Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    Commercieel gebruik is als je er taxi mee gaat spelen. niet als ge u auto verhuurt vo een opname

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
    Verhuren is toch niet gratis dacht ik altijd.

Comment

• Ik zit op dit moment voor het werk in Nederland.

1. Hun ronde punten met gescheiden rijrichtingen
      2. Slimme verkeerslichten
      3. Fietsers moeten op veel plekken voorrang geven aan de wagens en doen dit ook

De ergernis? Dat ik straks weer terug moet...al een geluk dat de Opel Combo van de werkgever een hopeloze rammelbak is met 260.000km op de teller, van de wegen die er ongetwijfeld super bijliggen merk ik dus bijgevolg niets...

Het valt me op dat er véél minder "uitschieters" zijn qua snelheid dan in België. In België buiten de bebouwde kom op een typische weg (70 VMAX én voorrang van rechts...) en ik rij 75 op de teller, en ofwel zit er eentje voor mij tegen 60, ofwel komt er ene voorbij tegen 100+. Hier in Nederland zie je veel minder zulke uitersten, de meesten rijden lekker vlot de toegestane 80 buiten de bebouwde kom.
      Last edited by TooTall; 22/05/2014, 18:00.
      Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
        Ik zit op dit moment voor het werk in Nederland.

1. Hun ronde punten met gescheiden rijrichtingen
        2. Slimme verkeerslichten
        3. Fietsers moeten op veel plekken voorrang geven aan de wagens en doen dit ook

De ergernis? Dat ik straks weer terug moet...al een geluk dat de Opel Combo van de werkgever een hopeloze rammelbak is met 260.000km op de teller, van de wegen die er ongetwijfeld super bijliggen merk ik dus bijgevolg niets...

Het valt me op dat er véél minder "uitschieters" zijn qua snelheid dan in België. In België buiten de bebouwde kom op een typische weg (70 VMAX én voorrang van rechts...) en ik rij 75 op de teller, en ofwel zit er eentje voor mij tegen 60, ofwel komt er ene voorbij tegen 100+. Hier in Nederland zie je veel minder zulke uitersten, de meesten rijden lekker vlot de toegestane 80 buiten de bebouwde kom.
        100% herkenbaar voor mij. Wat ik hier al jaren schrijf, veel leuker in Nederland rond rijden dan hier. Ze lopen nog minstens 15 jaar achter in België.

Sent from somewhere, using Tapatalk
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• - Mensen die langzaam afslaan (bv straat inrijden)
          - Spullen die tussen tussen je autozetel en de middenconsole vallen (zoals je sleutel als je keyless hebt)
          - De traktor die nog gauw de weg oprijdt.

Comment

• niet pinken

dan sta je er als jan lul te wachten

Comment

• Daarjuist op de E40 een ergernis omgevormd tot een lachmomentje!
              In de bocht van de ring naar sterrenbeek/luik toe was de buitenbocht sneller dan de binnenbocht, dus ik neem de buitenbocht. In de bocht kwam ik achter een vrachtwagen te zitten dus ik pink naar links (binnenbocht). Best wel lang genoeg zodat die persoon het zou zien (ik reed dezelfde snelheid) dus na 10seconden rij ik er mij tussen en kreeg ik een teken van wat doe jij nu pipo?
              Nadien steekt de A4 mij voorbij en krijg ik een scheve blik (daar kan ik niet goed tegen) dus ik volg hem en zijn we wat beginnen 'spelen', trager, sneller, voorbijsteken etc, uiteindelijk beginnen we het leuk te vinden en hebben beiden een duimpje opgestoken en goed zitten lachen :d

Ondertussen was ik terug wat sneller beginnen rijden en komt hij ineens achter mij aangereden. De coyote gaf een mobiele flitser aan dus ik deed teken dat er een flitser was... Hij wou mij net hetzelfde komen melden
              Dan mooi beiden het verkeer afgeremd tot 120km/u.

Nog is beiden goed gelachen en duimpje opgestoken!
              Mag wel vaker gebeuren, vond ik een leuk momentje!

Moest die persoon hier toevallig op het forum zitten, het was plezant :p
              Last edited by Brebelco; 22/05/2014, 21:20.
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Verkiezingsborden langs de weg.
                Op het veld langs de parking aan het werk staat het er vol van, en het is levensgevaarlijk om de parking af te rijden.
                Fietsers zie je helemaal niet aankomen, en auto's veel te laat.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Verkiezingsborden langs de weg.
                  Op het veld langs de parking aan het werk staat het er vol van, en het is levensgevaarlijk om de parking af te rijden.
                  Fietsers zie je helemaal niet aankomen, en auto's veel te laat.
                  Afzagen?
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• 't zijn van die metalen ondingen, anders was het brandhout geweest.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                      Daarjuist op de E40 een ergernis omgevormd tot een lachmomentje!
                      In de bocht van de ring naar sterrenbeek/luik toe was de buitenbocht sneller dan de binnenbocht, dus ik neem de buitenbocht. In de bocht kwam ik achter een vrachtwagen te zitten dus ik pink naar links (binnenbocht). Best wel lang genoeg zodat die persoon het zou zien (ik reed dezelfde snelheid) dus na 10seconden rij ik er mij tussen en kreeg ik een teken van wat doe jij nu pipo?
                      Ja, wat doe je nu pipo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Ja, wat doe je nu pipo?

Daar zie ik ook elke dag van die zaken, levensgevaarlijk.

Comment

• Vrouwen die met vanalles en nog wat bezig zijn in de auto.

Comment

• mijn madam kan voor 1 of andere reden ook constant bellen en sms'en terwijl ze aan het rijden is en dat terwijl ze geen bluetooth heeft. ik kan het haar blijkbaar niet afleren
                            lets have some more member berries

Comment

Ja, wat doe je nu pipo?
                              Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten

Daar zie ik ook elke dag van die zaken, levensgevaarlijk.
                              Ow, ik reed niet sneller of gevaarlijk hoor hij vond het gewoon niet leuk dat ik er tussen wou

Bekijk

Comment

• Mocht je er dan tussen?

Comment

Mocht je er dan tussen?
                                  Ik reed tussen hem en de voorligger, 10 seconden gepinkt en hij versnelde biet, daarom dat ik dacht dat ik ertussen mocht, blijkbaar niet :p
                                  Nadien er beiden eens goed mee gelachen!

Bekijk

Comment

• Jama was er ruimte of niet? Tis niet dat hoe langer je pinkt, hoe meer voorrang je krijgt of zo hoor

Comment

Jama was er ruimte of niet? Tis niet dat hoe langer je pinkt, hoe meer voorrang je krijgt of zo hoor
                                      Nee dat weet ik, er was ruimte om mijn wagen er tussen te plaatsen. Die ruimte werd niet kleiner dus dacht (na het lang pinken) dat ik er dus tussen mocht

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                        Vrouwen die met vanalles en nog wat bezig zijn in de auto.
                                        Yep, deze week nog één voor mij gehad, genre 60 per uur rijden waar je 70 mag, maar ook 60 waar je 50 mag en daarna 30 (school). In die zone 30 staan er verkeerslichten die rood worden als je te snel rijdt. Uiteraard rood en dan begint madam doodleuk vanalles te zoeken in haar wagen en natuurlijk niet gezien dat het al 3 seconden groen was .

Comment

• vorige week in Lede aan rode-lichten, madam was aan het SMS-en en bij groen + claxon van mij, ... vertrok ze nog niet, ik had gelukkig voldoende plaats om er naast en voorbij te rijden, wagen achter mij deed dit ook en dan was ze plots weer bezig met rijden + verder lezen van SMS? of zelf tikken? !!!

Comment

Working...
                                          X