Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1. Omdat hij minder erg is dan sommige van mijn vorige slachtoffers (ja, geloof mij, het KAN ERGER)

2. Hij is altijd op tijd (zéér belangrijk)

3. Hij komt tot bij mij thuis (samen met nog iemand) dus als het niet mijn beurt is moet ik niet ergens naar een carpoolparking rijden

4. Ik probeer hem langzaam maar zeker op het rechte pad te brengen...verder vooruit kijken...anticiperen...er is vooruitgang, maar het gaat even duren...
    Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten

4. Ik probeer hem langzaam maar zeker op het rechte pad te brengen...verder vooruit kijken...anticiperen...er is vooruitgang, maar het gaat even duren...
      En dit met een muts over je ogen

Comment

• Enkel op de terugweg he, 's ochtends heb ik de energie er niet voor
        Mijn Skoda

Comment

• De regen deze morgen, allez de chauffeurs. Ik was één van de weinige chauffeurs die met mistlichten aan en 120 per uur deed. Meeste mensen 100/110? + dat een aantal vrachtwagens toch nog inhaalde deed de flow van het verkeer ( Sint-Niklaas / Ieper ) geen goed... Nuja vanaf Deinze lost dat probleem vanzelf op wegens minder volk.
          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Was er dan mist?
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Daarjuist dit marginale geval dat dacht zo wat sneller te zijn
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                Daarjuist dit marginale geval dat dacht zo wat sneller te zijn
                Ze was wel sneller toch?

Comment

• toch niet, 2km verder tegen 120 voorbij gestoken! Nutteloze actie dus.
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                    Was er dan mist?
                    Neen, maar door de spray en regen was het moeilijk om de achterlichten van de voorliggers te zien...
                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Ge moet dichter gaan rijden, hé
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Als ge ze niet ziet, is 't teken dat je er nog ver genoeg van zit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                          De regen deze morgen, allez de chauffeurs. Ik was één van de weinige chauffeurs die met mistlichten aan en 120 per uur deed. Meeste mensen 100/110? + dat een aantal vrachtwagens toch nog inhaalde deed de flow van het verkeer ( Sint-Niklaas / Ieper ) geen goed... Nuja vanaf Deinze lost dat probleem vanzelf op wegens minder volk.
                          Mistlichten enkel bij mist. Ik weet dat in België er ook staat bij hevige regen, maar ik ben nog niet vaak tegengekomen dat de zichtbaarheid terugviel tot minder dan 100 meter bij regen. Die soort regen is ook te herkennen aan het feit dat iedereen trager gaat rijden en een hoop mensen op de pechstrook gaan staan.

Comment

• ik vind dat hatelijk, mistlichten bij regen. en al zeker als ze die in de files niet afzetten dan. je hele voorruit wordt zo 1 grote rode lichtvlek door uwe voorligger zijn mistlamp.
                            net als die chauffeurs die denken dat ze hun mistlichten vooraan ook moeten aanzetten dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Mistlichten enkel bij mist. Ik weet dat in België er ook staat bij hevige regen, maar ik ben nog niet vaak tegengekomen dat de zichtbaarheid terugviel tot minder dan 100 meter bij regen. Die soort regen is ook te herkennen aan het feit dat iedereen trager gaat rijden en een hoop mensen op de pechstrook gaan staan.
                              van het moment dat er redelijk wa regen valt, is op de e17 tussen waregem en gent de zichtbaarheid zodanig slecht dat mistlichten echt geen overbodige luxe zijn..

Comment

• Ik erger mij aan dashcamrijders.

Comment

• Het probleem met mistlampen is dat mensen niet beseffen dat ze mistlampen niet constant moeten laten branden tot hun rit voorbij is. Enkele weken geleden hingen er wat flarden dichte mist over de N80. Mistlampen aan, geen probleem. Eens voorbij de mist, gingen de mijne terug uit. Al de rest? Lieten ze aan...
                                  Mijn Skoda

Comment

Het probleem met mistlampen is dat mensen niet beseffen dat ze mistlampen niet constant moeten laten branden tot hun rit voorbij is. Enkele weken geleden hingen er wat flarden dichte mist over de N80. Mistlampen aan, geen probleem. Eens voorbij de mist, gingen de mijne terug uit. Al de rest? Lieten ze aan...
                                    daar zit inderdaad het grote probleem, veel mensen vergeten dat die aanliggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                      ik vind dat hatelijk, mistlichten bij regen. en al zeker als ze die in de files niet afzetten dan. je hele voorruit wordt zo 1 grote rode lichtvlek door uwe voorligger zijn mistlamp.
                                      net als die chauffeurs die denken dat ze hun mistlichten vooraan ook moeten aanzetten dan.
                                      Ik zet mijn enkel op bij heel felle regen.
                                      En ja, dan zijn de voorste ook aan, want bij mij kunnen de achterste enkel aan als de voorste al aan staan.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Ik erger mij aan dashcamrijders.
                                        Ik erger mij vooral aan die pipo's die denken dat ze alle zaken die ze gefilmd hebben on line moeten zetten.
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Het probleem met mistlampen is dat mensen niet beseffen dat ze mistlampen niet constant moeten laten branden tot hun rit voorbij is. Enkele weken geleden hingen er wat flarden dichte mist over de N80. Mistlampen aan, geen probleem. Eens voorbij de mist, gingen de mijne terug uit. Al de rest? Lieten ze aan...
                                          Ik doe net hetzelfde, mistlichten aan als het nodig is en direct weer uit als ze niet meer nodig zijn.

Comment

Working...
                                          X