Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
    3keer lekgereden op 2jaar tijd... sinds vorige week vrijdag 4keer lekgereden op fietspad tussen bierbeek en opvelp. tijd om op de weg te gaan rijden denk ik.
    eerst dacht ik dat het aan mijn banden lag (koordjes komen zichtbaar in het loopvlak. dus sinds gisteren 2 nieuwe banden gestoken met DIEP profiel. zo diep als ik maar kon vinden in 37x700C maat (stadsfiets met 28" wielen). rijd ik vanmorgen toch WEER niet lek aan EXACT dezelfde baan. 100meter voor ik naar rechts afdraai richting beauvechain. naar het kruispunt toe begin ik elke oneffenheid te voelen in de achtervelg en weet ik weer hoe laat het is...

elke avond rijd ik langs een andere baan terug en rijd ik nooit lek (kasseien, veldbanen met modder, putten en grove steentjes...), smorgens op het fietspad en 4 van de 5keer dus lekgereden
    Je hebt het lot getart door te zeggen dat je weinig lek rijdt.......tenzij een fiets fanaat van het forum je route heeft gesaboteerd. 😄

Tapatalk Pro
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      dikke mensen zijn altijd grappig :p
      Vertel uw beste mop is
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
        Vertel uw beste mop is
        :p
        lets have some more member berries

Comment

• Ok, ze zijn grappiger
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk Berichten
            Iedere morgen passeer ik een A-klasse scootertje met 2 volwassen mensen op met elk hun fluojas aan, I beg to differ!
            Mannen van de groendienst die carpoolen.

Comment

• Ik erger me enorm aan dat felverlicht reclamebord dat sinds enige weken iets voorbij Aalst links van de E40 richting Gent staat. Dat dit mag vind ik wel bijzonder vreemd.
              2.0 JTDm

Comment

• Afgelopen nacht nog net een ongeval kunnen vermijden hier in de gemeente.
                Mens had blijkbaar nog nooit van voorrang van rechts gehoord aan een T-punt en reed op de koop toe tegen een veel te hoge snelheid in de dorpskern. Gelukkig konden we nog net voldoende remmen en kon zij nog uitwijken op het tegemoetkomende rijgedeelte.
                We hebben dan maar even de achtervolging in gezet. Blijkbaar had ze dat direct door want ze reed recht naar de straat van het politiebureau. Daar zette ze zicht op het voetpad. Toen we ons ernaast plaatsen en ons raampje open deden was het eerste wat zij zei: en wat ga je doen? Ik, jou de verkeersregels leren. Volgende keer rijdt ik op je! (op de wagen wel te verstaan). Ja sorry mijnheer maar ik ben overgestresseerd. Je weet toch dat je veel geluk hebt gehad en dank zij mij geen aanrijding is gebeurt, of anders plakte je tegen de gevel aan de overkant...ja ja mijnheer weet dat ik in fout ben, kzal er op letten de volgende keer. Stom wicht.
                Op zo een moment vind ik het altijd jammer dat mijn voertuig mijn broodwinning is en dat er toch iemand de slimste moet zijn.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                  Ik erger me enorm aan dat felverlicht reclamebord dat sinds enige weken iets voorbij Aalst links van de E40 richting Gent staat. Dat dit mag vind ik wel bijzonder vreemd.

Van CC-vorklifts (Subdivisie van TVH) ? Is me ook opgevallen (steekt boven de geluidswering uit)
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• In Ieper zijn er vorig weekend blijkbaar enkele gemaskerde mannen Subaru's die samen ergens naartoe gingen gaan overvallen. Ze hadden nog geluk dat de flikken het zagen, maar dat tuig is wel kunnen lopen. Witte bestelwagen met Franse nrplaat. Deed me verdacht veel denken aan die witte Berlingo met Franse plaat en bruinvellen er in die mij vorig jaar klemreden toen ik me de WRX reed. (uiteraard vakkundig losgereden met een bruine streep in mijn broek). Vuil werkloos tuig dat van de mensen hun gerief niet kan blijven.

Comment

• Komt ervan als justitie die toch niet/amper straft.
                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• die cité's in Roubaix, Tourcoing en Lille zijn no-go zones voor de Franse flikken. Daarom komt er van politiesamenwerking in de praktijk ook bedroevend weinig in huis. Komen ze naar België dan is het ineens hun probleem niet meer.
                        2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                          Van CC-vorklifts (Subdivisie van TVH) ? Is me ook opgevallen (steekt boven de geluidswering uit)
                          Die zouden daar toch toestemming voor moeten hebben zou je denken?
                          Mijn broer heeft zijn nacht-phare aan de gevel moeten weghalen omdat die teveel 'stoorde'. Nota bene het op 2 na laatste huis in een doodlopende straat. Op de E40 kan dit dan weer wel...
                          2.0 JTDm

Comment

• Het is in elk geval iets tijdelijks - het is een container met een LEDscherm op gemonteerd. Die heeft ook al langs de E17 in Deerlijk gestaan. Of het mag? Vermoedelijk niet. Als er gereclameerd wordt, gaan ze die wel wegpakken - lees: elders gaan zetten - en zolang die er staat: jij hebt het gezien. Ik ook, en vele andere ook: plan heeft gewerkt
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• 't is niet omdat je het gezien hebt dat je ook gelezen hebt wat er op staat he.

Comment

• Pinkers!

Den helft gebruikt ze niet, den andere helft denkt als ze 1 keer pinken ze voorrang krijgen en voegen dan maar voor uwe neus in zodat ge alles moet dichtgooien.. Rijdt ge die daarna voorbij, zit ze gretig te telefoneren (non handsfree..)

En van die gatplakkers krijg ik het ook.. Rij je rustig achter een vrachtwagen die aan het inhalen is, komt er ene in uw gat hangen terwijl je toch niet verder kan rijden. Toen de vrachtwagen terug opzij ging heb ik maar eens ff gas gegeven en hem niet meer gezien

Ook hier achter de hoek hebben ze nu voor werken speciaal verkeerslichten gezet voor de omleiding op een baan waar nog nooit lichten hebben gestaan. Rijden constant mensen gewoon door het rood aangezien ze het niet gewoon zijn dat daar lichten staan.. Snap dat niet, als ge een beetje op de baan let moet dat rood licht toch opvallen hé

Voila, das eruit!
                                Last edited by nickotje; 15/02/2014, 01:20.

Comment

• gatplakkers op snelweg die op het linkse voor je haast in de berm rijden om de auto voor hen te attenderen van opzij te gaan en ondertussen alle rotzooi en steentjes omhoog katapulteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    gatplakkers op snelweg die op het linkse voor je haast in de berm rijden om de auto voor hen te attenderen van opzij te gaan en ondertussen alle rotzooi en steentjes omhoog katapulteren
                                    Of misschien gewoon om een aantal auto's verder te kunnen kijken om niet in je voorligger te knallen als deze remt? Doe ik ook als iemand op te korte afstand voor mij invoegt...
                                    Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                                    BMW E90 320d:

Comment

• deze zal je spiegel maar afrijden of een deuk in je auto rijden (bovenklep kon precies niet dicht omdat er een deel scheef van gereden was).
                                      je moet dan maar eens getuigen zien te vinden die de nr plaat hebben gezien...

en toen ik er 1 meter achter stond:

heb zo laag getrokken als ik kon, zijn nr plaat steekt gewoon achter die ijzeren balken van de laadklep. heb hieronderin een rode kader aangeduid waar ze te vinden is. ik heb geen letter kunnen herkennen, weer wel dat er 1-___-___ stond omdat ik het smalle deel van de 1 onderaan zag, en dan de spaties die tussen 1 en 3 karakters zat.

Comment

• Volgens mij staat die laadklep niet helemaal omhoog..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                          (bovenklep kon precies niet dicht omdat er een deel scheef van gereden was).
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                                          Volgens mij staat die laadklep niet helemaal omhoog..
                                          xxxx

Comment

Working...
                                          X