ik ben depanneur van cv en sanitair ja. wat zijn de symptomen precies? of hebben ze iets volledig kapot gedaan met der aan te werken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenik ben depanneur van cv en sanitair ja. wat zijn de symptomen precies? of hebben ze iets volledig kapot gedaan met der aan te werken?
De chauffagist heeft dan iets vervangen (geen idee juist wat, iets van een 65 naar een 55 zei hij meer weet ik er niet van. Heeft toen 3weken goed gegaan en weer zelfde probleem. Toen heeft de chauffagist naar vanmarke gebeld voor een expert te sturen.
Die heeft dan alles zitten uitmeten nox etc en paar instellingen veranderd, geen stukken. Gisteren werkte alles perfect maar vanmorgen dan niets meer. Ook geen trompetje of rode knop die oplicht.
Aangezien het begonnen is toen de tank gevuld was dacht ik aan vervuilde mazout maar volgens de chauffagist onmogelijk dat het daar aan ligt maar zelf heeft em ook geen gedacht meer.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenIs 3jaar geleden nieuwe brander gezet en sinds paar maand doet die raar. Sinds de mazouttank gevuld was dat we problemen begonnen te krijgen, regelmatig uitvallen, kwam dan op de brander een rood trompetje en een knop die rood werd, als die rode knop dan ingeduwt werd ging het weer. Chauffagist komen zien en zat gans verstopt met roet, alles uitgekuist en na een week identiek zelfde.
De chauffagist heeft dan iets vervangen (geen idee juist wat, iets van een 65 naar een 55 zei hij meer weet ik er niet van. Heeft toen 3weken goed gegaan en weer zelfde probleem. Toen heeft de chauffagist naar vanmarke gebeld voor een expert te sturen.
Die heeft dan alles zitten uitmeten nox etc en paar instellingen veranderd, geen stukken. Gisteren werkte alles perfect maar vanmorgen dan niets meer. Ook geen trompetje of rode knop die oplicht.
Aangezien het begonnen is toen de tank gevuld was dacht ik aan vervuilde mazout maar volgens de chauffagist onmogelijk dat het daar aan ligt maar zelf heeft em ook geen gedacht meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenAh gij zit in de 'chauffage industrie'? Ja precies, waren aan telefoon ook echt onbeloofd.. Continue zuchten enz.
Dicht bij de vriendin, zitten alebei met de griep.toch ma friskes 15graden, en ik haat het om een pul en sokken aan te doen in huis.
En eens een auto gerelateerde ergernis, die geit dat hier altijd op de kinderen van de buren komt babysitten, denkt dat voor onee oorit haar prive parkeerplaats is. Hebben die al 7x laten slepen en ze staat hier nu weer... Plaats genoeg nochtans.. Voor de oprit waar ze moet babysitten is plaats genoeg, aan de overkant is plaats genoeg zelf al zet ze haar auto 3m vooruit kan ze perfect staan zonder problemen.
Doet ook altijd uit de hoogte toen we in het begin vroegen om haar auto te verzetten nu doen we die moeite ook niet meer.
Wat die geit betreft, vet haar klinken eens in.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenah, em zal een kleiner sproeierke gestoken hebben. ge moet eens kijken of je nergens een resetknop vindt op de ketel zelf, meestal is da iets dat je met een fijn stokje moet induwen om te resetten. welk type brander en ketel is het juist?
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIk zie het dat je de griep hebt....................schrijf foutjes enzo.
Wat die geit betreft, vet haar klinken eens in.sorry
ligt ook aan die tablet, ik kan daar echt niet foutloos mee typen.
Hmm invetten, zit met de spetterpoep das ook goe vettig.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDHL, meerdere keren ongevallen veroorzaken noem ik niet pech hebben.
Comment
-
Soms vraag ik mij echt af, heeft een rechter-en/of midden rij vak soms enge ziektes ofzo? Vandaag wast weer van dat. We rijden op de autostrade tussen Geel en Turnhout en er was letterlijk niemand op het rechter rijvak (buiten heel in de verte een vrachtwagen). Terwijl ze op het linker rijvak allemaal in een treintje achter elkaar reden. WAAROM? Spijtig dat ik er niet aan heb gedacht om een foto te nemen, zou ideaal zijn voor in het 'humor topic'.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenSoms vraag ik mij echt af, heeft een rechter-en/of midden rij vak soms enge ziektes ofzo? Vandaag wast weer van dat. We rijden op de autostrade tussen Geel en Turnhout en er was letterlijk niemand op het rechter rijvak (buiten heel in de verte een vrachtwagen). Terwijl ze op het linker rijvak allemaal in een treintje achter elkaar reden. WAAROM? Spijtig dat ik er niet aan heb gedacht om een foto te nemen, zou ideaal zijn voor in het 'humor topic'.
Angst om niet meer links te raken eens ze bij die camion zijn is een tweede.
Beide verklaringen zijn even belachelijk, net zoals links rijden.
Comment
-
Nog een ergernis sé: deze middag in 't stad een parkeerwachter bezig gezien die met z'n buideltasje over de motorkap kraste van een auto om te zien of er een parkeerticket ligt.
Was et mijn wagen geweest had ik waarschijnlijk met mijne rolstoel eens goe tegen z'n enkels gereden .....
Waar is het respect tegenwoordig voor iemand anders zin materiaal ?
Comment
-
Respect is vaak ver te zoeken. Overtlaats hier ook een parkeer wachter die op de capeau gig zitten van ene om effe zijne cola te drinken. Voeten op de bumper van de auto ervoor.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Mensen die niet stoppen voor een ongeval.Vandaag op de snelweg tussen Kortrijk en Ieper een c4 zien verongelukken. Tussen de Citroen en mij reden zeker 10 wagens en niemand die stopte. Bende egoïstische apen. Hopelijk stopt er iemand voor jullie als je iets voor hebt.
Sorry, maar dit moest even van mijn lever.
Comment
-
ik had het tegenovergestelde gisteren. wegens ziekte de auto eens genomen naar het werk (19km met de fiets door regenweer zag ik echt niet zitten). dus savonds zat ik op de brusselse ring. is daar een camionette met aanhanger in schaar tegen de vangrail gegaan. iedereen stopte voor mij. alleen jammer dat het ongeluk AAN DE ANDERE KANT WAS. gevolg, file van grimbergen tot voorbij viaduct vilvoorde. wat was er nu te zien aan een aanhanger die schuin tegen de vangrail stond???
heb ooit eens ene op de ring van uiterst rechts naar uiterst links zien vliegen, de vangrail op, op de kap en weer naar rechts geschoven.
ik heb moeite moeten doen de auto te ontwijken. ben 100meter verder pas kunnen stoppen en dus niet teruggekeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTI-boy Bekijk BerichtenMensen die niet stoppen voor een ongeval.Vandaag op de snelweg tussen Kortrijk en Ieper een c4 zien verongelukken. Tussen de Citroen en mij reden zeker 10 wagens en niemand die stopte. Bende egoïstische apen. Hopelijk stopt er iemand voor jullie als je iets voor hebt.
Sorry, maar dit moest even van mijn lever.
Zelf al verschillende pas gebeurde ongelukken gezien en enkele zien gebeuren. Enkel in Duitsland gestopt omdat er anders niemand was (erg rustige baan), kerel zei dat ik mocht doorrijden, hij had niets en wou hem laten wegslepen door ene die hij kende. Voor de rest stond er altijd al heel wat volk bij en daar de ramptoerist gaan uithangen is niet erg aangenaam voor de slachtoffers.
Probleem in dat geval van u is natuurlijk de kuddementaliteit: "die voor mij stopt niet, ik dus ook niet want iemand anders doet het wel". Gelukkig is het effectief zo dat er altijd wel iemand stopt, alleen te hopen dat diegene die uiteindelijk stopt niet eens te laat is.Last edited by |) ][ |V| ][; 04/03/2014, 12:32.
Comment
-
Sja, ik kom zelden eigenlijk een ongeval tegen waar iemand is gestopt, of het zou een zwaar accident moeten zijn, dan staat er genoeg volk.
Bij een kopstaart waar ze beiden op de pechstrook staan stop ik ook niet, maar als ze nog de rijbaan versperren blijkt het vaak dat de mensen niet weten wat doen en wel wat advies kunnen gebruiken.
Comment
-
onlangs een witte bestelwagen, midden het kruispunt, 3 van de 4 richtingen stilstaad verkeer (door werken een km verder) en niemand die stopte om te helpen
ik ben als eerste gestopt, een waal met een koppeling die doorgebrand was
een paar wagens teken gedaan of ze wouden stoppen, vele niet, een paar wel uiteindelijk en met 4 die bestelwagen (vol loodgieters gerief) in de berm geduwd
als ik 20 min later terugkeerde was hij volop aan het zwaaien die waal als bedanking ;-)
Comment
-
een tijd terug zo een gestrande motard geholpen. motor net stil gevallen in een tunnelke. Die stond dus beneden ik was de eerste die stopte in meer als 5 min volgens die man. 4 pinkers aangezet achter de moto, die naar boven helpen duwen om hem daar aan de kant te zetten. In het terug naar mijn auto lopen nog bijna 2 keer omver gereden en een hoop getoeter naar mij... Een haerly van 300kilo ofzo zal je echt niet alleen naar boven krijgen.
Comment
Comment