Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vrouwmens dat in Brugge los door rood reed, scheelde niks en mijn lading stond een halve meter meer naar voren.
    Aan de volgende lichten moet ik linksaf en zij staat voor rechtdoor, zit ze daar nog te gebaren van "wat is er?" omdat ik geclaxonneerd had, gatachterlijk lelijk wijf.

Comment

• Verkeerslichten op de N80 ter hoogte van Alken die zo vaak uitvallen.
      Ze hebben daat al ontelbare keren aan zitten werken, en blijkbaar hebben ze het probleem nog steeds niet gevonden.

Onlangs is er daar zelfs nog een ongeval gebeurd door de lichten die net uitvielen.
      Last edited by knight-rider; 26/02/2014, 18:36.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Forum dat flipt waardoor éénzelfde bericht plots twee keer verschijnt.
        Last edited by knight-rider; 26/02/2014, 18:37. Reden: dubbel
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
          Met de jongere generatie auto's ist altijd iets pss..
          en tis de laatste keer. de bmw blijft bij de dealer en kga kijken voor een nieuwe wagen voor madam. kben bmw kotsbeu
          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
            Alee man, tot hij eens tegen de verkeerde rijdt
            Wat gaat die doen? 'M op z'n bakkes slaan? Dan mag hij de persoon in kwestie een nieuwe neus en/of gebit betalen.. Kosten daarvan zijn vlug een stukje duurder dan een nieuwe bumper

Comment

• opzettelijk veroorzaken van een ongeval. het moet er maar ene zijn die voor het gerecht zo zijn gelijk haalt.

paar dagen terug in waregem een gek gezien met een grijze benz.
              aan het station loopt een meisje langse de weg naar het zebrapad richting colruyt.
              van de kant van colruyt steken 2 jongeren ook over. 2autos komende van station remmen voor het zebrapad. ik sta rechts geparkeerd, starte de auto en reed al licht vooruit het fietspad op om achter die 2 gestopte te kunnen invoegen. geen ander verkeer komt af tot ik een grijze mercedes op HOGE snelheid gewoon rechts zie uitwijken en zonder remmen over het fietspad die 2 gestopte wagens voorbij vliegt. bijna die 3 jongeren aangereden (en mijn snuit er haast af). is er dan in zo een vaart nog vandoor gereden dat ik geen nr plaat zag en die ook niet meer tegen gekomen ben (rond 17-18h is het druk en kom je toch een paar rode lichten tegen. ofwel was die er al door, ofwel door het rood nog gereden ook). ziekenhuis is de andere kant op, dus daar moest die ook niet dringend heen
              voor de geintresseerden: https://maps.google.be/maps?q=warege...240.42,,0,9.72

waar die audi stond, stopten 2wagens, ik stond als eerste auto achter die frituur rechts geparkeerd. dat meisje stond te wachten op de uiterst rechts geverfde zebrapadlijn.

nog een ergernis maar niet aan autos gerelateerd. in het nieuws stond het weer dat electrabel 400 000klanten is kwijtgespeeld. iedereen maar voorstellen om te veranderen van leverancier en goedkoper af te zijn.
              als ik dan energie vergelijk, 8000kwh/jaar in waregem kost de goedkoopste 2033€ en electrabel 2131€. daarin zitten 1348€ nettarieven
              hetzelfde verbruik maar in genk kost de goedkoopste 1663€ en electrabel 1760€. nettarieven daar 978€. waarom betaald een west vlaming 400€ MEER nettarieven dan een limburger?
              in brussel zelf maar 880€ nettarieven. zelf in aarlen (tegen luxemburg) zijn die kosten niet zo hoog als west vlaanderen. btw de centrale van ruien ligt op 13km van mijn deur. t is nu niet dat de energie van kweetnie hoe ver komt. zowat 60% is nettarieven terwijl bij eandis ze een voorbeeld geven van 34% nettarieven. http://www.eandis.be/eandis/klant/k_4285.htm
              Last edited by ; 28/02/2014, 10:55.

Comment

• Schrijf eens een brief naar uw lokale intercommunale.

Comment

• Ruien is al efkes niemeer operationeel zenne :

Comment

• Dat is omdat er in WVL zoveel alternatieve energie opgewekt wordt en dus moet verspreid worden. Er liggen hier bovengemiddeld veel zonnepanelen (ook op bedrijven (bv TVH aan je achterdeur en op bv stallingen) en er staan ook heel veel windmolens (ook op zee)
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Pff we hadden problemen met de verwarming, viel af en toe uit. Gisteren komt een technieker van vanmarcke nu niets meer van verwarming. Tenvroegste maandag kunnen ze komen pff.
                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                        Wat gaat die doen? 'M op z'n bakkes slaan? Dan mag hij de persoon in kwestie een nieuwe neus en/of gebit betalen.. Kosten daarvan zijn vlug een stukje duurder dan een nieuwe bumper
                        Ik verschiet van niks meer tegenwoordig.. Beentjes kwijt of in de coma geslagen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Tja, ik ken iemand die er een bijverdienste van maakt. Die rijdt er altijd tegen als hij in z'n recht is, herstelt de auto voor weinig en steekt het verzekeringsgeld op zak. Hij is fier als hij er weer ene geraakt heeft, wel altijd tegen kleine snelheden, dat wel... Ik zou dat nooit doen, maar soit, er moeten er van alle soorten zijn
                          Ofwel is dit gezever (van jou of van je maat), ofwel wordt je maat heel binnenkort aan de deur gezet door zijn verzekeringsmaatschappij. Het is in eerste instantie je eigen verzekeringsmaatschappij die jouw kosten betaalt, ook wanneer je niet in fout bent. Een keer per jaar of zo is er een soort van herverdelingsmechanisme tussen alle maatschappijen. Hoe dan ook, je eigen verzekeringsmaatschappij houdt van geen enkel schadegeval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                            Hoe dan ook, je eigen verzekeringsmaatschappij houdt van geen enkel schadegeval.
                            Toch wel hoor. Verzekeraars houden van kleine (goedkope) schadegevallen die in RDR kunnen worden geregeld.
                            Onder een bepaald bedrag (8.500 euro?) gebeurt de compensatie tussen de maatschappijen niet op basis van de werkelijke vergoeding, maar wel op basis van de gemiddelde kostprijs.
                            De verzekeringsmaatschappij kan dus (fictief voorbeeld) 1.000 euro (= werkelijke schade) uitbetalen aan haar verzekerde en hiervoor 2.000 euro (gemiddelde kostprijs) terugkrijgen van verzekeraar van de aansprakelijke.
                            Makkelijke verdiend toch, die 1.000 euro.
                            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                              Dat is omdat er in WVL zoveel alternatieve energie opgewekt wordt en dus moet verspreid worden. Er liggen hier bovengemiddeld veel zonnepanelen (ook op bedrijven (bv TVH aan je achterdeur en op bv stallingen) en er staan ook heel veel windmolens (ook op zee)
                              welnee infrax is stukken goedkoper dan IMEWO en GASELWEST en ze liggen alle 3 in WVL en dat was ook al zo voor de windmolens en zonnepanelen er waren.
                              lets have some more member berries

Comment

• Bij mijn weten heeft hij nog nooit probs gehad met de verzekering. En hij heeft al aardig wat blutsen (in zijn recht) gereden. Tja, ik keur het niet goed, zelf zou ik het niet doen. Zijn altijd mensen hun auto waar je tegenrijdt. Ik herinner me dat hij zo op een jong meisje haar wagen gereden is. Dat meisje had op korte tijd al enkele ongevallen gehad waarbij ze in fout was. Gevolg was dat ze haar verzekering dreigde te verliezen en ze geen centjes meer had om haar wagen weeral eens te herstellen. Wel, daar heb ik dan gemeend medelijden mee, zelfs al was ze in fout toen hij op haar reed. Ik ken haar persoonlijk min of meer, echt een vriendelijk meisje die gewoon pech heeft.
                                Maar dat is een beetje het gevolg van de cocoon waarin we ons wanen he. Zelf word ik ook wel boos wanneer een andere chauffeur een stommiteit uithaalt. Zoals velen onder ons, bewijze dit topic. Ik ben ervan overtuigd mochten we in dezelfde situatie komen in een supermarkt bvb waar we rechtstreeks contact hebben met elkaar, we allemaal minder snel boos zouden zijn. En meer onze menselijke kant laten zien...

Comment

• DHL, meerdere keren ongevallen veroorzaken noem ik niet pech hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                    Pff we hadden problemen met de verwarming, viel af en toe uit. Gisteren komt een technieker van vanmarcke nu niets meer van verwarming. Tenvroegste maandag kunnen ze komen pff.
                                    Kruipt ge toch een beetje dichter bij elkaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      Bij mijn weten heeft hij nog nooit probs gehad met de verzekering. En hij heeft al aardig wat blutsen (in zijn recht) gereden. Tja, ik keur het niet goed, zelf zou ik het niet doen. Zijn altijd mensen hun auto waar je tegenrijdt. Ik herinner me dat hij zo op een jong meisje haar wagen gereden is. Dat meisje had op korte tijd al enkele ongevallen gehad waarbij ze in fout was. Gevolg was dat ze haar verzekering dreigde te verliezen en ze geen centjes meer had om haar wagen weeral eens te herstellen. Wel, daar heb ik dan gemeend medelijden mee, zelfs al was ze in fout toen hij op haar reed. Ik ken haar persoonlijk min of meer, echt een vriendelijk meisje die gewoon pech heeft.
                                      Maar dat is een beetje het gevolg van de cocoon waarin we ons wanen he. Zelf word ik ook wel boos wanneer een andere chauffeur een stommiteit uithaalt. Zoals velen onder ons, bewijze dit topic. Ik ben ervan overtuigd mochten we in dezelfde situatie komen in een supermarkt bvb waar we rechtstreeks contact hebben met elkaar, we allemaal minder snel boos zouden zijn. En meer onze menselijke kant laten zien...
                                      Dat laatste is een onweerlegbaar feit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                        Pff we hadden problemen met de verwarming, viel af en toe uit. Gisteren komt een technieker van vanmarcke nu niets meer van verwarming. Tenvroegste maandag kunnen ze komen pff.
                                        moest je wa dichter gewoon hebben ik kon afkomen :p vanmarcke zijn tjoolders!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                          moest je wa dichter gewoon hebben ik kon afkomen :p vanmarcke zijn tjoolders!
                                          Ah gij zit in de 'chauffage industrie'? Ja precies, waren aan telefoon ook echt onbeloofd.. Continue zuchten enz.

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          Kruipt ge toch een beetje dichter bij elkaar.
                                          Dicht bij de vriendin, zitten alebei met de griep. toch ma friskes 15graden, en ik haat het om een pul en sokken aan te doen in huis.

En eens een auto gerelateerde ergernis, die geit dat hier altijd op de kinderen van de buren komt babysitten, denkt dat voor onee oorit haar prive parkeerplaats is. Hebben die al 7x laten slepen en ze staat hier nu weer... Plaats genoeg nochtans.. Voor de oprit waar ze moet babysitten is plaats genoeg, aan de overkant is plaats genoeg zelf al zet ze haar auto 3m vooruit kan ze perfect staan zonder problemen.

Doet ook altijd uit de hoogte toen we in het begin vroegen om haar auto te verzetten nu doen we die moeite ook niet meer.
                                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                                          X