Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenMss zijn ze bang dat hun verbruik tot gastronomische hoogtes stijgt,ik weet het niet,feit is dat ik dan wel het sap uit mijn stuur zou willen knijpen met zo'n kwibus voor mij..
Comment
-
Ergernis van gisteren
Ik sta aan rood verkeerslicht, rechter strook om rechtdoor te rijden. (aan de brandweer in Sint-Truiden)
Rechts van mij een strook om rechtsaf te slaan, komt een auto langs mij staan, als het groen word rijd die ineens gewoon rechtdoor waardoor hij mij bijna rechts in de flank zit.
Ik caxoneer en flikker nog met mijn lichten als hij voorbij is, waarop hij zijn middenvinger opsteekt.
Even later rijd hij op het linker vak en ik rechts, waarop hij mij langs links probeert te rammen, aan de volgende lichten is hij linksaf gegaan.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenErgernis van gisteren
Ik sta aan rood verkeerslicht, rechter strook om rechtdoor te rijden. (aan de brandweer in Sint-Truiden)
Rechts van mij een strook om rechtsaf te slaan, komt een auto langs mij staan, als het groen word rijd die ineens gewoon rechtdoor waardoor hij mij bijna rechts in de flank zit.
Ik caxoneer en flikker nog met mijn lichten als hij voorbij is, waarop hij zijn middenvinger opsteekt.
Even later rijd hij op het linker vak en ik rechts, waarop hij mij langs links probeert te rammen, aan de volgende lichten is hij linksaf gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenMss zijn ze bang dat hun verbruik tot gastronomische hoogtes stijgt,ik weet het niet,feit is dat ik dan wel het sap uit mijn stuur zou willen knijpen met zo'n kwibus voor mij..
ze kunnen de ganse ring mss 70 maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenlangs de andere kant, oprit leugenberg op de a12 richting antwerpen is snelheidsbeperkt tot 70, en ze staan veel te flitsen op die oprit want er zit een gevaarlijke blinde bocht in waar ze regelmatig uitvliegen...wat kan men dan nog van zijn schapen verwachten dat ze tegen 90 invoegen
Straf feitelijk dat je daar geen 90 mag rijden. Als je daar geen negentig kan rijden, of je wagen is niet in orde of je kan absoluut niet rijden.
Ik weet wat je bedoeld hoor Bobo. 😉
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenBlinde bocht? Gevaarlijk?
Straf feitelijk dat je daar geen 90 mag rijden. Als je daar geen negentig kan rijden, of je wagen is niet in orde of je kan absoluut niet rijden.
Ik weet wat je bedoeld hoor Bobo.
Sent from somewhere, using TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHet gaat hier over de gemiddelde vlaming eh, die kunnen niet autorijden
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Vorige week moest ik mijn zoontje afhalen van school,ik rij achter een dame die opeens haar sigaret peuk door het haar venster gooit en
die beland op de motorkap van me wagen ik toeter naar haar en madam steek haar middelvinger uit.
Ik kan veel verdragen maar te is te.
Aan de volgende lichten ben ik eens uit mijn wagen gestapt en eens gevraagd of dit normaal gedrag was van haar.
Ze kreeg alle kleuren van de regenboog en daarna een grote sorry.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door franse zot Bekijk BerichtenVorige week moest ik mijn zoontje afhalen van school,ik rij achter een dame die opeens haar sigaret peuk door het haar venster gooit en
die beland op de motorkap van me wagen ik toeter naar haar en madam steek haar middelvinger uit.
Ik kan veel verdragen maar te is te.
Aan de volgende lichten ben ik eens uit mijn wagen gestapt en eens gevraagd of dit normaal gedrag was van haar.
Ze kreeg alle kleuren van de regenboog en daarna een grote sorry.
Last edited by nickotje; 21/06/2014, 21:05.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenTrue. Ze zouden beter eens de vetzakken bekeuren die hun troep daar her & der buiten zwieren/achter laten.
Sent from somewhere, using TapatalkOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenErgernis van gisteren
Even later rijd hij op het linker vak en ik rechts, waarop hij mij langs links probeert te rammen, aan de volgende lichten is hij linksaf gegaan.
Allez, ik mag toch hopen dat't een BMW was
Comment
-
allé, t was daarnet weer fantastisch in gent.
ze zijn de B401 aan het opbreken (die brug naar het centrum). je komt van de E17, dan mag je maar 70, en vlak voor de brug maar 50.
ik vertraag naar 60km/H op het moment ik het 50bord voorbij ben (ik weet het, rij te snel, maar na 21h loopt daar toch geen wegenwerker meer). achter mij plakt een passat in men koffer. we rijden dan langzaam die brug op met een lichte flauwe bocht. het tegenligger vak is opgebroken, dus rijden zij om één van onze rijvakken.
komt die passat ineens naast mij te rijden en zit mij zo raar te bekijken (waarschijnlijk hadden ze niet door waarom ik zo traag reed). ik zag ondertussen een tegenligger afkomen en deed dus teken dat ze vooruit moesten zien (heb mogen remmen anders was het een frontal).
in het centrum rijden we de brug af en krijg je rode lichten (waar je de trams kruist). springt op oranje, rijd er nog ene door. die passat (die voor mij reed ondertussen) reed gewoon door terwijl het op rood sprong. tram aan het wachten om door te rijden. de chauffeur (vrouw) zat haar haar eens goe te leggen in haar achteruitkijkspiegel ... .
enfin, ik stond voor het rood, springt erna op groen, rijd ik door... staat die passat OP HET FIETSPAD en stapt de passagier uit. ondertussen moeten 2 fietsers van het fietspad af en komen op mijn rijvak rijden.
der rijd toch nen hoop volk op de baan die geen rijbewijs waardig is.
ik rij ondertussen naar de vrijdagsmarkt komende van sint annaplein. dit is een lange voorangsweg. paar 100meter verder komt een oude vent gewoon uit een zijstraat gereden van rechts. denkende dat die voorrang had. ik vol mogen remmen. de oude vent rijd dan over, ik vertrek weer... komt er uit die zijstraat NOG ene gereden die denkt voorang te hebben. heb toen maar mijn voorvleugel opgeofferd. kerel vol in de remmen en zie die zo brullen achter zen stuur.
om ergernis te voorkomen ben ik gewoon door gereden want der gingen ongelukken van komen. HEEL stad gent zit vol politie op de baan, maar waar je ze nodig hebt, zijn ze niet te zien. ga binnenkort straatbanden op de dodge leggen, ding opnieuw keuren en vanaf dan autos gaan rammen (= dodge RAM ) in stad gent.
ik weet ineens weer waarom ik de trein neem naar het werk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenDeze BMW-rijder was het niet .
Allez, ik mag toch hopen dat't een BMW wasOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Misschien niet auto-gerelateerd, maar het werkt me hard op de zenuwen.
Rond dit moment van het jaar komen er nieuwe kereltjes aan in de gym. Je weet wel, met het gedacht na 3 maand beach ready te zijn. De ectomorfen komen daar dan aan met armloze marcellekes en staan na elke armtierige set te flexen in de spiegel.
ZUCHT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenMisschien niet auto-gerelateerd, maar het werkt me hard op de zenuwen.
Rond dit moment van het jaar komen er nieuwe kereltjes aan in de gym. Je weet wel, met het gedacht na 3 maand beach ready te zijn. De ectomorfen komen daar dan aan met armloze marcellekes en staan na elke armtierige set te flexen in de spiegel.
ZUCHT.
(dus toch auto-gerelateerd in the end )
Comment
-
Ben nu 2 weken terug in het land, na 5 weken in Nederland te hebben gewerkt. En het is hier *bedroevend*.
1. Elke 2-vaks autostrade is een 1-vaksbaan door al het zwaar vrachtverkeer.
2. Je kan geen 10 kilometer rijden zonder een op/afrit tegen te komen, waar natuurlijk net iemand tegen 70 tussen het verkeer inkomt waardoor iemand die 100 aan het rijden is naar links moet, en hoppa allemaal in de ankers. CC = nutteloos in België.
3. Niemand kan zich aan de snelheid houden, op een baan VMAX 70 heb je 99% van de tijd iemand voor je tegen 60, en iemand achter U die 120 wilt rijden.
4. Fietsers = levensgevaarlijk, ze rijden waar ze willen, steken over waar ze willen, en de auto moet maar opletten. Voorrangsregels en verkeersregels in het algemeen zijn voor hun niet van toepassing.
5. Rode lichten zijn een ramp, slecht afgesteld of gewoon overbodig. Het lijkt echt of men hierdoor de drukte wilt regelen in België, "oh file op punt X, zet iets ervoor een rood licht dan zal het wel afnemen".
6. Wegeninfrastructuur is in lachwekkende staat. Ok in Nederland betaal je 3 x de verkeersbelasting als hier, maar het resultaat is er ook naar.
7. Elk boerengat heeft zijn eigen "visie" voor verkeersbeleid.
8. Heel België is bebouwde kom, overal huizen langs de weg.
9. Ronde punten zijn een ramp, allemaal véél te klein, ik mis de gescheiden vakken, en vooral de "turbo" rotondes met aparte bocht voor rechtsaf te slaan.
10. The list goes on.
Comment
Comment