Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ach alle lijsten staan vol postjespakkers. Zelfs bij de nva staan er een hoop nu al met half stijve voor het beloofde plaatsje in de Kamer etc.

Ik geloof er niet in dat het plots beter zal gaan met de nva. Belasten of besparen het zal eenieder treffen. Uitkeringstrekker tot werknemer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Was vandaag in het nieuws:

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Vind ik ook een grote ergernis. Zouden ze veel meer toezicht mogen ophouden EN laten betalen.
      Alles begint met een fatsoenlijke opvoeding, maar als ik sommige chauffeurs zie rijden verwonderd mij dat niet.
      ook mijn mening, 1.000 € per ton ongeveer is wel een stevig bedrag

ergernis vandaag : wegenwerken in Gent die niet goed zijn aangeduid en niet goed, efficient gepland, er gaan daar nu ruim 4 dagen een aantal vakken afgesloten staan en werken schieten 0,0 op
      + werken + 2 verschillende plaatsen die complementair zijn om centrum te bereiken/verlaten (Brusselsesteenweg Ledeberg + E17

man man man, wat een prutsers !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
        ook mijn mening, 1.000 € per ton ongeveer is wel een stevig bedrag
        Vind je ? Dat vuil wordt allemaal manueel opgeraapt, werkuren kosten geld zunne...

Zwerfvuil is zo wat mijn grootste ergernis op baan. De ene week kuisen ze bv het ganse klaverblad, week er op liggen der weer alle tientallen blikjes en andere verpakkingen. Ik doe nu al bijna 10 jaar de baan, eet altijd in mijn camionette, doe laatste jaren altijd 10 à 12h per dag en nog NOOIT heb ik iets buiten gesmeten. Heb een emmertje in mijn cabine en daar belandt mijn vuil in, leeg dat af en toe in een container van een tankstation (doe herstellingen op benzinestations, is dus handig).

Ze mogen die boetes nog verhogen en vooral de pakkans der op nondedju

Comment

• Ik smijt enkel fruit afval buiten :o

Comment

• yep fruit en brood maar dan wel ver van de baan zodat de dieren niet omver gereden kunnen worden.
            vorige week gooide er 1 een half volle anderhalve liter fles naar buiten terwijl hij op het middenvak aan het rijden was tijdens spitsuur aan 100km/h... bij een te laag IQ zou men toch moeten een spuitje in overweging nemen
            lets have some more member berries

Comment

• Ik gooide vroeger wel eens in sigaret buiten met het idee dat je er niemand mee schaad maar daar schaam ik me nu wel voor. Gewoon niks buitengooien lijkt me het beste.
              Een tijdje geleden een pizzadoos op de ring van Antwerpen waarvan ik nog steeds een aandenken zie aan mijn voorspoiler (kon niet uitwijken) Wat denken mensen eigenlijk wanneer ze zoiets op de baan gooien? Ik ben er echt een paar dagen niet goed van geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk Berichten
                Ik gooide vroeger wel eens in sigaret buiten met het idee dat je er niemand mee schaad maar daar schaam ik me nu wel voor.
                Dank je dat je het niet meer doet. Mijn Audi Cabrio had twee brandplekken op de achterzetel van weg gegooide sigaretten... En een sigaret is ook geen pleziertje op een duur motorpak.

Comment

• In tegenstelling tot wat de meeste rokers zichzelf wijsmaken, zijn peuken echt degoutant. Je kan nergens nog wandelen zonder er overal te zien liggen.

Comment

• hell yeah, als iemand dat voor u uit de venster gooit en ge ziet al die nagloeiende as op u afkomen... Ik heb zo eens stevig moeten uitwijken omdat ik schrok van wat er plots over de wagen gevlogen kwam op de snelweg.
                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• En een sigarettenpeuk was ook de oorzak van de brand in de mont blanc tunnel!
                      Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                        Of al die folderkes dat nu in de bus steken. Kost veel geld om te drukken en kost de mensen dan nog is geld om hunne vuilbak te vullen... Zonder overdrijven hebben hier nu al een halve vuilbak vol met flyerkes en folders van de verkiezingen.
                        is papierophaling niet gratis bij jullie ofzo?
                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• niks is gratis hé. Het is niet omdat jij er niet voor betaalt, dat het gratis is. Iemand moet de ophaler betalen. Of dat nu op een ronde of bij een containerpark is.
                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Man man man, het is weer misérie in & rond Antwerpen. De werken in Melsele op de N49/E34 zijn dan nog niet begonnen...
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                              Vind je ? Dat vuil wordt allemaal manueel opgeraapt, werkuren kosten geld zunne...

Zwerfvuil is zo wat mijn grootste ergernis op baan. De ene week kuisen ze bv het ganse klaverblad, week er op liggen der weer alle tientallen blikjes en andere verpakkingen. Ik doe nu al bijna 10 jaar de baan, eet altijd in mijn camionette, doe laatste jaren altijd 10 à 12h per dag en nog NOOIT heb ik iets buiten gesmeten. Heb een emmertje in mijn cabine en daar belandt mijn vuil in, leeg dat af en toe in een container van een tankstation (doe herstellingen op benzinestations, is dus handig).

Ze mogen die boetes nog verhogen en vooral de pakkans der op nondedju
                              maar neen, er rijden ook heel wat veegwagen rond, natuurlijk meestal niet in de spits !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Ik smijt enkel fruit afval buiten :o
                                maar deze week ook vermeld in de reportage, duurt ook redelijk lang (veel minder dan plastic natuurlijj) om te verteren

en ook verboden natuurlijk

ik leg alles aan voeten passagier, en bij (eerste) stop naar de vuilbak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                  maar deze week ook vermeld in de reportage, duurt ook redelijk lang (veel minder dan plastic natuurlijj) om te verteren

en ook verboden natuurlijk

ik leg alles aan voeten passagier, en bij (eerste) stop naar de vuilbak
                                  Duurt idd ook lang om te verteren, maar aan de andere kant heb ik dan toch liever dat de beestjes een stukske rottend fruit binnenwerken dan een stuk plastiek of een gore peuk.

Comment

• Het grote ergernis topic deel VI

Een klokkenhuis van een appel? Duurt dat lang?

En ik doe dat enkel in een grasberm he. Niet op straat of trottoir.
                                    Last edited by ; 02/05/2014, 23:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Een klokkenhuis van een appel? Duurt dat lang?

En ik doe dat enkel in een grasberm he. Niet op straat of trottoir.
                                      Eens opgezocht. Appel 14 dagen, banaan of sinaasappelschil 1 tot 3 jaar.

Comment

• Vandaag kwam ik tot het besef dat ergernis recht evenredig is met de drukte. 220 Km gereden en geen ergernissen, was rustig op de baan. Waren er ook die op het middenste vak bleven hangen en zo, maar je ziet dat makkelijker door de vingers als het verkeer vlot rijdt.

Comment

• Nog enkele punten van ergernis:

- Mensen die in het algemeen traag reageren als het licht groen wordt (auto eerst terug in versnelling, traag optrekken) waardoor ZIJ wel erdoor zijn, maar zich niets aantrekken van de mensen achter zich, die alweer voor het rood uitkomen.

- op de terugrit naar huis na de werkdag dat de gehele colonne auto's voor je precies een voor een op hun oprit moet parkeren.

- bij slecht weer het paniekerig oplichten van de remmen op de snelweg.

- wielertoeristen die gewoon op de weg rijden zonder volgwagen.

- mensen die duidelijk met hun gsm bezig zijn tijdens het rijden.

- trajectcontrole

Comment

Working...
                                          X