Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDat maakt niks meer uit.
Ik kwam enkele weken geleden zelfs ene tegen in een borstelwagen met Vlaamse firmanaam, belgische platen, en een pool aan boord die geen woord Engels of Duits kon.
Ik heb eens aan zo eene gevraagd of zij zich niet aan de regels moesten houden, antword was "boetes worden toch aan de opdrachtgever doorgestuurd"Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenGelukkig kon hij Nederlands.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten- je auto net gewassen en afgedroogd. Beetje later die dag je raam moeten omlaag doen om een ticket te nemen. Ja die strepen ja.
- buitenspiegels die na het autowassen precies ergens 10 liter water herbergen en maar blijven sporen maken.
- mensen (veelal vrouwen) die bij het indraaien van een straat simpelweg de hoek afsnijden. Zodat jij, terwijl je komt aangereden naar de kruising, vol in de ankers moet.
- oude vent die gisteren wild claxonneerde achter me terwijl ik een eekhoorn de straat liet oversteken. Ja, ik heb een peperkoeken hart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAls ge hier van die borstelwagens ziet en ze zijn niet van de gemeente, dan zijn het Nederlandse firma's, en die trekken zich ook geen hol aan van de verkeersregels.
Ik heb eens aan zo eene gevraagd of zij zich niet aan de regels moesten houden, antword was "boetes worden toch aan de opdrachtgever doorgestuurd"
hier doen ze dat dus wel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtengebruik jij geen compressor om wagen proper te maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAls je terugkeert van de carwash even doortrekken tot 200 en thuis met een zeemvel nog eens overgaan... Bespaart je tijd en moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAls je terugkeert van de carwash even doortrekken tot 200 en thuis met een zeemvel nog eens overgaan... Bespaart je tijd en moeite.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Ergernis van het weekend, onnozele burgemeester (Veerle Heeren) die persé de N80 richting Sint-Truiden wil dicht houden tot dinsdag wanneer Hilde Crevits komt voor de officiële opening.
Alsof de mensen nog niet lang genoeg hebben zitten omrijden, de weg is gvd helemaal afgewerkt. Elders zouden ze zo een grote drukke weg zo snel mogelijk terug openen voor het verkeer.
Dat dat mens ooit burgemeester van Sint-Truiden is geworden is het ergste wat de stad is overkomen, sinds ze burgemeester is heeft ze nog niks goeds voor de stad gedaan.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenErgernis van het weekend, onnozele burgemeester (Veerle Heeren) die persé de N80 richting Sint-Truiden wil dicht houden tot dinsdag wanneer Hilde Crevits komt voor de officiële opening.
Alsof de mensen nog niet lang genoeg hebben zitten omrijden, de weg is gvd helemaal afgewerkt. Elders zouden ze zo een grote drukke weg zo snel mogelijk terug openen voor het verkeer.
Dat dat mens ooit burgemeester van Sint-Truiden is geworden is het ergste wat de stad is overkomen, sinds ze burgemeester is heeft ze nog niks goeds voor de stad gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenErgernis van het weekend, onnozele burgemeester (Veerle Heeren) die persé de N80 richting Sint-Truiden wil dicht houden tot dinsdag wanneer Hilde Crevits komt voor de officiële opening.
Dat dat mens ooit burgemeester van Sint-Truiden is geworden is het ergste wat de stad is overkomen, sinds ze burgemeester is heeft ze nog niks goeds voor de stad gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBlijkbaar zal ik toch die investering eens moeten makenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Dat dat mens ooit burgemeester van Sint-Truiden is geworden is het ergste wat de stad is overkomen, sinds ze burgemeester is heeft ze nog niks goeds voor de stad gedaan.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenBinnenkort zal er wel weer een filmpje opduiken zeker van een wippende burgemeester op een lege N80...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenGisteren op de N80 toen ik van het werk naar huis reed, reden twee vrachtwagens achter elkaar.
De tweede beslist de eerste in te halen, eerst houd wat in om de andere voorbij te laten, tot zover geen enkel probleem.
Dan begin ik met inhalen, en als ik hen voorbij ben wou ik terug naar rechts gaan, maar ik zie het licht wat verder op oranje springen dus besluit links te blijven en af te remmen.
De vrachtwagens vlammen gewoon door zonder remmen, beide los door het rood
Comment
-
ik heb weer de nodige fietsers tegengekomen tussen oudernaarde en ronse.
3 jonge kerels op koersfiets, traag tempo, alle 3 naast elkaar, maar niet op het fietspad hé, neenee, OP de baan waar autos 70mogen. en daar zit je dan achter hé. ben ze dan gedubbeld. een paar 100meter verder was er een rood licht. ben ik dan ook zo vriendelijk geweest om mijn auto OP het fietspad te zetten. ze konden dan door het gras. jammer genoeg moesten ze linksaf en gingen ze dus op het tegenligger vak voorbij.
10min later weer van t zelfde. 2 naast elkaar op een 70baan. de ene op het fietspad, de andere op de weg. net genoeg op de weg zodat je niet meer voorbij kan als er tegenliggers rijden
ietslater in geraardsbergen, is er daar markt en een aantal straten afgesloten wegens werken. moet ik in van die piepkleine straatjes rijden om door het stad te geraken. kom ik uiteindelijk op zo een T stuk uit en ik moet naar links opdraaien. komt er ene van links aan hoge snelheid, bijna de snuit van de golf eraf (had ik niet gestopt). ik had dus voorang van rechts, door de markt loopt het dus links en rechts VOL met mensen. toen die kerel voorbij vloog, keek die niet eens naar rechts. die reed dus door met volle overtuiging dat die voorrang had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheb jij nva gestemd ?
Comment
Comment