Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [QUOTE=DHL;5397066]
    Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
    Heb nog geen 204 gehad, en ik loop de rij af, is nog goedkoper want tegen dan zijn ze 10jr oud. Eerst een 201, dan 202 en nu een 203. Heb ook al 7 jaar een 201 16v, blijft uiteindelijk de dikste van allemaal.

QUOTE]

Ben niet zo thuis in die nrs... Maar een 201, da's een 190 toch? En een 16V, is dat dan zo'n 2.5 die je hebt?
    201 is inderdaad de 190, 202 de eerste C klasse, 203, 204, ... zijn de opvolgers telkens. En 't is een 2.3-16 die ik staan heb, de pre-facelift van de 2.5 was dat.

Comment

• je zou stillekesaan, naast een 204 kunnen beginnen met een c36 he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
        Mezelf. Hard.

Gisteren aan het rijden achter 2 auto's, een Peug 206 en een Berlingo. 206 reed 40-50 op een bochtige 70 baan. Berlingo zit te gatplakken en wou er een paar keer overgaan maar telkens tegenliggers. Uiteindelijk slaat de Berlingo af. Ik hang een kilometer of 2 achter de Peug, voldoende afstand. Kon inhalen over een volle lijn maar doe het niet. Uiteindelijk na een bocht komt een stuk waar je kan (en mag) inhalen, dus ik kijk, pink, en ga erover.

Geeft die toch niet plankgas bij zeker....(eerst zag ik hem in zijn spiegel kijken, dan roetwolk en hij versnelde echt extreem.)

Ben er vlot overgegaan in 5de, en voor zijn neus alles dichtgesmeten, 4 pinkers op en uitgestapt. Naar hem toegegaan (en hij deed zijn raampje omlaag)

Heb hem zeer kalm en duidelijk uitgelegd dat als hij ervoor kiest om 40-50 te rijden op een 70 baan dat perfect ok is voor mij. Liever niet, maar ok.

Heb hem zeer kalm en duidelijk uitgelegd dat als mensen hem inhalen tegen overdreven snelheid en op een gevaarlijke plaats, ze slecht bezig zijn. Maar dat dat geen reden is om gas bij te geven.

Heb hem zeer kalm en duidelijk uitgelegd dat als mensen hem inhalen tegen aangepaste snelheid en op een plaats met goede zichtbaarheid en het er toegestaan is, dat moet kunnen. En dat dat geen reden is om gas bij te geven.

Heb hem zeer kalm en duidelijk uitgelegd dat gas bijgeven bij inhalen niet alleen uiterst irritant en asociaal is, maar ook nog eens levensgevaarlijk en compleet idioot.

Het was een vent van boven de 50, vrouw erlangs zat heel de tijd naar buiten te kijken langs haar raampje, hij had dit te zeggen;

"Sorry meneer. Sorry. Ja. Sorry meneer. Sorry."

Achteraf toch even gedacht dat ik gewoon beter was verdergereden etc., maar toch. Facking. Achterlijke. Nar.
        Bwa, verderrijden. Dat soort degoutant volk moet er toch ooit eens op gewezen worden, dus goed dat jij dat deed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          je zou stillekesaan, naast een 204 kunnen beginnen met een c36 he
          Eens die op O-plaat kan.

Uiteindelijk zou dat op mijn pensioen toch wel een fantastische collectie geven, telkens de AMG kopen als hij rond de 18 a 20 jr is voor een prikje, in die 5 jaar hem in perfecte staat zetten en op zijn 25e een O-plaat er op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
            Eens die op O-plaat kan.
            o-plaat >>>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              o-plaat >>>>
              Is die niet van 1997 of later?

Comment

• nog ff wachten he

Comment

• zelfs best wachten, eerste 36 hadden geen bas, en geen ESP

Comment

• De 190 ook niet, dat is nog de real deal e. Extra spannend!

Comment

• Weet je nog hoe die versie noemde met originele spoilers en zo? Ik zit er al heel de tijd op te denken maar kan het me niet meer herinneren. Was heel duur destijds. Zijn er ook heel weinig van verkocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Weet je nog hoe die versie noemde met originele spoilers en zo? Ik zit er al heel de tijd op te denken maar kan het me niet meer herinneren. Was heel duur destijds. Zijn er ook heel weinig van verkocht.
                        Elke 16v had een bodykit en spoiler. Maar de meest opvallende waren de Evolution en Evolution 2, telkens 502 van gemaakt en tegenwoordig onbetaalbaar.

Comment

• Ja, dat was het de Evolution... Ooit heb ik er hier twee weten staan bij een autohandelaar die ze voor onbepaalde tijd ging stockeren om later te verkopen. Ik geloof dat die destijds al 2 mio franken gingen?

Comment

• De Evo 1 ga je voor een 30.000 vinden nu, de Evo 2 makkelijk het dubbele.

Comment

De Evo 1 ga je voor een 30.000 vinden nu, de Evo 2 makkelijk het dubbele.

en recent had hij een evo2 voor 99000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                                http://www.autoleitner.nl/automobiel...zwart-metallic

Dit is dan ook www.vandepotgerukteprijzen.com
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                                  http://www.autoleitner.nl/automobiel...zwart-metallic

maar dat is een 2.5 16V, eerste reeks was toch een 2.3 16V als ik goed herinner?
                                  die 2 afzonderlijke zetels achteraan vond ik de max toen ;-)

Comment

Heb nog geen 204 gehad, en ik loop de rij af, is nog goedkoper want tegen dan zijn ze 10jr oud. Eerst een 201, dan 202 en nu een 203. Heb ook al 7 jaar een 201 16v, blijft uiteindelijk de dikste van allemaal.
                                    voor 20k mag je mijn W204 kopen
                                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                      daar WIL je niet aan wennen
                                      CLA is inderdaad niet om aan te wennen, blijft lelijk (verhoudingen kloppen niet m.i.)

Maar wat dan gezegd van de GLA, die achterkant is al even lelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                        CLA is inderdaad niet om aan te wennen, blijft lelijk (verhoudingen kloppen niet m.i.)

Maar wat dan gezegd van de GLA, die achterkant is al even lelijk!
                                        + die prachtige Franse 180cdi motoren hebben blijkbaar last van een prachtig turbo gat. Heel modern.

Comment

Working...
                                        X