Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik hoop eigenlijk dat ze geen voorbeeld aan mij nemen. Zou graag hebben dat ze zich een beetje aan de snelheidsbeperkingen houden. Ik ben soms een beetje te enthousiast op de baan, behalve in de stad. Niet dat ik een wegpiraat ben, maar rij 100 waar je 70 mag, 160 170 op de snelweg,...

Comment

• wees maar zeker dat je kinderen ongeveer hetzelfde zullen rijden, genen weetjewel

ons vader probeert zich nauwgezet aan alle regels te houden maar durft al eens brolbanden te placeren, ikke ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Afgaande op die debiele kop denk ik dat z'n IQ ruim onder de 70 zat. Hopelijk leest hij hier ook
        een duitse vriendin van me is arts, ze vertelde me dat je domheid aan de plaatsing van de oren kunt zien...hoe lager ingeplant hoe dommer, en dat uit zich bvb in snel agressief worden (ze vertelde dat zonder zwans )

zelf neem ik dat met een korrel zout, de duitsers hebben vroeger nog rare basissen gehanteerd om mensen te behandelen

Comment

• Daarnet was mijn Opel Monza bijna plat! Een trut die uit een zijstraat draait en haar bocht veel te wijd pakt zodat ze met haar snoet op mijn rijvak komt. Nog in de berm kunnen uitwijken. Madam tuft natuurlijk verder zonder te stoppen. Als er nen boom stond was hem een pak korter geweest.
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            een duitse vriendin van me is arts, ze vertelde me dat je domheid aan de plaatsing van de oren kunt zien...hoe lager ingeplant hoe dommer, en dat uit zich bvb in snel agressief worden (ze vertelde dat zonder zwans )

zelf neem ik dat met een korrel zout, de duitsers hebben vroeger nog rare basissen gehanteerd om mensen te behandelen
            Heeft ze de afmetingen van je hoofd genomen. Dat deden ze vroeger wel vaker

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Als we nu eens gewoon beginnen met iedereen verplicht een IQ test te laten doen en iedereen die minder dan 115 scoort een spuitje te geven
                we helpen de mensheid, het overbevolkingsprobleem en waarschijnlijk ook een pak verkeersproblemen die wegvallen
                lets have some more member berries

Comment

• zo kan je idd gaan redeneren, maar vergeet niet dat er vele van die verkeersproblemen ook veroorzaakt worden door mensen met een hoog IQ.
                  en een laag IQ wil niet zeggen dat je niks kan doen. die hebben vaak hun talenten op een ander gebied die nog steeds nodig zijn in de maatschappij.
                  immers als de hele bevolking een hoog iq heeft, zullen bepaalde taken te min zijn en zal niemand ze uitvoeren

het blijft wel een feit dat we nu de evolutie teniet maken.
                  dat ze eerst al die kinderbijslag maar eens schrappen en al zeker de methode van nu waarbij de volgende kinderen meer opbrengen dan de eerste.
                  maar geen nood. als wij er zelf geen stop op zetten, zal de natuur er wel iets op vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    Als we nu eens gewoon beginnen met iedereen verplicht een IQ test te laten doen en iedereen die minder dan 115 scoort een spuitje te geven
                    we helpen de mensheid, het overbevolkingsprobleem en waarschijnlijk ook een pak verkeersproblemen die wegvallen
                    wat een achterhaalde uitleg heb je me daar. IQ-tests zeggen lang niet alles en mensen met een hoger IQ zijn niet per se gelukkiger of beter, neem dat maar van mij aan.
                    olifanten test je ook niet op hun vermogen om in bomen te klimmen.
                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Iedereen onder de 115^^, opletten dat je geen zelfmoord pleegt hé
                      Laat ons mss 100 nemen, zal realistischer zijn (voor zover dit plan enig realisme heeft lol).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                        wat een achterhaalde uitleg heb je me daar. IQ-tests zeggen lang niet alles en mensen met een hoger IQ zijn niet per se gelukkiger of beter, neem dat maar van mij aan.
                        olifanten test je ook niet op hun vermogen om in bomen te klimmen.
                        begin je het warm te krijgen onder je voeten misschien? :p
                        Het is natuurlijk geen realistische of logische oplossing maar je moet dan ook niet alles te serieus opnemen
                        lets have some more member berries

Comment

• Je moet er eens op letten... dikwijls zijn zeer slimme, hoogopgeleide mensen de minst goede chauffeurs. Ook zijn mensen met een uitzonderlijk hoog IQ niet altijd de gelukkigste mensen. Vooral kinderen met een buitensporig IQ hebben evenveel problemen als hele domme kinderen.
                          Volgens mij ben je nog het beste af door met alles normaal te zijn. Zo is mijn pik ook niet overdreven groot, maar ik heb dan ook nooit problemen gehad hierdoor bij de dames. Ik kan me voorstellen dat dit bij een recordhouder anders is.

Comment

Het zou wel eens heel stil kunnen worden hier op het forum
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                              het blijft wel een feit dat we nu de evolutie teniet maken.
                              dat ze eerst al die kinderbijslag maar eens schrappen en al zeker de methode van nu waarbij de volgende kinderen meer opbrengen dan de eerste.
                              maar geen nood. als wij er zelf geen stop op zetten, zal de natuur er wel iets op vinden
                              De hervorming van de kinderbijslag staat in het regeerakkoord van de nieuwe Vlaamse regering.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

begin je het warm te krijgen onder je voeten misschien? :p
                                Het is natuurlijk geen realistische of logische oplossing maar je moet dan ook niet alles te serieus opnemen
                                Ik maak me geen zorgen, ik zeg alleen dat leven met een hoog iq niet alles i. Maar de onderliggende laag was precies niet duidelijk genoeg .

Ik denk dat, om het verkeer aangenamer te maken, ze inderdaad moeten selecteren, maar dan op inzicht. En dat doen ze door het examensysteem aan te passen. Zoals ik eerder al zei: een rijbewijs is iets wat je moet verdienen, niet iets waar je recht op denkt te hebben eens je 18 bent. En niet iets waarvoor je dan ontelbare keren kan proberen, of geluk kan hebben met de vragen.

Maar dat is natuurlijk niet in de kaart van de overheid die mensen liever bij hoopjes een rijbewijs geeft, om ze vervolgens te beboeten op de regels die ze aan hun laars lappen en te cashen op de auto's die verkocht worden.

En zolang dat niet verandert, blijft er een ergernis-topic.
                                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Het zou wel eens heel stil kunnen worden hier op het forum
                                  Hahahaha +1

Comment

• Ik zwijg....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      De hervorming van de kinderbijslag staat in het regeerakkoord van de nieuwe Vlaamse regering.
                                      Eindelijk!
                                      Hadden ze beter al 20 jaar geleden mee begonnen.
                                      Nooit begrepen dat mensen zonder kinderen (al dan niet bewust) hiervoor gestraft worden. 😩
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                        Eindelijk!
                                        Hadden ze beter al 20 jaar geleden mee begonnen.
                                        Nooit begrepen dat mensen zonder kinderen (al dan niet bewust) hiervoor gestraft worden. 😩
                                        Haha maak je geen zorgen. Het kindergeld voor het eerste kind gaat omhoog van 90 naar een 140 (cfr voorstellen). Het verhoogt wel niet meer in functie van het aantal kinderen.

Maar! Ze maken wel uitzonderingen voor kansarme gezinnen. Met andere woorden, diegenen die meestal nu al 5-6 koters rondlopen hebben.

Ik heb 1 kind en daar blijft het bij. Moet wel zeggen dat 90 euro totaal de lading niet dekt.

Dat ze snel eens iets doen aan de waanzinnig hoge kost van dagopvang. Allez toch voor tweeverdieners. Makkelijk 4-500 euro per maand alleen al. Dat blijft veel geld.

Comment

• Ik heb indertijd er zeer bewust voor gekozen geen kinderen op de wereld te zetten. Iedereen zat jarenlang tegen mij te zeveren van "ge gaat nog van gedacht veranderen" of "ge gaat daar nog spijt van krijgen later" etc... Ben er nu 57 jaar, en ben nog steeds gelukkig zonder kinderen. Mijn vrouw is het nu na een goei 20j samen afgebold, maar heeft in al die tijd ook nooit van gedacht veranderd.
                                          En het is niet dat ik tegen kinderen ben, integendeel. Ik heb een neefje van 9j. Die komt regelmatig in de vakantieperiode voor x aantal dagen hier logeren. Ik amuseer mij kostelijk met die kleine, brengt wat leven in huis, maar na max. een week ofzo heb ik er toch genoeg van en mag hij terug naar zijn ouders .

De mens is eigenlijk de enige diersoort die zich bewust is van zijn voortplantingsgedrag, maar toch blijft kweken als konijnen. Mensen die 1-2 kinderen hebben heb ik geen problemen mee. Mensen die er 4-6 hebben, daar komen mijn haren van overeind . Ik zou dat niet aankunnen. Ben op dat vlak een zwakkeling.
                                          En als je dan ziet hoe sommigen hun kinderen opvoeden... Heb al dikwijls genoeg koppels gezien die zich beter niet hadden voortgeplant.

En er is al genoeg overbevolking. Als we zo blijven doorkweken wordt het ondragelijk voor de komende generaties.

Comment

Working...
                                          X