1500 euro of meer voor een zieke.... Wou dat het zo was man. Gelukkig heb ik altijd hard gewerkt en goed kunnen sparen. en heeft mijn vrouw een goed inkomen. In 2008 invalide geworden. Trek 1000 euro per maand. Mocht ik geen spaarboek hebben en mocht mijn huis niet afbetaald zijn zou ik er een totaal andere levenswijze moeten op nahouden want ik had een heel mooi inkomen vroeger.
En alhoewel ik tal van verslagen door professoren had die mijn ziekte staven heb ik toch in het begin probs gehad met het riziv. Ik moest gaan werken terwijl ik amper mijn bed uitkwam. Heb moeten procederen tegen riziv en uiteraard de zaak gewonnen. Maar op zo'n moment kan je je heel erg kwaad maken op het systeem. Wetende hoeveel misbruiken er gemaakt worden en hoe makkelijk bepaalde bevolkingsgroepen uitkeringen en premies krijgen...
Zoals de expert zei, de goeie bekopen het door de slechte.
En alhoewel ik tal van verslagen door professoren had die mijn ziekte staven heb ik toch in het begin probs gehad met het riziv. Ik moest gaan werken terwijl ik amper mijn bed uitkwam. Heb moeten procederen tegen riziv en uiteraard de zaak gewonnen. Maar op zo'n moment kan je je heel erg kwaad maken op het systeem. Wetende hoeveel misbruiken er gemaakt worden en hoe makkelijk bepaalde bevolkingsgroepen uitkeringen en premies krijgen...
Zoals de expert zei, de goeie bekopen het door de slechte.
Comment