Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een vrachtwagen voorbij gaan met 10 km/u verschil is hetzelfde als een spanjaard in een camion die er voorbij gaat. Je veroorzaakt nog altijd onnodig vertraging voor andere bestuurders. Met het verschil 90 vs 120 is het verschil in reistijd al een paar minuten; wat zou dat zijn met 10 km/u verschil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
      een vrachtwagen met 10km/h verschil voorbij gaan is een heel groot verschil met een vrachtwagen die een andere dubbelt met 1km/h verschil.
      daarbij acceleer ik ook gewoon, mijn ding gaat ook gewoon niet sneller meer (2defecte injectoren nu).

De groene geitenwollensokkenrauwekarnemelk drinkende jongensonder ons zullen het graag(mee)lezen.

Comment

• Deze week op de parking van het uz Gent: Parkeert een vrouw met dochter zich heel nonchalant op een plaats voor gehandicapten. Ik bekijk hun heel uitdrukkelijk. Een man die na mij kwam sprak hun aan. Maar die vrouw vertikte het om zich te verplaatsen. Was maar voor korte tijd... Toen ik een dik uur later passeerde stond ze er nog. Bij deze, arrogant vrouwmens met Tigra, hopelijk krijg je dikke zweren op je voeten zodat je niet meer kan stappen zonder hevige pijnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Een vrachtwagen voorbij gaan met 10 km/u verschil is hetzelfde als een spanjaard in een camion die er voorbij gaat. Je veroorzaakt nog altijd onnodig vertraging voor andere bestuurders. Met het verschil 90 vs 120 is het verschil in reistijd al een paar minuten; wat zou dat zijn met 10 km/u verschil?
          Als ik dan die Spanjaard inhaal is 't ook wel met een klein verschil hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Deze week op de parking van het uz Gent: Parkeert een vrouw met dochter zich heel nonchalant op een plaats voor gehandicapten. Ik bekijk hun heel uitdrukkelijk. Een man die na mij kwam sprak hun aan. Maar die vrouw vertikte het om zich te verplaatsen. Was maar voor korte tijd... Toen ik een dik uur later passeerde stond ze er nog. Bij deze, arrogant vrouwmens met Tigra, hopelijk krijg je dikke zweren op je voeten zodat je niet meer kan stappen zonder hevige pijnen.
            Banden platlaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
              Banden platlaten.

Hmmm en dan mogen opdraaien voor de kosten..

Comment

• T is gebeurd. hetgeen iedereen al jaaaaaaaaaaaaaren voorspelt is vandaag uit gekomen.

Zoek lokale bedrijven, bekijk kaarten en vind routes in Google Maps.

Deze bocht heeft een slachtoffer ge-eist. Vrachtwagen die "een klein beetje" zijn bocht afsneed, en eigenlijk helemaal in de binnenbocht zat (waar hij in de buitenkant hoort te zitten) is frontaal op een tegenligger geknald. Auto van tegenligger stond zelfs al stil op het moment dat het gebeurde omdat ze gezien had dat die vrachtwagen eraan kwam.

En dat gebeurd hier dagelijks ontelbare keren. (ik werk in da gebouw recht door)
                Regelmatig zelfs dat er een vrachtwagen zich "vergist" en bij ons op de parking staat. En voor de vrachtwagenchauffeurs hier: t zijn er verdomd weinig die hier deftig de bocht nemen (meestal de buitenlandse "cowboys" wel en de belgen niet).

En in het naar huis rijden in Diepenbeek nog "verplicht" geworden door een trees die aan t bellen was tegen 130 op de linkerrijstrook om de afrit te nemen. Zij moest die nl ook hebben en besliste om dan maar zo van links naar de afrit te gaan terwijl ik rechts 120 op de cc reed. (en dan achteraf gelijk een schaap teken doen da ze mij nie gezien had, duhhhh, dat komt er van als ge telefoneert achter t stuur he TRUT)

Comment

• Ik had deze middag ook bijna een madam in mijn zijdeur die dus niet snel genoeg naar rechts kon draaien omdat ze aan het bellen was.

Comment

• sinds de komst van de smartphone is sms-en achter het stuur veels te moeilijk geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      sinds de komst van de smartphone is sms-en achter het stuur veels te moeilijk geworden
                      Schandalig hoeveel ge er ziet die aan't bellen zijn terwijl ze rijden ... en dan taffelen in ne bocht omdat ze met 1 hand moeten draaien oid. ....

Zelfs bij modellen van de premium-merken (à la 5-serie, X5 etc), waarvan je dan toch zou denken dat ze dan toch enkele 100'en euro extra overhebben voor de Bluetooth optie, zie ik dit frequent!! Zijn dikwijls oude madammekes.... Ik begin te denken dat velen gewoon te stom zijn om een Bluetooth verbinding te maken en te beschaamd om het te vragen aan hun adolescente kinderen...

Comment

• Idd te stom om te koppelen.

Er zijn er zelfs die rijden terwijl ze bellen (wat is op dat moment belangrijker voor hen?)
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                          Banden platlaten.
                          dn staan ze daar NOG langer

Comment

• Alee zunne,daarjuist wast weer van dattum met die wielerterroristen ,Rode lichten tellen blijkbaar niet voor hun,eerst houden ze het verkeer op door naast mekaar te rijden(ok ze mogen volgens de wet),maar nee liever wat ambetant doen..dan pardoes door het rode licht,aja want ander gaat hun gemiddelde snelheid naar omlaag...moesten ze in dit soort weer moeten werken ze zouden niet willen .God ik haat ze..

Comment

• past hier wel : http://www.nieuwsblad.be/article/det...mf20140201_031

maar zelf gaat hij ook meerdere keren in de fout, gassen bij oranje, op 2e vak blijven na inhalen (van die grijze MB)
                              file-rijden ook niet 100% volgens de regels en vooral pechstrook gebruiken (bij regen !?)

verschillende delen zijn in en rond Ninove gefilmd ;-)

Comment

• zagen op automobilisten maar zelf belachelijk veel fouten maken.
                                waarom niet he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                  zagen op automobilisten maar zelf belachelijk veel fouten maken.
                                  waarom niet he.
                                  Ik was net hetzelfde aan het denken.
                                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• goed dat hem da op internet zet, kunnen ze hem direct wa bonnen sturen
                                    -pechstrook rijden
                                    -tussen de autos rijden terwijl die hard genoeg rijden = rechts inhalen. je mag tussen de files rijden als ze niet harder dan, (ik denk) 50km/H gaan en daarbij mag je ook niet teveel snelheidsverschil hebben (iets van 10-20km/h, das dus iets sneller dan goed doorstappen)
                                    - te hoge snelheid (politie kan heel makkelijk het aantal straatlampen tellen die hij in x-tijd voorbij gaat

zij die zonder zonde zijn, werpe de eerste steen...
                                    Last edited by ; 01/02/2014, 18:46.

Comment

• Da stuk met die brommer, puur haantjesgedrag. Van ene op een booster verwacht je marginaliteit, maar van ne moto mag je toch al iets meer verwachten.

Comment

• en hij keek zelf niet in zijn spiegels blijkbaar op dat moment

Comment

• Just zo ne brommobiel voor mij met mistlichten voor als achter op! En maar bellen achter het stuur!
                                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Working...
                                          X