Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mijn madam kan voor 1 of andere reden ook constant bellen en sms'en terwijl ze aan het rijden is en dat terwijl ze geen bluetooth heeft. ik kan het haar blijkbaar niet afleren
Kost tegenwoordig 150,00€dacht ik,na een paar van deze zal ze het automatisch wel afleren
Kost tegenwoordig 150,00€dacht ik,na een paar van deze zal ze het automatisch wel afleren
Das nog veel te weinig.
Sent from somewhere, using Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Kerel reed 50 waar je 70 mag. Reed undercover met de Skoda. Begon wat te kijken of ik er voorbij kon en kerel begon me te brake checken. Moet je vooral doen. Echt. Doen.
Kerel reed 50 waar je 70 mag. Reed undercover met de Skoda. Begon wat te kijken of ik er voorbij kon en kerel begon me te brake checken. Moet je vooral doen. Echt. Doen.
Ergernis nummer 1 momenteel!
Kost het extra geld als ge wacht met betalen tot als ge dat thuis krijgt?
Want er kan toch ne pipo zijn dat dat toevallig vanonder mijn ruit heeft gehaald?
(trouwens, alle nodige gegevens staan erop voor te betalen, moest er iemand geld teveel hebben ofzo Mopke hé )
Daarstraks vond ik dat een camion vrij goed kon volgen. Hij ging zelfs mee een tragere chauffeur voorbij.
Iets verder een stuk waar je niet mag inhalen, een tractor voor me. Ik ben niet happig om bij inhaalverbod op een drukke weg met bebouwing aan beide zijden in te halen: als je inhaalt en er komt een lul uit zijn oprit, ben je gezien. 0,0 rechtszekerheid: je had er niet mogen inhalen.
Wel, die met zijn knaloranje camion met frans opschrift (ik vermoed een paardencamion uit het Luikse) begint daar toch aan zijn inhaalmanoever maar had volgens mij niet rekening gehouden dat daar nog een auto achter reed. Heb me voor de zekerheid toch op het fietspad uitgeweken...
Even verder - ik was langs het centrum van Bilzen gereden ipv de ringweg - zag ik hem in de verte in mijn achteruitkijkspiegel de baan oprijden om de E313 naar Luik te nemen...
Ik denk dat mijn vrouw me voor erger heeft bespaard door er niet achter te gaan, want ik betwijfel of ie gestopt zou hebben...
Grote bendes wielertoeristen die een heel baanvak in beslag nemen, zonder iets van volgwagen of dergelijke.
Vandaag reed ik een smalle weg in en halverwege is daar een kruispuntje. Net als ik daar arriveer komt er uit de tegenliggende richting een pelotonneke. Ik zie de eerste teken doen dat ze naar links willen afdraaien, dus waar ik dacht te staan om ze me te passeren. Ietsje vroeger gestopt, vriendelijk bedankjes van de mannen gekregen
Vandaag reed ik een smalle weg in en halverwege is daar een kruispuntje. Net als ik daar arriveer komt er uit de tegenliggende richting een pelotonneke. Ik zie de eerste teken doen dat ze naar links willen afdraaien, dus waar ik dacht te staan om ze me te passeren. Ietsje vroeger gestopt, vriendelijk bedankjes van de mannen gekregen
Comment