Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tegenwoordig al blij dat de fietsers wat opletten wanneer ze ons weer eens inhalen ...daarom spendeer ik mijn centjes iets anders dan vroeger :
My other car is a sailboat .....no traffic jam
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk erger mij aan dashcamrijders.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Op een 2 baansweg met weinig verkeer rijden.
De ergernis dat er reed, was ene die op het linker vak 60-70 reed waar je 90 mag.
En maar niet opzij gaan zelfs wanneer er iemand rechts inhaalde en wanneer ik achter hem bleef hangen.
Uiteindelijk ook rechts moeten inhalen.
Andere ergernis was een fietser die met volle vaart door het rood rijdt, juist wanneer ik groen krijg.
Gelukkig had ik hem opgemerkt of die knalde tegen mij aan.
Comment
-
Had ik ook eens op de expressweg in Leuven als je van de autosnelweg afrijdt. Ik ben er achter blijven rijden op een 3 tal meter en mijn claxon ingeduwd gehouden tot hij opschoof. Spijtig genoeg is hij helemaal niet opgeschoven, dus ik heb er een paar minuten achter geplakt met mijn claxon ingeduwd.
Comment
-
Daar op de expressweg is et erg altijd pff. Soms voel ik mij daar in england, rechter rijstrook gaat daar meestal et snelst.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Onduidelijke voorrang...
In Holsbeek Kortrijk-Dutsel is er een kruispunt waar op de grond een driehoek met kruis in staat en daarnaast een bord dat je op een voorrangsweg zit...
Welke is juist in dat geval?2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenOnduidelijke voorrang...
In Holsbeek Kortrijk-Dutsel is er een kruispunt waar op de grond een driehoek met kruis in staat en daarnaast een bord dat je op een voorrangsweg zit...
Welke is juist in dat geval?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk erger mij vooral aan die pipo's die denken dat ze alle zaken die ze gefilmd hebben on line moeten zetten.
Comment
-
Welke is juist in dat geval?
Comment
-
Welke is juist in dat geval?Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEinde van de voorrangsweg.Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenHet bord. Markeringen op de straat zijn enkel ter verduidelijking maar moeten niet worden gevolgd. Als er een bord staat dat je voorrang hebt, dan heb je voorrang. Waarschijnlijk een kruispunt dat vroeger voorrang van rechts was en markering die is blijven staan.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Welke is juist in dat geval?
1. Agent
2. verkeerslichten
3. verkeersborden
4. wegmarkeringen
Het bord overruled de markering.
Maar eigenlijk zou de markering al lang verwijderd moeten zijn.
Of het bord. Maar dan is de wegbeheerder in fout.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door georges Bekijk BerichtenIk heb er 1 vooraan en 1 achteraan ,kan je je dubbel ergeren ...lol
chapeauplancheecam ofzoiets. kan origineler maar dashcam van achter klinkt gweoon raar :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtendie wannabe tom boonekes denken dat ze alles mogen.
Heb er ooit zo eens enen in het gras geduwd. die bleef voor mij zigzaggen om mij niet door te laten. uiteindelijk ernaast geraakt en die gewoon omgeduwd, de loser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtentrots op zijn.
Comment
-
en hoeveel handjes zou ik terugkrijgen met mijn golf diesel??? is nogthans ook oldtimer maar geen kat die naar een golf2 omkijkt als oldtimer hoor. eerder van: welk oud mormel rijd daar nu rond. die autos zijn zo goed gebouwd geweest, dat ze nog bij vele mensen gewoon als daily rondrijden en niet eens als oldtimer beschouwd worden terwijl de eerste mk2's wel al over de 30jaar heen zijn.
mk3 zal ook ver oldtimer gaan worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenen hoeveel handjes zou ik terugkrijgen met mijn golf diesel??? is nogthans ook oldtimer maar geen kat die naar een golf2 omkijkt als oldtimer hoor. eerder van: welk oud mormel rijd daar nu rond. die autos zijn zo goed gebouwd geweest, dat ze nog bij vele mensen gewoon als daily rondrijden en niet eens als oldtimer beschouwd worden terwijl de eerste mk2's wel al over de 30jaar heen zijn.
mk3 zal ook ver oldtimer gaan worden...
Comment
Comment