Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyrider Bekijk BerichtenHet madammeke dat HIER (klikken voor google streetview) vrijdagavond van op het linkervak de afrit richting Hoog Kortrijk / EXPO nam zonder richtingaanwijzer, terwijl ik er nog net niet rechts naast reed.
Heb dus ook maar de afrit genomen of ze was los tegen me gereden, ik moest normaal rechtdoor richting het ei.
We zijn daarvoor VOLGEND BORD voorbij gereden, ik mag dus de rijstrook kiezen die best bij mijn bestemming aansluit. Aangezien ik het ei niet op moet maar er parallel blijf mee rijden is er voor mij geen enkele reden om links te rijden (en rechts gaat dus ook sneller want daar rijdt bijna niemand).
en bij voorrang van rechts moeten er geen richtingsaanwijzers gebruikt worden (volgens diezelfde ?)
of in Gent bij het verlaten van het centrum na 16 uur : omdat het file is richting E40 moet ook iedereen die naar E17 moet blijven wachten, ... tot als er eens iemand een gaatje laat :-(
Comment
-
Vandaag rij ik op een voorrangsbaan waar 70 is toegestaan. Achter mij niets van verkeer. Ik rij aan de reglementaire snelheid. Als ik op 100 meter van een zijstraat ben besluiten 2 volslagen idioten om voor mijn neus de steenweg op te draaien.... Spijtig genoeg was ik met de A5 op de baan... Met de firmawagen had ik de laatste hoogstwaarschijnlijk een tik verkocht...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Daarstraks eventjes naar de bank. Staat daar zo ne Mercedes geparkeerd VOOR de oprit van de parking. Dit terwijl alle parkeerplekken van de privéparking vrij zijn + alle parkeervakken op de rijbaan. Maar nee blijkbaar parkeert het véél beter vlak voor de oprit.... ik begrijp zo een mensen dus absoluut niet eh....
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Daarstraks ne Golf plus die telkens zat te boren. Aan de lichten kwam hij telkens op een 20 cm afstand staan, zelfs zo dicht dat 'k zijn lichten niet meer zag. Dan maar eens gas gegeven en meneer kon niet volgen. Dus terug rustig 70 gereden, komt hij terug boren.. Heb hem dan maar laten voorbijgaan en begon hij bij de voorligger te boren.. Heb dan maar eens hetzelfde gedaan maar had hij precies niet door dus heb het maar genegeerd..
Vertrekt dan 's morgens wat vroeger hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAls er zo eentje komt boren, word ik een erg irritante chauffeur. Ga ik gewoon trager rijden en trek ik op op de stukken waar hij kan voorhalen. Da's heel ambetant voor hem zulle...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenDat eerste, geen probleem. Het tweede: 16.7. Elke bestuurder die op het punt staat links ingehaald te worden, moet zo ver mogelijk naar rechts uitwijken en mag zijn snelheid niet opvoeren.
Ja, dat is juist. ik maak het wel niet gevaarlijk hoor. Als hij aan een inhaalmaneuver begint zal ik niet optrekken. Ik bedoelde eerder dat ik na een bocht of zo zou optrekken. Echt agressief rijden ligt niet in mijn aard. Op die wijze zou ik andere mensen in gevaar brengen en da's nooit de bedoeling he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAls er zo eentje komt boren, word ik een erg irritante chauffeur. Ga ik gewoon trager rijden en trek ik op op de stukken waar hij kan voorhalen. Da's heel ambetant voor hem zulle...
Het gedeelte trager gaan rijden nu soms nog, maar dat optrekken niet meer.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenDaarstraks eventjes naar de bank. Staat daar zo ne Mercedes geparkeerd VOOR de oprit van de parking. Dit terwijl alle parkeerplekken van de privéparking vrij zijn + alle parkeervakken op de rijbaan. Maar nee blijkbaar parkeert het véél beter vlak voor de oprit.... ik begrijp zo een mensen dus absoluut niet eh....
D'r zijn uitzonderingen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk passeer hier in het centrum. Een scooterke dat los aan volle snelheid door het rode licht jaagt,2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichtenje weet toch dat het IQ van een scooterbestuurder omgekeerd evenredig is met de snelheid waarmee hij zich door het verkeer beweegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenRichting WAAK?
Comment
-
3keer lekgereden op 2jaar tijd... sinds vorige week vrijdag 4keer lekgereden op fietspad tussen bierbeek en opvelp. tijd om op de weg te gaan rijden denk ik.
eerst dacht ik dat het aan mijn banden lag (koordjes komen zichtbaar in het loopvlak. dus sinds gisteren 2 nieuwe banden gestoken met DIEP profiel. zo diep als ik maar kon vinden in 37x700C maat (stadsfiets met 28" wielen). rijd ik vanmorgen toch WEER niet lek aan EXACT dezelfde baan. 100meter voor ik naar rechts afdraai richting beauvechain. naar het kruispunt toe begin ik elke oneffenheid te voelen in de achtervelg en weet ik weer hoe laat het is...
elke avond rijd ik langs een andere baan terug en rijd ik nooit lek (kasseien, veldbanen met modder, putten en grove steentjes...), smorgens op het fietspad en 4 van de 5keer dus lekgereden
Comment
Comment