Hahaha.... maar hard knijpen mag ik nu ook nie zulle.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHahaha.... maar hard knijpen mag ik nu ook nie zulle.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk BerichtenVolgens mij liggen veel van die vooroordelen aan het design, bmw's zien er gewoon agressiever uitOorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk BerichtenWordt niet verwacht van BMW-rijders :-)
Als je met je bmw hoffelijk bent, zie je de mensen denken van: "die rijdt nog niet lang met BMW"
BMW-wegpiraat weer betrapt op roekeloos rijgedrag
08/08/2014
Een bestuurder uit Lanaken heeft met zijn dashboardcamera beelden gemaakt van een wegpiraat die in een zwarte BMW M3 gevaarlijke manoeuvres uithaalt op de E314 in Aarschot. Het rijgedrag herinnerde de Lanakenaar meteen aan de dolle bestuurder die op oudejaarsdag over de E314 scheurde. "De nummerplaat blijkt dezelfde als die in het filmpje dat het web veroverde", zegt de Lanakenaar vandaag in Het Belang van Limburg, Het Nieuwsblad en Gazet van Antwerpen.
In januari bleek Curd V. (49) uit Sint-Genesius-Rode aan het stuur te zitten van de zwarte BMW M3. Hij reed met de wagen van zijn vriendin, een dokter uit Schulen (Herk-de-Stad).
Curd V. is al elf keer veroordeeld voor de politierechtbank voor zijn rijgedrag. In januari werd hij door de correctionele rechtbank van Brussel veroordeeld tot 26 maanden cel wegens slagen en verwondingen aan een fotograaf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenJa, alle BMW rijders zijn zo LOL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichtenhet opbouwen van een sportief imago voor Skoda!Dat is water naar de zee dragen vrees ik...weet niet wat voor een imago Skoda heeft, maar alleszins niet sportief!
Waarom is dat zo, dat alle BMW rijders zo agressief zijn?
Comment
-
-
Haha, wees daar maar zeker van... Hoeveel mensen bvb bij het uitkomen van een nieuw model niet zeggen dat ze het niet mooi vinden. Gewoon omdat ze het niet kunnen betalen. Van zodra ze in okkazie te koop zijn, vinden ze het plots wel mooi. Heel veel tegen gekomen in de garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHaha, wees daar maar zeker van... Hoeveel mensen bvb bij het uitkomen van een nieuw model niet zeggen dat ze het niet mooi vinden. Gewoon omdat ze het niet kunnen betalen. Van zodra ze in okkazie te koop zijn, vinden ze het plots wel mooi. Heel veel tegen gekomen in de garage.
Comment
-
is idd gewenning.
toen ik leerde rijden, kon ik kiezen uit 2 autos. een opel ascona 1.6Sport of een bmw 525i. welke model juist weet ik niet, maar wel ene nog met de 2 losse lampen. ik denk E34???
het model erna (E36) was er eentje met die vierkante koplampen in en die vond ik echt LELIJK. vond het totaal niet passen toen. een bmw had toen dubbel ronde koplampen (de oudere beemers hadden enkele koplampen).
na al die jaren die bmw's zien rond te rijden, en ook alle andere merken die van ronde lampen overstappen naar complete units, beginnen die E36's wel mooi te worden.
nogthans kon ik destijds die 525i van 1990 betalen alsook een 320-323-325i van 1991. alleen de looks met vierkante lampen zei me niks.
na veel nadenken toch maar die opel 1.6 gekocht. stukje makkelijker te verzekeren als beginnend rijden. iets erna mijn eerste capri 2.0S gekocht (dubbel koplampen) daar die opel toch VEEL TE TRAAG was.
het was toen raar dat een normale auto 1.3 - 1.6 even duur was in aankoop als een bmw met veel meer vermogen. ik had bijna een BMW730i gekocht iets later, had ik geen ongeluk gehad met mijn chevrolet impala op weg naar de keuring (nr platen van de opel erop. nooit geloven wat verzekeringen zeggen, als er een ongeluk gebeurd zijn ze ineens NIET meer op de hoogte dat ge naar de keuring ging). met een BM van 18 ging een 730i echt niet meer te betalen zijn. ook de chevrolet en de capri zijn toen de deur uit gegaan.
TIP voor iedereen: NOOIT verzekeringen geloven. ze knikken allemaal ja als ge het contract tekent, maar moment zij moeten betalen, gaan ze echt ELKE uitvlucht zoeken om eronderuit te geraken.ik heb het geluk gehad dat we in totaal een 11tal verzekeringen hadden staan en bij het dreigen van te vertrekken, hebben ze toch maar betaald. mijn BM VLOOG toen de lucht in. ze wisten dat ik naar de keuring reed, ik was smorgens nog naar hun erkend agent gereden om te verifieren. na het ongeluk kreeg ik van het hoofdbureau de vraagt:
-hebt gij een tijdelijk verzekeringspapier gekregen van ons?
ik: nee, jullie agent heeft me dat niet gegeven
-dat zijt gij niet verzekerd, gij had er maar naar moeten vragen.
ik: is het jullie agent niet om mij te informeren welke papieren ik allemaal moet hebben van jullie?
-ja, maar als die dat niet geeft, moest ge da maar gevraagd hebben. wij aanvaarden dat ongeluk niet met die chevrolet op uw opel nr platen.
en dan hebt gij ofwel dikke problemen, of ge hebt ouders die achter u staan en ELKE verzekering dreigen op te zeggen daarna. 30min later telefoon van hoofdbureau dat alles ging geregeld worden.
ikzelf reed toen ook al een aantal jaar schade vrij, had mijn opel en capri verzekerd staan, 2 brommers, mijn chevrolet ging ik na de keuring verzekeren. brandverzekering, familiale verzekering, moeder haar auto,.... alles stond bij dezelfde firma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenSoms is dat ook wel gewenning, de nieuwe C-klasse vond ik ook maar niks, maar na paar maand zou ik hem ook wel willen, en ik kan hem nog steeds niet betalen, zelfs niet tweedehands.
niet dat ik zo'n fan ben van BMW-design, nu ja voor mooie auto's moet je min. 30 jaar terug gaan in de tijd!
(uitzondering op de regel: Porsche 993 en Aston DB9)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk BerichtenMerc CLA: aan dat design (vooral achteraan) ga ik toch niet snel kunnen wennen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtennogthans kon ik destijds die 525i van 1990 betalen alsook een 320-323-325i van 1991. alleen de looks met vierkante lampen zei me niks.
opvolger E34 is niet de E36 (dat is 3 reeks) van jaren 90, maar de E39, is de 5 reeks vanaf 1996 ongeveer (die heeft wel de vierkante koplampen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenis idd gewenning.
toen ik leerde rijden, kon ik kiezen uit 2 autos. een opel ascona 1.6Sport of een bmw 525i. welke model juist weet ik niet, maar wel ene nog met de 2 losse lampen. ik denk E34???
het model erna (E36) was er eentje met die vierkante koplampen in en die vond ik echt LELIJK. vond het totaal niet passen toen. een bmw had toen dubbel ronde koplampen (de oudere beemers hadden enkele koplampen).
na al die jaren die bmw's zien rond te rijden, en ook alle andere merken die van ronde lampen overstappen naar complete units, beginnen die E36's wel mooi te worden.
nogthans kon ik destijds die 525i van 1990 betalen alsook een 320-323-325i van 1991. alleen de looks met vierkante lampen zei me niks.
na veel nadenken toch maar die opel 1.6 gekocht. stukje makkelijker te verzekeren als beginnend rijden. iets erna mijn eerste capri 2.0S gekocht (dubbel koplampen) daar die opel toch VEEL TE TRAAG was.
het was toen raar dat een normale auto 1.3 - 1.6 even duur was in aankoop als een bmw met veel meer vermogen. ik had bijna een BMW730i gekocht iets later, had ik geen ongeluk gehad met mijn chevrolet impala op weg naar de keuring (nr platen van de opel erop. nooit geloven wat verzekeringen zeggen, als er een ongeluk gebeurd zijn ze ineens NIET meer op de hoogte dat ge naar de keuring ging). met een BM van 18 ging een 730i echt niet meer te betalen zijn. ook de chevrolet en de capri zijn toen de deur uit gegaan.
TIP voor iedereen: NOOIT verzekeringen geloven. ze knikken allemaal ja als ge het contract tekent, maar moment zij moeten betalen, gaan ze echt ELKE uitvlucht zoeken om eronderuit te geraken.ik heb het geluk gehad dat we in totaal een 11tal verzekeringen hadden staan en bij het dreigen van te vertrekken, hebben ze toch maar betaald. mijn BM VLOOG toen de lucht in. ze wisten dat ik naar de keuring reed, ik was smorgens nog naar hun erkend agent gereden om te verifieren. na het ongeluk kreeg ik van het hoofdbureau de vraagt:
-hebt gij een tijdelijk verzekeringspapier gekregen van ons?
ik: nee, jullie agent heeft me dat niet gegeven
-dat zijt gij niet verzekerd, gij had er maar naar moeten vragen.
ik: is het jullie agent niet om mij te informeren welke papieren ik allemaal moet hebben van jullie?
-ja, maar als die dat niet geeft, moest ge da maar gevraagd hebben. wij aanvaarden dat ongeluk niet met die chevrolet op uw opel nr platen.
en dan hebt gij ofwel dikke problemen, of ge hebt ouders die achter u staan en ELKE verzekering dreigen op te zeggen daarna. 30min later telefoon van hoofdbureau dat alles ging geregeld worden.
ikzelf reed toen ook al een aantal jaar schade vrij, had mijn opel en capri verzekerd staan, 2 brommers, mijn chevrolet ging ik na de keuring verzekeren. brandverzekering, familiale verzekering, moeder haar auto,.... alles stond bij dezelfde firma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa, dat kan natuurlijk ook...
En nog een tijdje wachten he, ze worden wel goedkoper
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk BerichtenMerc CLA: aan dat design (vooral achteraan) ga ik toch niet snel kunnen wennen!
niet dat ik zo'n fan ben van BMW-design, nu ja voor mooie auto's moet je min. 30 jaar terug gaan in de tijd!
(uitzondering op de regel: Porsche 993 en Aston DB9)
En inderdaad, 30 jaar geleden had elk merk wel minstens 1 mooie wagen in het gamma, tegenwoordig vind ik bijna niets schoon bij de personenwagens. Sportwagens zijn iets anders. En als het schoon is, is het onbetaalbaar voor mij.Last edited by |) ][ |V| ][; 08/08/2014, 16:27.
Comment
-
Mezelf. Hard.
Gisteren aan het rijden achter 2 auto's, een Peug 206 en een Berlingo. 206 reed 40-50 op een bochtige 70 baan. Berlingo zit te gatplakken en wou er een paar keer overgaan maar telkens tegenliggers. Uiteindelijk slaat de Berlingo af. Ik hang een kilometer of 2 achter de Peug, voldoende afstand. Kon inhalen over een volle lijn maar doe het niet. Uiteindelijk na een bocht komt een stuk waar je kan (en mag) inhalen, dus ik kijk, pink, en ga erover.
Geeft die toch niet plankgas bij zeker....(eerst zag ik hem in zijn spiegel kijken, dan roetwolk en hij versnelde echt extreem.)
Ben er vlot overgegaan in 5de, en voor zijn neus alles dichtgesmeten, 4 pinkers op en uitgestapt. Naar hem toegegaan (en hij deed zijn raampje omlaag)
Heb hem zeer kalm en duidelijk uitgelegd dat als hij ervoor kiest om 40-50 te rijden op een 70 baan dat perfect ok is voor mij. Liever niet, maar ok.
Heb hem zeer kalm en duidelijk uitgelegd dat als mensen hem inhalen tegen overdreven snelheid en op een gevaarlijke plaats, ze slecht bezig zijn. Maar dat dat geen reden is om gas bij te geven.
Heb hem zeer kalm en duidelijk uitgelegd dat als mensen hem inhalen tegen aangepaste snelheid en op een plaats met goede zichtbaarheid en het er toegestaan is, dat moet kunnen. En dat dat geen reden is om gas bij te geven.
Heb hem zeer kalm en duidelijk uitgelegd dat gas bijgeven bij inhalen niet alleen uiterst irritant en asociaal is, maar ook nog eens levensgevaarlijk en compleet idioot.
Het was een vent van boven de 50, vrouw erlangs zat heel de tijd naar buiten te kijken langs haar raampje, hij had dit te zeggen;
"Sorry meneer. Sorry. Ja. Sorry meneer. Sorry."
Achteraf toch even gedacht dat ik gewoon beter was verdergereden etc., maar toch. Facking. Achterlijke. Nar.
Comment
-
[QUOTE='|) ][ |V| ][;5396473']Heb nog geen 204 gehad, en ik loop de rij af, is nog goedkoper want tegen dan zijn ze 10jr oud. Eerst een 201, dan 202 en nu een 203. Heb ook al 7 jaar een 201 16v, blijft uiteindelijk de dikste van allemaal.
QUOTE]
Ben niet zo thuis in die nrs... Maar een 201, da's een 190 toch? En een 16V, is dat dan zo'n 2.5 die je hebt?
Comment
Comment