Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat rijgedrag ken ik helaas héél goed.

Comment

• hadden we op de noorderlaan een groene golf, gooit het licht aan de brandweerkazerne nu wel roet in het eten
      vroeger ging het enkel op rood om mensen van de luchtbal naar de metropolis te gidsen, nu gaat het ten ongepaste - maar wel vaste - tijden, op rood

als je je gemiddelde snelheid naar 50 brengt lukt het net, maar dan hinder je iedereen

Comment

• mag je daar al geen 50 meer rijden?
        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
          mag je daar al geen 50 meer rijden?
          70...

Sent from somewhere, using Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik pak daar elke keer die paralel baan daarnaast. Gaat een pak vlotter .
            BMW X5 45e

Comment

• ja, das goed als je naar de cinema gaat, maar ik moet uiteindelijk naar de konijnepijp en dan is dat geen optie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Ik pak daar elke keer die paralel baan daarnaast. Gaat een pak vlotter .
                Binnenkant haven wil je zeggen, de Vosseschijnstr.? Of bedoel je bus/taxi-strook Noorderlaan?
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                  Er is geen binnendoor... Niet over 't Root, niet over Gors-Op-Leeuw, niet via Printhagen... En elke dag in de file op de Opeindestraat. Vandaag nog een kwartier (!) staan aanschuiven tussen de rotonde naar Wellen en de verkeerslichten in Kotshove... Grmbl..

Mvg,

Sent from my HTC Desire X using Tapatalk
                  Bwa, ge kunt wel via die kanten die jij opnoemt, maar of dat tijdswinst gaat opleveren dat betwijfel ik dan weer wel.

(ik ben niet van Kortessem, maar werk er wel en begin de wegen daar beter en beter te kennen, wel logisch als ge de gemeentegids d'r moet bedelen)
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Ik rij gewoon 103 op cc en lukt dan zo goed als altijd. (103 op teller is 100 op gps bij mij)

Zoals ik al zei, enkel wanneer er geen oponthoud is door trager verkeer.
                    Deze week is het mij al twee keer BIJNA gelukt bij woon-werk verkeer.
                    Zowel gisteren als eergisteren, één keertje rood doordat ik opgehouden werd door een trager voertuig.
                    Valt echt op hoe rustig het op de N80 is tijdens schoolvakanties.
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                      Normaal gezien rijden we ook niet via Tienen, maar van Sint-Truiden rechtdoor naar Walshoutem. Nu zijn ze daar aan het werken, vandaar dat het Tienen is.
                      Ik neem aan dat je de werken voor het fietspad tussen Bevingen en Gingelom bedoeld?
                      Daar kan je gewoon door in de richting die jij 's morgens moet, het is in de andere richting dat er een omleiding is. De werfzone bevind zich trouwens nog tussen Bevingen en Velm, het stuk vanaf Velm richting Gingelom is al af en daar mag verkeer in beide richtingen passeren.
                      Alleen deze week is de weg tussen 20h 's avonds en 6h 's morgens in beide richtingen afgesloten voor de fietsbrug die ze aan het plaatsen zijn.

Comment

• Aan deze wielerterrorist moet zich voorlopig in ieder geval niemand meer ergeren. Zondagmiddag in een autovoorruitje beland, gezicht een beetje geraakt en elleboog serieus gehavend. Fietsen zal er voorlopig niet meer bij zijn

Eigen fout, iets te breed de bocht in op een smal baantje en vol op nen audi geknald...

WP_20140406_11_29_34_Pro[1].jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Binnenkant haven wil je zeggen, de Vosseschijnstr.? Of bedoel je bus/taxi-strook Noorderlaan?
                          Hij bedoelt de baan van de 142 daar kan je idd serieus vlammen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                            Hij bedoelt de baan van de 142 daar kan je idd serieus vlammen
                            Vosseschijn dan.

Sent from somewhere, using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Ik neem aan dat je de werken voor het fietspad tussen Bevingen en Gingelom bedoeld?
                              Daar kan je gewoon door in de richting die jij 's morgens moet, het is in de andere richting dat er een omleiding is. De werfzone bevind zich trouwens nog tussen Bevingen en Velm, het stuk vanaf Velm richting Gingelom is al af en daar mag verkeer in beide richtingen passeren.
                              Alleen deze week is de weg tussen 20h 's avonds en 6h 's morgens in beide richtingen afgesloten voor de fietsbrug die ze aan het plaatsen zijn.
                              In het begin was het een redelijk stuk 1 richting, met VMAX 50....sommige dagen kon je dan vanaf St-Truiden gewoon doorrijden tot in Walshoutem, maar op 1 week tijd hebben we 1 keer iemand gehad die effectief 40 deed, en 1 keer een fruitplukker die op zijn brommerke in het midden van de weg aan het rijden was, ook niet veel harder dan 40. Dan verlies je enorm veel tijd vergeleken met St-Truiden => Tienen.

Van zodra de weg terug open is, ga ik het nog eens proberen, maar ik gok dat ze er weer een boel asverschuivingen en verkeersremmende miserie gaan opzetten, waarschijnlijk weer een mooie baan naar de kl*ten dus. Maar nog even afwachten!
                              Mijn Skoda

Comment

• Idd, in het begin was het van Bevingen tot Gingelom, nu is het nog van Bevingen tot Velm.
                                Is idd 50 tijdens de werken, maar ik zie ze zelden 50 rijden, ik heb onlangs nog de politie achter mij gehad en die was hem serieus aan het opjagen dat ik mij aan die 50 hield. Maar had ik dat niet gedaan had ik waarschijnlijk een boete gehad. Anderzijds waren er twee keer tegenliggers en die heeft hem niet tegen gehouden.
                                Brommerkes mogen daar nu tijdens de werken niet eens komen, dus die kunnen maken dat ze voor mij uit zijn als ze d'r wel rijden.

Tegen het bouwverlof zou alles af moeten zijn.
                                Asverschuivingen zijn er wel, maar dan vooral omdat ze anders geen plaats hadden voor het fietspad. De snelheid blijft wel 70 zoals ervoor.
                                Enkel centrum Bevingen en Gingelom zijn 50, maar dat was ook al.
                                Last edited by knight-rider; 10/04/2014, 23:22.

Comment

• Tnx voor de info. Dat ze niet aan de snelheid komen is toch al goed nieuws!
                                  Mijn Skoda

Comment

• Zag deze net voorbij komen op Facebook, wat bezielt zo'n mensen eigenlijk?

Edith zegt:
                                    Straffe beelden vanop de E313 van Lummen richting Hasselt: rond 18.45 uur wist een chauffeur drie auto's te filmen die aan de andere kant van de autosnelweg aan het spookrijden waren.

Volgens 'Het Belang van Limburg' maakte een van de wagens rechtsomkeer en ging die tegen het verkeer in op de pechstrook rijden. Korte tijd nadien volgden nog twee wagens. Ging het om een achtervolging met anonieme politiewagens of gewoon roekeloos rijgedrag? Die vraag blijft voorlopig onbeantwoord. De wagens verlieten de E313 uiteindelijk via de oprit Hasselt-West. De Limburgse Wegpolitie legde na enkele oproepen hetzelfde traject als de spookrijders af, maar kon niets verdachts meer vaststellen.
                                    Last edited by Barie; 11/04/2014, 00:17.
                                    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Wtf?! Daarnet op terugweg van de repetitie signaleerde mijn gps ook een spookrijder op de A12 tussen Aartselaar en Boom of omgekeerd. Waarschijnlijk ene da teveel gezopen had zo laat 's avonds. Maar die van dat filmpje hierboven is op klaarlichte dag! Levensmoe zeker...
                                      Last edited by ; 11/04/2014, 00:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                        Levensmoe zeker...
                                        Meer het omgekeerde. Roekeloze dingen doen en elkaar opjutten maar ondertussen wel het gevoel hebben dat ge leeft. Extreme sporters doen toch ook zoiets, alleen betrekken ze er geen buitenstaanders bij.
                                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• net een wilde achtervolging door bende arabieren bij mij in mijn wijk na fel getoeter van mijn kant door dat ze driedubbel geparkeerd (1 groene golf 3 en een mercedes c coupe) net na een hoek stonden te dealen (of gelijk wat die mannen meestal doen :-)) 't was alleszins gevaarlijk hoe ze er stonden en als je erin rijd is het uw fout.. maar dat getoeter stond hun niet aan.. ze hebben me niet niet vast gereden gelukkig, maar kms gevolgd met gierende banden op enkele centimer van mij af, af en hoe toe langs mij gestaan en beginnen uitstappen en schelden (deed alsof ik alleen engels kon) telkens als ze (wraen met twee wagens) uitstapten kon ik net doorrijden, na tijdje zijn ze gestopt (weet niet waarom), en rood licht enzo kijken die niet naar.. dus chance gehad, kon zo niet tot bij mij thuis rijden dan wisten ze waar ik woonde, en naar politie kantoor zou ik nog zoveel rodel richten en file hebben dat ze zeker de kans hadden om me te done wat ze wilden... wat een miserie toch.

Comment

Working...
                                          X