wakker. Nu ook nog de alcoholische dranken bannen uit de tankshops en we zijn weer een zeer klein stapje verder in het (groot)mobiliteitsbeleid.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140117_00933190
              Uhu... Behalve dat ik zelfs zonder alcoholcontrole-app nog niet eens alcoholcontroles tegenkom...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                Uhu... Behalve dat ik zelfs zonder alcoholcontrole-app nog niet eens alcoholcontroles tegenkom...
                Het is gewoonweg belachelijk. Ik zit ook nog steeds op mijn eerste alcoholcontrole te wachten in vijf jaar, want zolang is het voor mij al geleden. Verhoudingsgewijs naar mijn kilometers toe is dat dus 1 op 750.000km

Sent from somewhere, using Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Ik ben op 8j tijd toch al 4 keer mogen blazen bij controles.
                  Maar dit jaar zelf op kerst en nieuwjaar geen flik gezien.

Nochtans alle drukke banen moeten doen in het holst van de nacht.

Comment

• Ik ben in iets meer dan een jaar twee keer tegengehouden, op één maand tijd, in de tweede maand dat ik mijn rijbewijs had (bijna een jaar geleden dus)...

Bij de momenten dat ze controleren stel ik me eigenlijk wel vragen, eerste keer was rond 20u 's avonds op een zaterdag (kan ik nog begrijpen, hoewel de meesten van mijn leeftijd dan nog moeten beginnen met drinken) en de tweede keer op een zondag rond 17u...

Sindsdien ook niks meer gezien, had het nochtans wel verwacht eens tegengehouden te worden eind december...

Comment

• ik heb al eens op 1 avond tijd 5x mogen blazen, bij dezelfde 2 flikken op dezelfde plaats op zo'n 3 - 4 uur tijd
                      BMW X5 45e

Comment

• ik denk dat wij kefkie, apen noord de kampioenen van het mogen blazen zijn

hier wordt je meer op alcohol gecheckt dan er mobiele flitsers staan

Comment

• Zeven jaar in Stabroek gewoond. Snelheidscontroles wel maar nooit alcoholcontrole tegengekomen.

Comment

Het is gewoonweg belachelijk. Ik zit ook nog steeds op mijn eerste alcoholcontrole te wachten in vijf jaar, want zolang is het voor mij al geleden. Verhoudingsgewijs naar mijn kilometers toe is dat dus 1 op 750.000km

Hoe doen jullie dat eigenlijk, ik sta 4-5x per jaar aan de kant. Ieper heeft wel heel regelmatig controles (wat ik alleen maar kan goedkeuren), maar ook al in Kruishoutem en Antwerpen mogen blazen.

Comment

• Rijbewijs sinds 1991 , 1 (één) keer moeten blazen en dan nog zelf 'uitgelokt' omdat ik wist van mijn vrouw waar ze op dat moment stonden en per se een Bob-sleutel wou.
                              Heb al gezegd, de dag dat ik ooit eens met iets niet in orde zal zijn, gaan ze me pakken.

Comment

• Ge zult ge 'ne kop hebben dat aantrekt' zeker? denk dat het regio afhankelijk is. Toen die 'grote actie' op de brusselse ring tijdje terug heb ik van zaventem naar halle, dan door gereden naar hoeilaart en vandaar door naar zaventem, dus letterlijk heel de r0 rond en ook niks control tegen gekomen.
                                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• is zeker regiogebonden

doe amper 12k per jaar, ben wel shiftmens (dus vaak tss 22 en 2330 op de baan) en rij elke dag los door apen, de 'uitgangen' van de stad (konijnepijp, oprit justitiepaleis en de noorderlaan) worden vaak gecontroleerd

en bij ons de put van de leugenberg is ook vaste waarde
                                  3 keer effectief geblazen in 2013 en behalve de terechte snelheidscontrole aan oprit leugenberg en vorige week aan de werken op n49 melsele geen flitsers gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                    Ge zult ge 'ne kop hebben dat aantrekt' zeker? denk dat het regio afhankelijk is. Toen die 'grote actie' op de brusselse ring tijdje terug heb ik van zaventem naar halle, dan door gereden naar hoeilaart en vandaar door naar zaventem, dus letterlijk heel de r0 rond en ook niks control tegen gekomen.

pff was dan nog tijdens mijn vakantiewerk als "voiturier". Eerste keer kwam ik aan met een S500, ja jongen opstap met auto van de papa, blaast is ne keer.
                                    Ik doen den uitleg van ik werk bij restaurant X en ik kom de auto's hier zetten.

derna met een andere dikke kar, weer vant zelfde. Kzeg ja ma meneer ge hebt mij just gezien en heb heel de uitleg gedaan. Ja da kan goe zijn, maar gij staat voor dat restaurant, gij kunt evengoed al een fles whiskey hebben leeg gezopen .

toppunt van al, daarna passeerde ik met mijn ibiza en dan mocht ik wel door..
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      ik denk dat wij kefkie, apen noord de kampioenen van het mogen blazen zijn

hier wordt je meer op alcohol gecheckt dan er mobiele flitsers staan

denket ook.

vorige keer stonden ze trouwens te flitsen aan afrit Stabroek, met een opel Zafira op een open plek, de politie stond er dan nog naast met "politie" op hunne rug geplakt
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                        Hoe doen jullie dat eigenlijk, ik sta 4-5x per jaar aan de kant. Ieper heeft wel heel regelmatig controles (wat ik alleen maar kan goedkeuren), maar ook al in Kruishoutem en Antwerpen mogen blazen.
                                        Ik neem altijd de binnen baantjes...
                                        Nee serieus, voor alle duidelijkheid, heb in die tijd wel twee x controle gehad maar dat was voor inbraakpreventie waarvan 1 keer in mijn eigen straat. Die sossen doken uit het niets op van achter een haag. Hebben toen niets gevonden. 😄

Comment

• ik heb ook nog maar 1 keer moeten blazen in de laatste 5 jaar en dan nog de dinsdagavond rond middernacht langs een boerewegel tussen diksmuide en middelkerke
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X