Oorspronkelijk geplaatst door TooTall
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tsja...
Je ziet wel dat dit een stukje is dat ze erna hebben tussengezet, dus er zal wel een hoofdkrab-moment geweest zijn.
Ofwel is het dat het fietspad nog verder moet gelegd worden, en dat dit een tijdelijke afsluiting is...moet tof zijn, even met de wind in de rug van de brug naar beneden, en dan moet je ineens van je 2 meter breed fietspad een bocht maken en hoppa, in de goot!
Ik geef het 1 zonnige weekdag en dan staat dit opnieuw in de krant, met 3 gepensioneerde wielerterroristen erlangs (1 x BOERKE IJS, 1 x MAPEI-GB en 1 x CAFE DE FRISSE PINT), 1 heeft een krom wiel vast, de 2de wijst beschuldigend naar de vangrail, en de 3de staat stom te grijnzen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenTsja...
Je ziet wel dat dit een stukje is dat ze erna hebben tussengezet, dus er zal wel een hoofdkrab-moment geweest zijn.
Ofwel is het dat het fietspad nog verder moet gelegd worden, en dat dit een tijdelijke afsluiting is...moet tof zijn, even met de wind in de rug van de brug naar beneden, en dan moet je ineens van je 2 meter breed fietspad een bocht maken en hoppa, in de goot!
Ik geef het 1 zonnige weekdag en dan staat dit opnieuw in de krant, met 3 gepensioneerde wielerterroristen erlangs (1 x BOERKE IJS, 1 x MAPEI-GB en 1 x CAFE DE FRISSE PINT), 1 heeft een krom wiel vast, de 2de wijst beschuldigend naar de vangrail, en de 3de staat stom te grijnzen...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenOfwel is het dat het fietspad nog verder moet gelegd worden, en dat dit een tijdelijke afsluiting is
Dat 'foutje' is immers een bewuste keuze, zodat fietsers niet langer op de brug zouden rijden maar wel de veiligere route naast het kanaal te volgen.Dat het nieuwe fietspad achter de vangrail nog een honderdtal meter voor niks doorloopt, is een foutje dat bij de aanbesteding bij nv De Scheepvaart gebeurd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
Comment
-
Achter de winkel die ik open houdt, zijn er zo'n paar garages waar ge langs een smal wegje naast de winkel aan kunt. Er zijn 3 parkeerplaatsen voor wagens van de winkel. Staan 3 wagens, 2 die moeten gedetailed worden, en eentje van de zoon van m'n schoonvader. Mijn wagen staat dus voor een garagepoort. Echter ben ik 99% van de tijd buiten bij de wagens (wanneer ik niet in de winkel ben), om dat ik de wagen van m'n schoonvader aan het detailen ben. Dus zou er iemand in de garage moeten zijn, ik kan de mijne direct verzetten. Komt dat mens toe, en maakt daar een scene dat ze nu niet in haar garage kan, en dat ze op straat moet wachten en dit en dat... En de volgende keer belt ze de flikken enz... Ligt dat nu aan mij of is die reactie er wat over? Heeft 2 minuten geduurt voordat ze aan haar garagepoort kon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenLigt dat nu aan mij of is die reactie er wat over?
Comment
-
Ik word al blind van woede als ik thuis kom en die gasten van de GFT containers hebben mijn lege container in het midden van m'n oprit terug gezet. Er is voldoende plaats waar ik hem gestald had. Maar nee. Pal in het midden van m'n oprit.
Uit protest gooi ik soms een bananenschil gewoon in de vuilbak. Ze zullen het geweten hebben!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHet geluid van iemand die aan het eten is, drijft me naar de waanzin.Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenWoest word ik ervan!Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk word al blind van woede
En ja die GFT container, dat is hier juist van hetzelfde. Ik zet die altijd mooi aan de kant, en ze zetten die altijd MIDDEN van de doorgang terug neer.
Wat dan nog erger is, is dat uw vriendin die dag 5 x binnen en buiten is gelopen, maar die vertikt het van die terug te zetten.
DAN IS HET KOT TE KLEIN!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIs ook niet zo slim om die voor een poort te zetten, ik zou ook niet echt amused zijn.
Jij weet dat je die direct kan verzetten, maar dat weet de eigenaar van de garage niet.
Heb veel goesting om me er in het vervolg weer te zetten, ben benieuwd hoe ze hem dan weg gaan takelen aangezien de breedte nog maar juist gepast is voor m'n E46.
Is gewoon een kwestie van iets te kunnen verdragen. Moest iemand dat bij mij doen, en hij kan hem direct verzetten, dan zie ik mij daar echt geen spel van maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenSja...draai de rollen eens om? Heb zelf vaak genoeg meegemaakt in een kleine doodlopende straat met een balletschool, elke dag 4 x 20 auto's in de straat ofzo...die staat "ook maar 2 minuutjes" te wachten, en ondertussen kunt gij niet in of uit. Haar reactie ok, maar blokkeren van garagepoorten/parkeerplaatsen/inritten is toch een no-no in mijn ogen...
Die 2 minuten dat ik dan even moet wachten op straat neem ik er dan graag bij.
Da's gewoon wat verdraagzaam zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk word al blind van woede als ik thuis kom en die gasten van de GFT containers hebben mijn lege container in het midden van m'n oprit terug gezet. Er is voldoende plaats waar ik hem gestald had. Maar nee. Pal in het midden van m'n oprit.
Uit protest gooi ik soms een bananenschil gewoon in de vuilbak. Ze zullen het geweten hebben!!
Nu het hier toch over het vuilnis gaat, een ergernis van mij die hiermee in verband straat.
Mensen die hun GFT-container, pmd- of vuilzak juist voor hun brievenbus zetten, daar kan ik wanneer ik post rondbreng dus echt het schijt van krijgen he.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMensen die hun GFT-container, pmd- of vuilzak juist voor hun brievenbus zetten, daar kan ik wanneer ik post rondbreng dus echt het schijt van krijgen he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenBrieven dan in de GFT container steken?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat is al gebeurd (toch tussen de deksel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenMoest ik de rollen omdraaien en iemand kan binnen 2 minuten weg voor m'n garagepoort, maakt me dat geen bal uit
Over haar reactie, ervaring met buren leert me dat je in zoiets standvastig moet zijn. Sta je dat 1 x toe, dan heb je het zitten..."oh maar vorige week mocht dat toch?"
ik heb hier hetzelfde voorgehad, overburen vragen om een auto bij ons te zetten om ruimte te hebben voor een feestje. Geen probleem! Enkele dagen erna wil ik mijn oprit oprijden, kan ik vol in de remmen voor een vreemde auto. Totaal onbekend. Bij de overburen gaan horen, maar niet van hun.
Die auto heeft daar de hele nacht gestaan, rond 0400 ineens ene met zijn zatte kloten op onze oprit, veel lawaai, hond slaat aan natuurlijk. Vent stapt in en is weg. Nog net gezien dat hij van de andere buren kwam. Volgende dag langsgegaan. "Oh maar vorige week mocht X dat toch?"
Heb gezegd dat ik dat niet kon apprecieren, een noodgeval is 1 ding maar mijn oprit is geen parking...ze waren natuurlijk niet content, maar dat is volk dat elke avond bezoek krijgt...geef 1 keer toe, en als gij dan eens bezoek krijgt kunt ge aan uw buren gaan vragen of ge uw eigen oprit moogt gebruiken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenJa tenzij ge dringend ergens naartoe moet, dan gaan die 2 minuten heel lang lijken denk ik. En het is nu ook niet zo dat je op voorhand weet dat het 2 minuten gaat zijn he. Voor hetzelfde geld zit je daar een uur te koekeloeren...
Over haar reactie, ervaring met buren leert me dat je in zoiets standvastig moet zijn. Sta je dat 1 x toe, dan heb je het zitten..."oh maar vorige week mocht dat toch?"
ik heb hier hetzelfde voorgehad, overburen vragen om een auto bij ons te zetten om ruimte te hebben voor een feestje. Geen probleem! Enkele dagen erna wil ik mijn oprit oprijden, kan ik vol in de remmen voor een vreemde auto. Totaal onbekend. Bij de overburen gaan horen, maar niet van hun.
Die auto heeft daar de hele nacht gestaan, rond 0400 ineens ene met zijn zatte kloten stapt in en is weg. Nog net gezien dat hij van de andere buren kwam. Volgende dag langsgegaan. "Oh maar vorige week mocht dat toch?"
Heb gezegd dat ik dat niet kon apprecieren, een noodgeval is 1 ding maar mijn oprit is geen parking...ze waren natuurlijk niet content, maar dat is volk dat elke avond bezoek krijgt...geef 1 keer toe, en als gij dan eens bezoek krijgt kunt ge aan uw buren gaan vragen of ge uw eigen oprit moogt gebruiken...
Comment
Comment