Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
    Volgens mij staat die laadklep niet helemaal omhoog..
    Inderdaad, had het ook net gezien.
    Dat kan ook de reden zijn waarom die bovenste klep open staat, want die word vaak dicht gehouden doordat de laadklep daar een stukje over komt.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyrider Bekijk Berichten
      Of misschien gewoon om een aantal auto's verder te kunnen kijken om niet in je voorligger te knallen als deze remt? Doe ik ook als iemand op te korte afstand voor mij invoegt...
      idd in dat geval durf ik dat ook, maar geen km's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
        Al verschillende keren tegengekomen op A12 's morgens richting Brussel en daarnet was het weer prijs: loser in een anonieme witte Peugeot 807 met nummerplaat YXY-092 zet lichten en sirene op om file te vermijden aan lichten te Londerzeel, wagens aan de kant om meneer te laten passeren... net na de lichten: lichten en sirene uit en meneer rijdt rustig verder.

Als iemand weet wie het is of loser zelf zit hier, reageren kan hier.
        Eénmaal raden voor wie de Rode Zee deze ochtend weer open moest...
        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
          Eénmaal raden voor wie de Rode Zee deze ochtend weer open moest...
          Je kan dat toch melden aan de bevoegde instanties ?

Comment

• moeten uitwijken voor een tegenligger met als resultaat een ferme drift, paal tegen de linker flank en geeindigd in de gracht. die klojo is dan nog gewoon doorgereden
            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              moeten uitwijken voor een tegenligger met als resultaat een ferme drift, paal tegen de linker flank en geeindigd in de gracht. die klojo is dan nog gewoon doorgereden
              Verdomme zo klote En geen getuigen?
              1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
              1984 BMW E28 520i
              2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• helaas. deze middag krijg ik nieuws over hoeveel schade er is maar ik schat zo'n 6000 euro

Comment

moeten uitwijken voor een tegenligger met als resultaat een ferme drift, paal tegen de linker flank en geeindigd in de gracht. die klojo is dan nog gewoon doorgereden
                  Ai,da's ne mindere..

Comment

• lets have some more member berries

Comment

• Sterkte maat!
                      Altijd klote als ze doorrijden....jammer dat er geen getuigen zijn.

Verzekering?

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• verzekering komt tussen voor de takelkosten (iets meer dan 1000! euro) en de paal. gezien de C 4 jaar geworden was ist zonder omnium.
                        nuja niemand gewond dus tis enkel maar een aanslag op de rekening

Comment

verzekering komt tussen voor de takelkosten (iets meer dan 1000! euro) en de paal. gezien de C 4 jaar geworden was ist zonder omnium.
                          nuja niemand gewond dus tis enkel maar een aanslag op de rekening
                          Damn! Niks van de auto kunnen zien vd andere?

Comment

• amper het was donker en mijn aandacht ging vooral naar de mogelijke opties die ik op dat moment had en het dan zo goed mogelijk onder controle houden van de wagen wat niet evident was op een kleine oppervlakte en nat wegdek.

Comment

• Veel mensen stoppen met omnium na 3 of 4 jaar. Mijn auto was iets ouder dan 5 jaar en ik betaalde nog steeds omnium. Gelukkig want na ongeval in recht kreeg ik een mooie som uitbetaald. (Nu aangenomen waarde wat anders marktwaarde was). Zolang je wagen nog 15 a 20 k waard is, is het de moeite omnium te nemen. Velen met een stadswagentje dat nieuw zoveel kost, nemen ook omnium, dus waar is het verschil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Veel mensen stoppen met omnium na 3 of 4 jaar. Mijn auto was iets ouder dan 5 jaar en ik betaalde nog steeds omnium. Gelukkig want na ongeval in recht kreeg ik een mooie som uitbetaald. (Nu aangenomen waarde wat anders marktwaarde was). Zolang je wagen nog 15 a 20 k waard is, is het de moeite omnium te nemen. Velen met een stadswagentje dat nieuw zoveel kost, nemen ook omnium, dus waar is het verschil?
                                tja in het begin dacht ik ook zo maar na bijna 12 jaar is dit het eerste echte ongeval die ik heb. als je 12 jaar omnium betaald kost een auto je eigenlijk meer dan het dubbel

Comment

• Belangrijkste is dat er geen gewonden zijn!
                                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

tja in het begin dacht ik ook zo maar na bijna 12 jaar is dit het eerste echte ongeval die ik heb. als je 12 jaar omnium betaald kost een auto je eigenlijk meer dan het dubbel
                                    Ik betaal voor een auto van 50k ongeveer 1000 euro. Dat valt toch nog mee vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      Ik betaal voor een auto van 50k ongeveer 1000 euro. Dat valt toch nog mee vind ik.
                                      Voor een full omnium? Dat is wel heel goedkoop.

Wat het ongeval van Doa betreft, nooit uitwijken, want dan kan je zelf opdraaien voor de kosten (zelfs als de tegenpartij waarvoor je uitwijkt gestopt zou zijn).
                                      Gewoon d'r op knallen is de beste optie, voor wat de aansprakelijkheid betreft.
                                      Last edited by knight-rider; 17/02/2014, 20:53.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Leeftijd en woonplaats spelen een grote rol. En het feit of je al
                                        dan niet een risicovoertuig wenst te verzekeren
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• edit: irrelevant

Comment

Working...
                                          X