Ja, ik denk dat dit voorbehouden is voor de zwaar gevallen die met een bepaald risico moeten overgebracht worden. Maar uiterlijk zie je dus niets aan zo'n wagen. Enkel opvallend is dat er drie volwassen mannen achteraan zitten. Twee agenten en de gevangene. Wellicht zijn dit zelfs geen gewone agenten. Ik moet erbij vertellen dat in die periode de spanning groot was. De overvallen van de Bende van Nijvel zinderden nog na en het toeval wou dat ik met een Golf GTI reed in die tijd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenZe hadden toch ook gepantserde S-klasses als ik het mij goed herinner. Zowel voor gevangentransport als vervoer van geld, etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvlg mij zijn die 126-ers ondertussen op welverdiend pensioen,en zijn nu A8ten en lexussen hybrides,sommige auwdi's zijn uitgerust met W12 motor ,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas fijne info
weet jij welke motor die 126-en hadden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenEr zitten hier bij mooi weer een paar wereldverbeteraars teveel langs de weg.
Als ondergrond op de wegjes gebruiken ze hier gecrushte schelpjes, dat knarst dus lekker hard. Ik heb een Opel Combo als voertuig. Veel snelheid haal ik er niet, gewoon in 1ste, koppeling volledig loslaten (niet laten schieten, rustig laten opkomen en niet aan de gas komen). En ik let altijd heel goed op voor fietsers, kinderen, etc.
Hoeveel van die mensen wel niet de moeite doen om speciaal uit hun hok te komen vliegen om dan met veel misbaar hun handen te laten wapperen. Ik wuif dan altijd vriendelijk terug met een brede smile, dan worden ze helemaal wild...aanspreken durven ze me echter niet, wellicht omdat ik een uniform aanheb en ze dat niet goed durven. Ik droom ervan om te stoppen, uit te stappen, me te verontschuldigen en zeggen dat ik trager zal rijden, terug in te stappen en dan in 1ste met vééééél gas vooruit te rijden op de koppeling, met 5 x meer lawaai...het feit dat hun kleinkinderen elk weekend tot 2200 buiten liggen te krijsen terwijl ze in het zwembad zitten, daar zijn wij dan weer te beleefd voor om over te gaan klagen, natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenals ik op een 70km/H baan aan 65km/H in 2de door een bocht kom, zitten ze ook al teken te doen dat ik moet minderen...
Verder herken ik je verhaal wel, gewoon omdat sommige mensen veel geluid horen is dat zonder twijfel het gevolg van veel te hoge snelheid. Je ziet mensen ook vaak afkeurend kijken daardoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenMiddelvinger gekregen van een wielertoerist, ik vermoed dat het was omdat ik op dezelfde weg reed als hij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenGij durft!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten- treintjes die op het linkse rijvak van de snelweg gevormd worden... Soms wel 100den meters lang... Aahgr
En er moet dringend een verbod komen voor vrouwmensen op het linkervak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk Berichten65 in tweede? Dat doe ik volgens mij nooit, dan maak je toch vrij veel toeren?
Verder herken ik je verhaal wel, gewoon omdat sommige mensen veel geluid horen is dat zonder twijfel het gevolg van veel te hoge snelheid. Je ziet mensen ook vaak afkeurend kijken daardoor. Enkel nog een voorste pijp, geen middendemper en geen einddemper. Met zo'n lawaai trok je ook ieders aandacht, ook veel mensen teken doen van te minderen en dat ik zot was.
Eigenlijk was dat ook zot. Die auto had ik gratis gekregen en moest die thuiskrijgen. Dat spel wou niet harder dan 60/u gaan, en als ik moest remmen moest ik de handrem gebruiken want de rempedaal ging tot op de vloer en pakte dan nog amper. De dag van vandaag zou ik zoiets niet meer riskeren. Maar toch goed gelachen, das ook iets.
Comment
-
Een ergernis die ik al lang heb maar die de laatste tijd alleen maar erger wordt. Ik weet niet of er mensen zijn die de Steenweg op Gierle in Turnhout kennen? Het wordt daar met de dag erger. Om efkes een idee te geven, je vind daar een Gamma, Van Den Borre, Krëfel, AH, Maxi zoo, een volledig winkelpark, Keukenmaxx, en nog nen helen hoop ander winkels. Met andere woorden het zit daar dagelijks zo strop als iets en i.d.p.v daar iets aan te doen gaan ze daar nog een paar winkel gaan bijbouwen. Waar ze soms met hun verstand zitten in Turnhout weet ik echt niet.
Een vb:
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
"Half 2015 moeten de resultaten gekend zijn. Daarna moeten concrete maatregelen volgen"
Die maatregelen hadden 3 jaar geleden al moeten genomen zijn.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenEen ergernis die ik al lang heb maar die de laatste tijd alleen maar erger wordt. Ik weet niet of er mensen zijn die de Steenweg op Gierle in Turnhout kennen? Het wordt daar met de dag erger. Om efkes een idee te geven, je vind daar een Gamma, Van Den Borre, Krëfel, AH, Maxi zoo, een volledig winkelpark, Keukenmaxx, en nog nen helen hoop ander winkels. Met andere woorden het zit daar dagelijks zo strop als iets en i.d.p.v daar iets aan te doen gaan ze daar nog een paar winkel gaan bijbouwen. Waar ze soms met hun verstand zitten in Turnhout weet ik echt niet.
Een vb:
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
"Half 2015 moeten de resultaten gekend zijn. Daarna moeten concrete maatregelen volgen"
Die maatregelen hadden 3 jaar geleden al moeten genomen zijn.
Op een keer was het er extra druk omdat er tijdens volle spits een veegmachine van het stad reed...
Wat me brengt tot een ergernis:
Vuilkarren, veegmachines, etc etc is dat echt nodig om in volle spits langs drukke wegen te rijden? Kunnen ze niet eerst een 2de "koffeke" drinken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenEen ergernis die ik al lang heb maar die de laatste tijd alleen maar erger wordt. Ik weet niet of er mensen zijn die de Steenweg op Gierle in Turnhout kennen? Het wordt daar met de dag erger. Om efkes een idee te geven, je vind daar een Gamma, Van Den Borre, Krëfel, AH, Maxi zoo, een volledig winkelpark, Keukenmaxx, en nog nen helen hoop ander winkels. Met andere woorden het zit daar dagelijks zo strop als iets en i.d.p.v daar iets aan te doen gaan ze daar nog een paar winkel gaan bijbouwen. Waar ze soms met hun verstand zitten in Turnhout weet ik echt niet.
Een vb:
Die maatregelen hadden 3 jaar geleden al moeten genomen zijn.
edit' er komt ook een decatlon heb ik gehoord, dat zal het dus niet verbeteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk BerichtenDas idd een hel, heel simpel: ik en vele anderen komen daar niet meer
edit' er komt ook een decatlon heb ik gehoord, dat zal het dus niet verbeteren
Dat staat daar altijd STAMPVOL met wagens! Dat is ook zo'n type winkel waar er ALTIJD veel volk is.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenDat staat daar altijd STAMPVOL met wagens! Dat is ook zo'n type winkel waar er ALTIJD veel volk is.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Een vb:
Die maatregelen hadden 3 jaar geleden al moeten genomen zijn.Aan de Steenweg op Gierle in Turnhout is deze week...
...zegt schepen voor Mobiliteit Marc Boogers (Groen).
Comment
Comment