Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vrijdag avond op de N80 kruispunt Tongersesteenweg, ik sta aan de lichten op de N80 richting Hasselt.
    Uit de andere richting staat een vrachtwagen op het rechter rijvak om rechtdoor te rijden richting Gingelom, het word groen om rechtdoor te rijden (zowel voor zijn als voor mijn kant) en die slaat gewoon linksaf richting Tongeren
    Normaal gezien zijn dat daar dus conflictvrije lichten, gelukkig bleef iedereen van mijn kant vol verbazing staan en hadden de auto's op het linker vak aan zijn kant ook snel door wat er gebeurde.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
      net een wilde achtervolging door bende arabieren bij mij in mijn wijk
      Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
      Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
      net een wilde achtervolging door bende arabieren bij mij in hun wijk
      Fixed. Allemaal faits divers.
      Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
        net een wilde achtervolging door bende arabieren bij mij in mijn wijk na fel getoeter van mijn kant door dat ze driedubbel geparkeerd (1 groene golf 3 en een mercedes c coupe) net na een hoek stonden te dealen (of gelijk wat die mannen meestal doen :-)) 't was alleszins gevaarlijk hoe ze er stonden en als je erin rijd is het uw fout.. maar dat getoeter stond hun niet aan.. ze hebben me niet niet vast gereden gelukkig, maar kms gevolgd met gierende banden op enkele centimer van mij af, af en hoe toe langs mij gestaan en beginnen uitstappen en schelden (deed alsof ik alleen engels kon) telkens als ze (wraen met twee wagens) uitstapten kon ik net doorrijden, na tijdje zijn ze gestopt (weet niet waarom), en rood licht enzo kijken die niet naar.. dus chance gehad, kon zo niet tot bij mij thuis rijden dan wisten ze waar ik woonde, en naar politie kantoor zou ik nog zoveel rodel richten en file hebben dat ze zeker de kans hadden om me te done wat ze wilden... wat een miserie toch.
        Het grappige is dat als je als reactie in een stevige vlaamse colère schiet, vele van die typetjes heel relax en pas de problème monsieur worden. Ze gaan vrolijk aan je ketting trekken als je een bange blanke vlaming bent, maar als je onmiddellijk duidelijk maakt dat het kot te klein is, dan willen ze zelf alle problemen vermijden

Maar goed, je hebt stevig wat kloten nodig om in Schaarbeek als blanke wat stennis te schoppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Het grappige is dat als je als reactie in een stevige vlaamse colère schiet, vele van die typetjes heel relax en pas de problème monsieur worden. Ze gaan vrolijk aan je ketting trekken als je een bange blanke vlaming bent, maar als je onmiddellijk duidelijk maakt dat het kot te klein is, dan willen ze zelf alle problemen vermijden

Maar goed, je hebt stevig wat kloten nodig om in Schaarbeek als blanke wat stennis te schoppen
          ik ken ook gevallen waar het uit de hand liep en de de brave blanke (meestal niet belgische europeanen die nog niet door hadden dat ze wat rustig bleven best) in het ziekenhuis terecht komen met hersenschudding na serieuze pandoering. of die ene die in de rug is geschoten toen hij voorbij fietste.. je moet echt niet rekenen dat ze wel rustiger wroden als je zelf kwaad word hoor. en al zeker niet als je vlaams frans gaat klappen want vlamingen = racisten. miss i het anders bij migranten in vlaanderen... dat die wel nog iets beheersder zijn, geen idee.

het mogen er 2 of 3 zijn maar binnen 1 minuut zijn er er x zoveel en heb je serieus probleem, ik moest ook blijven rijden zelfs voorbij mijn huis want voor mij ndeur stoppen kon ik niet riskeren natuurlijk.. en dan nog meid achterop, die flashte al helemaal natuurlijk, woont in leuven.. maakt nooit zoiets mee.

toch blij dat ik binnenkort mijn gepersonaliseerde nummerplaat krijg, dat ze me daaraan al niet meer herknnen want die mannen hebben niks te doen, echt wel tijd om uit te zoeken waar je volgende keer rondrijd...
          ma mijn fluo oranje helm op yamaha mt01 kan al genoeg opvallen.. zo groot is schaarbeek ook niet

Comment

• Je kan ook inderdaad de verkeerden tegenkomen, maar globaal gezien zijn die mannen niet gek op polies, en dus bijgevolg ook niet op een blanke die de polies naar hen lokt. Net zoals de Aarschotstraat superveilig is omdat alle problemen intern geregeld worden, om zoveel mogelijk de nieuwsgierige neuzen van de polies te vermijden.

Maar goed, ik hou me dan ook al lang niet meer in Schaarbeek op. Beste oplossing voor Brussel is een dikke bom erop, en alles opnieuw aanleggen met fermettes enzo.

Comment

Je kan ook inderdaad de verkeerden tegenkomen, maar globaal gezien zijn die mannen niet gek op polies, en dus bijgevolg ook niet op een blanke die de polies naar hen lokt. Net zoals de Aarschotstraat superveilig is omdat alle problemen intern geregeld worden, om zoveel mogelijk de nieuwsgierige neuzen van de polies te vermijden.

Maar goed, ik hou me dan ook al lang niet meer in Schaarbeek op. Beste oplossing voor Brussel is een dikke bom erop, en alles opnieuw aanleggen met fermettes enzo.
              Ja cru maar het is zo. In Gent heb je ook zo van die straten waar ze gewoon hele dagen buiten staan te niksen en wat in groepje staan te klappen. Je wordt daar stiekem zo pissed van hé.

Comment

Je kan ook inderdaad de verkeerden tegenkomen, maar globaal gezien zijn die mannen niet gek op polies, en dus bijgevolg ook niet op een blanke die de polies naar hen lokt. Net zoals de Aarschotstraat superveilig is omdat alle problemen intern geregeld worden, om zoveel mogelijk de nieuwsgierige neuzen van de polies te vermijden.

een hoop politie in zone noord is zelf niet meer blank hoor.
                ze doen er niets meer tegen.
                ze ontwijken politie ook niet meer, hoe vaak hoor je niet van politie in de val lokken door wat uit te dagen naar lokatie te krijgen en dan staan ze er met 50.
                politei kan niet veel done hoor, schieten zoals in amerika is er niet bij (Gelukkig natuurlijk) dus ja.. ze weten toch wie het is, dat boeit hen niet.

groot probleem is algemeen laksheid van politie, het begint klein, je mag alles doen hier en je krijgt gevoel van straffeloosheid. in meeste ander westerse stedne zou deze rit niet lang geduurd hebben, niet omwille van risico op gevecht maar door het rijgedrag alleen.. hier? boeit niet, houd politie zich echt niet meer mee bezig hoor.

migranten in brussel en vlaanderne is echt nog ander kaliber..en dan surtout 18-40 jarige noord afrikanen.
                van heel wat andere groepen waar je miss niet veel aan hebt moet je niet direct zo zotte toestanden verwachten als je hen met rust laat

ik blijf erbij, als ik getoeterd had in vlaanderne op iemand die zo geparkeerd stond zou hij met schaamrood op de wangen zij handje op steken en aan de kant gaan, als ze het al gedaan zouden hebben, drie dubbel parkeren om de hoek zonder dat het boeit (als poltie daar iets tegne zou doen was het probleem er bv al niet geweest, nog eens mijn theorie), hier komen ze je achterna en als ik 1 seconden op rem stond lag ik tegen de grond want ze zaten op de mm met piepende banden. en verschillende keren moeten 'vluchten' ergens tussen door omdat ze begonnen uit te stappen

het ergste vind ik nog hoe niet brusselse plaatsen verbrusselene en ook naar de klote gaan.

morgen vertrek ik trouwens voor drie weken naar Iran. zoveel goeds over gehoord...
                Last edited by ; 14/04/2014, 01:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                  Ja cru maar het is zo. In Gent heb je ook zo van die straten waar ze gewoon hele dagen buiten staan te niksen en wat in groepje staan te klappen. Je wordt daar stiekem zo pissed van hé.
                  En overal dubbel geparkeerd, 5 kinderen los in de auto en maar vollen bak sigaretten smoren.
                  En dan nog vies kijken omdat je wilt passeren, daar word ik ook pissed van en kan het dan niet wegsteken ook.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                    En overal dubbel geparkeerd, 5 kinderen los in de auto en maar vollen bak sigaretten smoren.
                    En dan nog vies kijken omdat je wilt passeren, daar word ik ook pissed van en kan het dan niet wegsteken ook.
                    Ik heb zo eens bijna ene zijne kleine in Schaerbeek overhoop gereden. Ik wou een rond puntje af rijden. Op de hoek was een Turks café, met enkele mannen buiten aan't drinken en roken. Ik ben net van rond punt af, komt daar ne kleine (schat 2 jaar) het straat op gerend tussen 2 aan de zijkant geparkeerde wagens door. Ik reed erg kalm maar omdat het zo kort op was alles moeten dicht smijten.
                    Die kleine loopt heel kalm terug naar zijne vader die aan't drinken is buiten aan 't café. Ik bekijk die zo van "zou ge uwe kleine niet beter in 't oog houden??!!". Meneer draait zijne kop terug om en babbelt rustig voort... Onvoorstelbaar...

Comment

• Ah...Schaarbeek (en bij uitbreiding Brussel), you gotta love it. Ik werk er en dan nog in de 'deftige coté' van Schaarbeek, maar hier komen wonen? Nee dank je. En eigenlijk is er maar 1 oplossing, nl. het probleem bij de wortel aanpakken: de opvoeding van die gasten.

Comment

• Gisteren eentje tegengekomen die vond dat ritsen niet voor hem bedoeld was. rechts stond het zo goed als stil en hij bleef links rijden naast een auto zodat niemand hem zou kunnen passeren
                        BMW X5 45e

Comment

• Vuil stuk voetgangerstuig dat mijn auto een stamp geeft omdat ik op de stoep sta. Reden: ik kom uit een parkeergarage en moest met neus op trottoir staan om aankomen verkeer te zien. Kerel wandelde nog minstens 100m verder toen ik uitreed, maar er kwam een hele rij auto's aan. Komt hij bij mijn auto en geeft hem een stamp omdat hij niet voorbij kan. Ik doe deur open en die laffe hond zet het op een lopen. Gelukkig geen schade, ik was nu al vrij kwaad, ik weet niet hoe ik zou gereageerd hebben als er een deuk in zou blijken te zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                            Vuil stuk voetgangerstuig dat mijn auto een stamp geeft omdat ik op de stoep sta. Reden: ik kom uit een parkeergarage en moest met neus op trottoir staan om aankomen verkeer te zien. Kerel wandelde nog minstens 100m verder toen ik uitreed, maar er kwam een hele rij auto's aan. Komt hij bij mijn auto en geeft hem een stamp omdat hij niet voorbij kan. Ik doe deur open en die laffe hond zet het op een lopen. Gelukkig geen schade, ik was nu al vrij kwaad, ik weet niet hoe ik zou gereageerd hebben als er een deuk in zou blijken te zitten.
                            Haha, die liep ik direct achterna. En ik kan rap lopen, hij zou't gene tweede keer doen. Wat een krapuul...

Confession: Ik durf al wel eens op ne wagen te rochelen of op't raamke te kletsen, als ik sta te wachten aan een zebrapad, maar hij wilt niet stoppen

Comment

• het was gisteren weer bosklassenafhaaldag aan de scholen, ouders stonden overal op de stoep geparkeerd met hun motor draaiend

als de bewoners hun auto zo zetten is't een schandaal en hebben ze sowieso boete, terecht

Comment

• Mijn vriendin heeft dat ook eens meegemaakt. Haar vader woont in Gent en ze ging op bezoek. Steekt een rare pipo het straat over en kijkt zo naar onze scirocco met mijn vriendin achter het stuur en hij stampt tijdens het passeren met zijn bottine op de voorbumper. Mijn vriendin durft niet veel doen want zo rare kwast in een rare buurt, ge weet maar nooit. Ik zou nogal pissed zijn en in staat hem omver te rijden, maar ja dat mag ook niet hé. Ze heeft mij niet direct verteld toen ze thuis kwam omdat ze nog onder de indruk was en weet dat mijn auto mij nogal dierbaar is. Vroeger woonde zij ook in zelfde straat als haar vader maar ze is nu blij dat wij in een landelijk boerendorp wonen.
                                2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                2014 Opel Astra OPC
                                2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                                  Mijn vriendin heeft dat ook eens meegemaakt. Haar vader woont in Gent en ze ging op bezoek. Steekt een rare pipo het straat over en kijkt zo naar onze scirocco met mijn vriendin achter het stuur en hij stampt tijdens het passeren met zijn bottine op de voorbumper. Mijn vriendin durft niet veel doen want zo rare kwast in een rare buurt, ge weet maar nooit. Ik zou nogal pissed zijn en in staat hem omver te rijden, maar ja dat mag ook niet hé. Ze heeft mij niet direct verteld toen ze thuis kwam omdat ze nog onder de indruk was en weet dat mijn auto mij nogal dierbaar is. Vroeger woonde zij ook in zelfde straat als haar vader maar ze is nu blij dat wij in een landelijk boerendorp wonen.
                                  Als ge nog eens bij uw schoonpa gaat kom dan uwen Opc eens tonen.😉
                                  Ik ga er niet op schoppen. 😄

Tapatalk Pro
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• bromfietsen op de rijweg : totaal geen probleem mee mochten ze zich gedragen zoals motorfietsen !!! maar

- rijden meestal 9/10 op uiterste randje van hun rijvak, in tegenstelling tot midden of op 1/3 zoals aangeraden wordt !!! (als ze zo dus ene langs de andere kant rijdt en wagen er achter wil er toch lang dan wordt dit wringen ...)
                                    - rijden meestal 7/10 zonder verlichting (verplicht of niet ?) in tegen stelling tot moto's die dit wel moeten gebruiken

Comment

• Vandaag weer dik inorde aan de ronde punten in Oudenaarde,blijkbaar snappen veel truckers toch het begrip"ritsen"niet echt,ben volledig akkoord dat men er zich niet moet voor smijten,maar neus aan neus rijden tot aan de versmalling is er ook een beetje over..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                        Vandaag weer dik inorde aan de ronde punten in Oudenaarde,blijkbaar snappen veel truckers toch het begrip"ritsen"niet echt,ben volledig akkoord dat men er zich niet moet voor smijten,maar neus aan neus rijden tot aan de versmalling is er ook een beetje over..
                                        Is dat niet net de bedoeling? Het gat dicht laten en op het eind er 1 tussen laten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                          Is dat niet net de bedoeling? Het gat dicht laten en op het eind er 1 tussen laten?
                                          Voel je u weer aangesproken?klopt ,maar niet als er 100m voor die kamion die links reed geen enkele wagen te bespeuren viel..trouwens combinaties van 44 ton hebben daar niks te zoeken op het linkse vak,want ze mogen niet voorbijsteken..

Comment

Working...
                                          X