waarom zou een gordel dragen prioriteit moeten zijn? waarom moet je iemand verplichten zichzelf te beveiligen? als er iemand een extra kans wil hebben om zwaargewond of dood uit een ongeluk te komen is dat hun zaak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
hmmm, niet geheel juist uw redenering
stel :je zit met 5 man in de auto, 4 man draagt een gordel, eentje niet. Die ene die niet vastzit kan dan wel eens 4 dode mensen op zijn geweten hebben als die als een losse vod door het interieur wordt gesmeten tijdens een ernstig ongeval.
Als ge alleen in de auto zit, tja...
Comment
-
flappy, in mijn ogen is de bestuurder altijd verantwoordelijk voor de auto en dus ook voor wie en wat er inzit.
brechen, ik zie niet in waarom zoiemand ook maar 1 euro zou moeten krijgen. Als die persoon wenst gehandicapt of dood te zijn moeten ze nadien niet komen schooien achter geldlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenflappy, in mijn ogen is de bestuurder altijd verantwoordelijk voor de auto en dus ook voor wie en wat er inzit.
brechen, ik zie niet in waarom zoiemand ook maar 1 euro zou moeten krijgen. Als die persoon wenst gehandicapt of dood te zijn moeten ze nadien niet komen schooien achter geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenflappy, in mijn ogen is de bestuurder altijd verantwoordelijk voor de auto en dus ook voor wie en wat er inzit.
brechen, ik zie niet in waarom zoiemand ook maar 1 euro zou moeten krijgen. Als die persoon wenst gehandicapt of dood te zijn moeten ze nadien niet komen schooien achter geld
da's een grens die ge niet kunt trekken... en ge trekt die enkel tot waar gij er voordeel mee kunt halen en niet iemand anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk BerichtenAmai jullie zijn allemaal zeer voorbeeldige burgers zeg.
das hier geen autoforum maar de inscrhijving voor koorzangers.
Alle je hebt allemaal gelijk alleen marginale,armoe zaaiers maken overtredingen.
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtendus als gij uitglijdt op uw trap en voor de rest van uw leven in een rolstoel moet zitten, dan moeten wij daar ook maar niet voor betalen?
da's een grens die ge niet kunt trekken... en ge trekt die enkel tot waar gij er voordeel mee kunt halen en niet iemand anders
Er zijn geen veiligheidsharnassen om een trap af te lopen, dus je kon ze ook niet gebruiken, dus is het ook niet je eigen schuld, appelen met peren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtendus als gij uitglijdt op uw trap en voor de rest van uw leven in een rolstoel moet zitten, dan moeten wij daar ook maar niet voor betalen?
da's een grens die ge niet kunt trekken... en ge trekt die enkel tot waar gij er voordeel mee kunt halen en niet iemand anderslets have some more member berries
Comment
-
Ergernis van gisterenavond: Gekke bestuurder van een M3 die in een blinde bocht 3 auto's voorbijging en daarna aan +120 doorstoof op een 50baan.
Wel lekker geluid als die voorbijging maar moest er iemand afkomen wat gaat die doen op de andere rijden of zich op mij gooien....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenvan een trap vallen is iets anders dan moedwillig risico's nemen he en men mag die lijn best doortrekken naar vb idioten die van balkon naar balkon proberen te springen
genoeg voorbeelden in de praktijk die aantonen dat ge met uw redenering niet ver zult komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenah ja: ik kan dan ook redeneren dat ge te lomp zijt om uw ene voet voor de andere te zetten waardoor ge ook geen recht van spreken hebt... en ge hebt wel een 'gordel' op een trap zijnde de trapleuning. Dus mensen die van de trap vallen zonder dat ze leuning vasthadden moeten maar niet komen zagen.
genoeg voorbeelden in de praktijk die aantonen dat ge met uw redenering niet ver zult komenlets have some more member berries
Comment
-
Marcel vanthilt zat opnames te nemen in Roeselare met oldtimers afgelopen vrijdag.
Niets mee mis maar waren O platen. Deze mogen niet commercieel gebruikt worden. Door zo een acties zullen deze die de wet wel naleven weer gestraft worden. (verstrengen wet enzo)
En wetende dat dit een begingeneriek zal worden haha. Lomp daar op de VRT. Maarja als BV mag je alles he. Politie stond erop te kijken.
Comment
-
Als ze de oldy als daily zouden gebruiken snap ik u frustratie wel, maar nu gewoon om eens in een opname te komen is toch geen big deal?
Wie zegt dat die mensen daarvoor betaald werden? Als ze niet betaald werden kunt ge het ook niet zien als commercieel gebruik.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Commercieel gebruik is als je er taxi mee gaat spelen. niet als ge u auto verhuurt vo een opname
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk BerichtenHeeft niets met arm of rijk ter maken, ik krijg ook boetes, alleen besef ik dat ik de wet heb overtreden en ga er nadien niet over lopen melken. Iedereen overtreedt wss (met kleine dingen) aan de lopende band de wet, alleen wordt je maar 1 op de 1000x ook beboet, wees dan een man en betaal zonder gezaag.
Aangezien je geen gordel hebt om een trap af te lopen en je weet dat je door het dragen van een gordel in de auto zwaardere verwondingen kan vermijden, valt dat enigzins onder 'eigen schuld, dikke bult'.
Er zijn geen veiligheidsharnassen om een trap af te lopen, dus je kon ze ook niet gebruiken, dus is het ook niet je eigen schuld, appelen met peren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenErgernis van gisterenavond: Gekke bestuurder van een M3 die in een blinde bocht 3 auto's voorbijging en daarna aan +120 doorstoof op een 50baan.
Wel lekker geluid als die voorbijging maar moest er iemand afkomen wat gaat die doen op de andere rijden of zich op mij gooien....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenEn door zulke klojo's wordt men dan gestigmatiseert
90% van het mensdom zijn schapen en kortzichtig hé.
Geen wonder dat BMW een slechte naam heeft.
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Comment
-
-
Vandaag met mijn vriendin haar vader naar de Springmeeting van de Speedshop in Stekene.
Die mens rijdt niet graag op de autostrade dus langs Gent gereden. In Gent moesten we aan een T-kruispunt links opdraaien en er was wat verkeer dus even wachten. moment dat we wilden indraaien kwam er een naast ons staan om nog voor onze neus ook links in te draaien. Mijn vriendin haar pa is niet de snelste maar eerder de gewone chauffeur dus was niet dat hij daar al minuten stond en had hij die pipo niet tussen gelaten zaten ze op elkaar. Gelukkig zagen we hem net op tijd naast ons komen. Maar nu toppunt van het verhaal is dat we die kerel nog 2x tegengekomen zijn later op onze weg dus zo ne vlotten boy was het ook niet. Waarom steken mensen toch zo stoten uit? Dat is gevaarlijk voor iedereen.2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
Comment