Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Hij/jij ? maakt toch de juiste vaststelling dat hij sinds de invoering nog slechts één maal in de file heeft gestaan, daar waar het vroeger meer regelmaat was dan uitzondering.
Nu ja de discussie is hier al "tig" keer geplaatst. Een beginnende oplossing voor Antwerpen is trajectcontrole over langere afstand op de Antwerpse ring tegen een juiste snelheid. Die snelheid mag dynamisch zijn maar ga er maar vanuit dat dit 90 zal zijn.
Al de rest wat ze willen doen met verkorte trajectcontroles of verkeerd bepaalde snelheden gaat niets uithalen want de gemiddelde Belg zal vinden dat hij de verloren tijd op de ring zelf maar even moet inhalen met als gevolg harmonicavorming. Dus weg effect. Ik begrijp niet dat ze daar studies overmaken om trajectcontrole aan de Kennedytunnel te plaatsen tot aan Antwerpen-C en dan een andere op bvb de E 313 tot aan Wommelgem. Dat gaat dus niet veel helpen.
Sent from somewhere, using Tapatalk
Comment