Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
    Stom hé... Ik heb het maar beseft toen ik de PV in mijn bus kreeg, en ik nadien de foto ging bekijken bij de Politie. Agente zei dat ik heus niet de enige was, en dat meerendeel van de roodlichtrijders op die baan zulke gevallen waren.
    Je moet je dan toch beginnen afvragen of het systeem wel zo goed in elkaar steekt
    Lijkt me eerder dat je je moet gaan afvragen waar de bestuurders met hun gedachten zitten?

Het is immers het principe van conflictvrije verkeerslichten dat de links afslaande stroken rood hebben wanneer verkeer dat recht door gaat en rechts afslaat groen heeft.

Ik heb het ook al vaak zien gebeuren. Zelfs al eens zo iemand gehad die voor mij in reed (ik had groen om recht door te rijden op de weg die hij kruiste toen hij links af ging), en dan nog de pretentie hebben om te gebaren dat ik de zot ben!
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• deze nacht passeerden we in kuurne enkele minuten nadat dit ongeval gebeurd was http://www.focus-wtv.be/nieuws/vier-...ongeval-kuurne
      de porsche tonen ze niet maar zag er ook niet fraai uit vanvoor
      lets have some more member berries

Comment

• Als er parkeervakken staan langs de straat, en een bepaalde auto staat in 2 vakken.

is dat strafbaar of maakt da nie uit?
        BMW X5 45e

Comment

• moeilijk volgens mij want je weet tenslotte zelden hoe de situatie was toen die wagen kwam parkeren.

Comment

• Indien betalend parkeren heeft die 2 ticketjes nodig

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Comment

• Heerlijk stilstaan op de autostrade gisteren. Bedankt Obama. Van mij hoeft ge niet meer langs te komen.

Comment

• Vinci Park, die mannen denken echt dat ze hun alles kunne permiteren.
                En die zitten gvd overal.

Busschauffeurs van het GO!, onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap.
                Verkeersregels kennen die mannen niet, remmen wanneer dat totaal niet nodig is, rijden door het rood, ...
                Ik vraag me echt af of je een volslagen randdebiel moet zijn om bij het GO! Busschauffeur te mogen worden?
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Vinci Park, die mannen denken echt dat ze hun alles kunne permiteren.

Verkeersregels kennen die mannen niet, remmen wanneer dat totaal niet nodig is, rijden door het rood, ...
                  Ik vraag me echt af of je een volslagen randdebiel moet zijn om bij het GO! Busschauffeur te mogen worden?
                  Ik zie ook (bijna) elke ochtend zo'n bus rijden, voorrang van rechts kent hij niet en hij vind het blijkbaar ook leuk om op nog minder dan een halve meter (en dan overdrijf ik niet) van fietsers (ook jonge kinderen) te scheuren. Ik heb mij al vaak afgevraagd hoelang het gaat duren vooraleer die chauffeur slachtoffers gaat maken.......
                  2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Vinci Park, die mannen denken echt dat ze hun alles kunne permiteren.

Die GO bussen worden bestuurd door gepensioneerden die een bijverdienste nodig hebben om hun alcoholverslaving te kunnen betalen. Ik veralgemeen nu wel hard, maar diegene waarbij het effectief klopt zijn niet op 1 hand te tellen.

Comment

• - je auto net gewassen en afgedroogd. Beetje later die dag je raam moeten omlaag doen om een ticket te nemen. Ja die strepen ja.

- buitenspiegels die na het autowassen precies ergens 10 liter water herbergen en maar blijven sporen maken.

- mensen (veelal vrouwen) die bij het indraaien van een straat simpelweg de hoek afsnijden. Zodat jij, terwijl je komt aangereden naar de kruising, vol in de ankers moet.

- oude vent die gisteren wild claxonneerde achter me terwijl ik een eekhoorn de straat liet oversteken. Ja, ik heb een peperkoeken hart.

Comment

• dat van bij het indraaien van een straat doet iedereen !

Comment

• iets wat ik mijn leerlingen uitdrukkelijk leer van niet te doen
                          www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            dat van bij het indraaien van een straat doet iedereen !
                            Ik niet.

Comment

• Ik ook niet.

Comment

• iemand die tegen de achterzijkant van mijn wagen gezeten heeft met een fiets of zak of weet ik veel wat... er zijn krassen tot in de verf en een lichte bluts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  - buitenspiegels die na het autowassen precies ergens 10 liter water herbergen en maar blijven sporen maken.
                                  Auto wassen met spiegels dichtgeklapt en terug openen bij het drogen helpt bij mijn M135, dus normaal dezelfde spiegels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    - je auto net gewassen en afgedroogd. Beetje later die dag je raam moeten omlaag doen om een ticket te nemen. Ja die strepen ja.

2 minuten werk en alle ramen, spiegels, emblemen enz zijn droog.
                                    Ook goed voor de moto, fiets of oude venten die staan te claxonneren.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik doe dat met de compressor. Gaat goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        dat van bij het indraaien van een straat doet iedereen !
                                        Euhhh ik toch ook niet hoor. Hoe dikwijls dat wij boze blikken hebben gekregen aan het T-punt van Hoevenen airport...
                                        Het is niet omdat ze daar van rechts komen dat ze halve kruispunten moeten innemen hé. Ik heb daar menig maal bijna mijn bumper weten afrijden. Gelukkig nooit gebeurt want anders kan je gaan beginnen tekenen.
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ne Poolse camion chauffeur die het nodig vond om van Zoersel tot voorbij Turnhout op den E34 het nodig vond om een sliert van weet ik hoeveel camions in te halen. Op den duur werd iedereen nerveus! Allemaal zigzaggen. Wil niet weten hoe lang de file was die achter dieje kloon hing!
                                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Working...
                                          X