Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Pechstrook was een stretch, maar dat was om niet in die file van rijvak te gaan wisselen, en onder de brug te gaan staan. Eens in een file van rijvak gaan wisselen met de moto is nie simpel, omdat je niet alleen weinig ruimte nodig hebt maar mensen ook absoluut geen ruimte geven omdat je maar een moto bent.
Het leuke aan een file is...
- de wetgever zegt wel niet harder dan 20 per uur rondom het andere verkeer, niet harder dan 50
- de wetgever heeft absoluut geen manier om dat te meten en af te dwingen
En sorry ze, het is voor mij als motorrijder veiliger om tussen de twee linker rijstroken wat relax te wisselen en zo linksplakkers voorbij te gaan terwijl ik 2 km ver kan zien doorheen het verkeer, dan op het linkervak aan te gaan schuiven en wachten tot ze voor me in een noodstop gaan en een achterligger te laat remt en mijn moto opeen rijdt. Onwaarschijnlijk? Ze hebben 2 keer tegen mij gezeten, en toevallig 2 keer dat ik niet mezelf in het verkeer deed oplossen, maar netjes zoals een automobilist in mijn rijstrook bleef.
Het leuke aan een file is...
- de wetgever zegt wel niet harder dan 20 per uur rondom het andere verkeer, niet harder dan 50
- de wetgever heeft absoluut geen manier om dat te meten en af te dwingen
En sorry ze, het is voor mij als motorrijder veiliger om tussen de twee linker rijstroken wat relax te wisselen en zo linksplakkers voorbij te gaan terwijl ik 2 km ver kan zien doorheen het verkeer, dan op het linkervak aan te gaan schuiven en wachten tot ze voor me in een noodstop gaan en een achterligger te laat remt en mijn moto opeen rijdt. Onwaarschijnlijk? Ze hebben 2 keer tegen mij gezeten, en toevallig 2 keer dat ik niet mezelf in het verkeer deed oplossen, maar netjes zoals een automobilist in mijn rijstrook bleef.
Comment