Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Soms zou ik je gelijk moeten geven^

Was in Roeselare jup!

Aan taxi bord geraakt via ebay voor 20 euro, de bagagedrager had ik erbij gekregen toen ik wagen kocht.

Vriend heeft gemonteerd voor me, is heel mooi s'nachts met de lichtjes erin.
    Last edited by ; 13/05/2014, 22:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
      Kerel beke respect he... Toevallig is mijn vader (flik) vermoord tijdens zijn werk.
      beste ik geef mijn mening en deze is niet persoonlijk op u bedoeld , in bied je zelfs mijn excuses aan als ik je kwetste,maar dit verandert niks aan mijn mening
      Ik ga u een vb geven .
      ik ken mensen die een boete kregen voor het niet dragen van een gordel. , dat madammeke zag zwarte sneeuw en smeekte die smerige flik van niet te schrijven want van die 50euro die ze kwijt was kon zij een week leven, die achterlijke aap lachte haar gewoon uit toen antwoorde zij heel beleeft ok met die 50euro ben ik er vanaf maar u slecht karakter heb je voor u leven .
      resultaat het werd geen 50euro maar politie rechtbank .hij mocht lachen maar kon geen kritiek verdragen .
      nu ga ik niet over mijn eigen ervaringen met die rotzakken praten
      maar zo heb je een klein beetje een beeld waarom ik die mening deel

mvg
      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Als je arm bent wilt dat niet zeggen dat je gratis overtredingen mag plegen.

Politierechtbank is de eerlijkste manier. Probleem is wel dat een OI of MS vaak heel wat minder kost dan de boetes die de rechtbank uitspreekt.

En ja, ik heb ook al genoeg figuren gezien die de titel van inspecteur onwaardig zijn, maar iedereen kan wel eens een slechte dag hebben? Ik kom er ook genoeg tegen die wel correct met het publiek om gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
          beste ik geef mijn mening en deze is niet persoonlijk op u bedoeld , in bied je zelfs mijn excuses aan als ik je kwetste,maar dit verandert niks aan mijn mening
          Ik ga u een vb geven .
          ik ken mensen die een boete kregen voor het niet dragen van een gordel. , dat madammeke zag zwarte sneeuw en smeekte die smerige flik van niet te schrijven want van die 50euro die ze kwijt was kon zij een week leven, die achterlijke aap lachte haar gewoon uit toen antwoorde zij heel beleeft ok met die 50euro ben ik er vanaf maar u slecht karakter heb je voor u leven .
          resultaat het werd geen 50euro maar politie rechtbank .hij mocht lachen maar kon geen kritiek verdragen .

mvg
          Snap ik wel, ik heb ook al onterecht problemen gehad en zelf net niet onterecht voor de rechtbank moeten verschijnen.

Tuurlijk zijn er slechte flikken, net zoals er slechte advocaten zijn, notarissen, verkopers, taxi chauffeurs,.. maar om dan meteen te zeggen ja er zijn maar 2goeie, doodde en die dat binnenkort sterven.

Maar ik snap wel dat ge het niet zo negatief bedoelde maar dat ligt nogal gevoelig bij mij. Hoe vaak ik niet gehoord heb dat mensen zeggen: goed zo weer ne rotzak minder! Mensen die mijn pa nog haren of pluimen kenden maar gewoon over hem oordeelden omdat hij rijkswachter was.

Mijn ergernis vandaag: stoem geit dat denkt bij veranderen rijvak pinker = voorang. Natuurlijk die schiet haar net voor mij in dus hang ik in haar gat omdat ik niet vol ga remmen om geen accident achter mij te veroorzaken gaat zij nog vol op haar rem duwen voor mij... Gelu,kkg was er een gat waar ik mij links kon tussen smijten. Gaat zij nog teken dlen dat ik de zot ben en continue met lichten trekken.

Ik laat mij dan afzakken om naast haar te rijden en te vragen wat haar probleem was maar niet durven opkijken. Ik moest er net de volgende afrit af en zij doet dan een schijnbeweging dat ze die afrit moet nemen om dan op het allerlaatst haar terug (zonder pinken nu) de snelweg op smijt en bijna accident veroorzaakt.
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

mvg
            Uiteraard volledig te begrijpen, alsof het zo gemakkelijk is om een gordel aan te doen, die flikken beseffen zeker niet welke ingewikkelde technische handelingen je daarvoor moet uitvoeren, mss moeten ze eens een cursus 'hoe draag ik een gordel' uitwerken...

Die 50 euro had ze kunnen vermijden door haar gordel vast te klikken (duurt welgeteld 3 sec), persoonlijk vind ik dat geen onzinnige boete en je had het zelf kunnen vermijden, al zeker als je al geen geld hebt moet je beter weten....

Comment

• Er zijn overal rotte appels, in elke sector en elke ladder van de maatschappij.
              Politie agent spelen geen gemakkelijke opgave, maar het moeilijkste voor die mensen is macht, en omgaan met macht.
              Niet iedereen kan daar even correct mee omgaan.
              Voor 90% van de tijd doen ze gewoon hun job, rot of niet.
              Wij EN zij zijn diegenen die de regels/wet moeten respecteren.

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Ik ga u een vb geven .

mvg
                Als ge geen nagel hebt om aan uw gat te krabben moet je je verstand er maar bij houden en geen overtredingen maken. Die agent heeft er niks mee te zien dat madam geen geld heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                  Als ge geen nagel hebt om aan uw gat te krabben moet je je verstand er maar bij houden en geen overtredingen maken. Die agent heeft er niks mee te zien dat madam geen geld heeft.
                  volledig akkoord
                  een overtreding niet maken is zeer makkelijk.
                  geen geld hebben om een boete te betalen? reden te meer om je aan de regels te houden, hoe moeilijk kan het zijn???

Comment

• Foto zegt genoeg...
                    Hoe weinig volk het concept van een spitsstrook toch niet snappen..

Of het echt een ergernis is..
                    Ergens wel want ik bega de fout door iedereen rechts voorbij te steken terwijl iedereen op dat derde tijdvak in elkaars gat aan het rijden is. (op de foto valt de situatie nog redelijk mee, een kilometer verder was het van dat...)
                    En ergens niet want ik kan iedereen op mijn gemak voorbij steken op mijn privé strook
                    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten

Foto zegt genoeg...
                      Hoe weinig volk het concept van een spitsstrook toch niet snappen..

Of het echt een ergernis is..
                      Ergens wel want ik bega de fout door iedereen rechts voorbij te steken terwijl iedereen op dat derde tijdvak in elkaars gat aan het rijden is. (op de foto valt de situatie nog redelijk mee, een kilometer verder was het van dat...)
                      En ergens niet want ik kan iedereen op mijn gemak voorbij steken op mijn privé strook
                      Volledig akkoord hiermee, maar ik heb er al eens ene gezien die automatisch half rechts kwam hangen als iemand hem voorbij wilde via de spitsstrook. Het was wel een oud manneke dat wsl dacht dat iedereen de pechstrook gebruikte zonder reden. Vanaf bepaalde leeftijd een heropfrissingscursus lijkt me niet altijd een slecht plan.
                      1976 Porsche 924 (verkocht)
                      2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                      2011 Volvo V60 T6 AWD
                      2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• bij druk verkeer is het niet fout de andere weggebruikers langs rechts voorbij te rijden

wat druk verkeer dan wel is? staat niet beschreven in het wetboek, dus het is onderhevig aan interpretatie...
                        www.peugeotforum.be

Comment

• idd, bij filerijden is het toegestaan om rechts in te halen.
                          voor mij is filerijden als je niet de max toegelaten snelheid kan rijden en alle vakken bezet zijn met autos

Comment

• Als de spitsstrook gebruikt mag worden, is het omdat het druk is, dus rechts inhalen mag. Zo kan je het althans interpreteren, zal vast wel niet zo zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cotoneaster Bekijk Berichten
                              Soms zou ik je gelijk moeten geven^

Was in Roeselare jup!

Aan taxi bord geraakt via ebay voor 20 euro, de bagagedrager had ik erbij gekregen toen ik wagen kocht.

Vriend heeft gemonteerd voor me, is heel mooi s'nachts met de lichtjes erin.
                              Rond een uur of tien gespot op de baan van houthulst naar staden, knappe kar!
                              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                                Uiteraard volledig te begrijpen, alsof het zo gemakkelijk is om een gordel aan te doen, die flikken beseffen zeker niet welke ingewikkelde technische handelingen je daarvoor moet uitvoeren, mss moeten ze eens een cursus 'hoe draag ik een gordel' uitwerken...

Die 50 euro had ze kunnen vermijden door haar gordel vast te klikken (duurt welgeteld 3 sec), persoonlijk vind ik dat geen onzinnige boete en je had het zelf kunnen vermijden, al zeker als je al geen geld hebt moet je beter weten....
                                Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                volledig akkoord
                                een overtreding niet maken is zeer makkelijk.
                                geen geld hebben om een boete te betalen? reden te meer om je aan de regels te houden, hoe moeilijk kan het zijn???
                                Amai jullie zijn allemaal zeer voorbeeldige burgers zeg.
                                das hier geen autoforum maar de inscrhijving voor koorzangers.
                                Alle je hebt allemaal gelijk alleen marginale,armoe zaaiers maken overtredingen.
                                Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Klopt niet hoor... Alleen marginale armoezaaiers begaan overtredingen waarover ze nadien zeggen het geld echt nodig te hebben. En da's niet zo slim als je gene nagel hebt voor aan uw gat te krabben. Dan zijde beter u aan de regels te houden en geen boetes op te lopen. Da's dan beetje hetzelfde als zeggen dat ze ne dag naar de Walibi gaan en nu geen geld meer hebben voor eten te kopen. Tja... keuzes zeker?

Comment

• Parkeren op Schiphol doe je blijkbaar zo:

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Alle je hebt allemaal gelijk alleen marginale,armoe zaaiers maken overtredingen.
                                      Je snapt er dus compleet niets van he.

Comment

nee, alleen marginale armoezaaiers proberen onder een boete uit te komen met zulke excuses.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                          Klopt niet hoor... Alleen marginale armoezaaiers begaan overtredingen waarover ze nadien zeggen het geld echt nodig te hebben. En da's niet zo slim als je gene nagel hebt voor aan uw gat te krabben. Dan zijde beter u aan de regels te houden en geen boetes op te lopen. Da's dan beetje hetzelfde als zeggen dat ze ne dag naar de Walibi gaan en nu geen geld meer hebben voor eten te kopen. Tja... keuzes zeker?
                                          Ik heb ook al chique madammen alles uit de kast zien halen nadat ze een zeer terechte boete kregen. Als agenten voor alle fouten een boete geven dan hebben ze niets anders meer te doen, prioriteit van gordel dragen en gsm is volgens mij zeer terecht en iets wat iedereen toch gemakkelijk kan naleven. Een politierechter kan in echte gevallen van armoede heus wel iets regelen zodat er nog eten op de plank komt.

Comment

Working...
                                          X