Dacia gebruikt de oudere techniek van Renault. Is die daarom 'verouderd', ik denk van niet, maar het is geen spitstechnologie, het nieuwste van het nieuwste. Wat wel is, is dat die techniek door en door getest is, dat alle fouten en zwakheden eruit zijn gehaald, waardoor de Dacia's mechanisch en elektronisch enorm betrouwbaar zijn. Dit is nodig in de gebieden die als hun initiële en primaire afzetmarkt bedoeld zijn/waren. In Oost-Europa, Iran,... vind je immers niet om de twee gemeentes een enorm Renault-dealership.
De afwerking is niet te vergelijken met moderne auto's van nu: harde, blinkende plastics zijn niet meer van deze tijd. Maar ze kraken en piepen niet, zijn goedkoper te produceren, en zijn bijgevolg efficiënter. 't Is maar wat je het hoogst op je prioriteitenlijst zet.
Wie durfde hier trouwens te beweren dat Volvo-rijders arrogant waren ? Ik stapte speciaal over van BMW naar Volvo
De afwerking is niet te vergelijken met moderne auto's van nu: harde, blinkende plastics zijn niet meer van deze tijd. Maar ze kraken en piepen niet, zijn goedkoper te produceren, en zijn bijgevolg efficiënter. 't Is maar wat je het hoogst op je prioriteitenlijst zet.
Wie durfde hier trouwens te beweren dat Volvo-rijders arrogant waren ? Ik stapte speciaal over van BMW naar Volvo
Comment