Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• elke keer iemand zegt dat een cla lelijk is zeg ik hetvolgende

die auto klopt 100% gewoon door zijn perfecte luchtweerstand 0.21
    de vw xl1 0.19

a3 sedan 0.29
    audi 100 1983 0.30

en dat helpt voor minder wingeruis, verbruik, regendruppels gelijk weg

en tegelijk zo sexy, en nog vrij praktisch al bij al erbij

een xl1 ook hoor

Comment

• Eigenlijk vind ik de CLA nog een mooie auto.

Dat is eigenlijk de enige Mercedes die ik el zou willen hebben.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Een 'we doen eens zot'-auto, anders dan de voorspelbare modellen van de Duitse tegenhangers.

Hate it or love it, zeker?

Comment

• Grote ergernis: personen met een luxe-wagen en dan toch niet hands free bellen...
          kan maar 2 redenen bedenken:
          Of te gierig geweest om 300 euro bij op te leggen voor bluetooth
          Of te lomp om bluetooth verbinding te maken

daarstraks ene met ne Porsche Panamera.... Als ge zo ne dure wagen hebt, zal die meerprijs van bluetooth systeem wel geen probleem zijn zeker, dus dan moet het de tweede reden zijn en is het een lomp varken...

Comment

• de CLA hangt af van uit welke hoek je er op kijkt.
            ook vind ik hem veel mooier in urban uitvoering dan met AMG pack
            jammer van de prijs wel want voor een klein beetje extra heb je de C die meer dan een klasse hoger is. ook FWD hoort niet op een benz.
            lets have some more member berries

Comment

• De C is toch nog een stuk duurder? Een jaar geleden was ik eens gaan kijken in een Mercedestoonzaal. De CLA viel me daar op als een vrij mooie wagen en ik vond de vanaf prijs eigenlijk niet slecht (was 28k geloof ik). Op straat lijkt hij wel kleiner tov dat je ernaast staat in de toonzaal. Inderdaad FWD hoort eigenlijk niet...

Comment

• Prijsverschil tussen de oude C en CLA viel inderdaad wel mee.
                Vond het kwaliteitsverschil tussen die 2 eigenlijk meevallen.

De nieuwe C is wel een stukje beter, maar ook duurder geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                  Grote ergernis: personen met een luxe-wagen en dan toch niet hands free bellen...
                  kan maar 2 redenen bedenken:
                  Of te gierig geweest om 300 euro bij op te leggen voor bluetooth
                  Of te lomp om bluetooth verbinding te maken

daarstraks ene met ne Porsche Panamera.... Als ge zo ne dure wagen hebt, zal die meerprijs van bluetooth systeem wel geen probleem zijn zeker, dus dan moet het de tweede reden zijn en is het een lomp varken...
                  Ik denk dat het in veel gevallen gaat om:

1) Bluetooth op gsm vergeten activeren en te dwaas om nadien zelf terug te bellen

2) De partner die met je auto rijdt en waarvan de gsm niet geregistreerd is

3) een tweede gsm voor de minnares(sen).

Om eerlijk te zijn, vind ik dat hands free bellen me evenveel afleidt. Het enige voordeel is dat je beide handen vrij hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Ik denk dat het in veel gevallen gaat om:

1) Bluetooth op gsm vergeten activeren en te dwaas om nadien zelf terug te bellen

2) De partner die met je auto rijdt en waarvan de gsm niet geregistreerd is

3) een tweede gsm voor de minnares(sen).

Om eerlijk te zijn, vind ik dat hands free bellen me evenveel afleidt. Het enige voordeel is dat je beide handen vrij hebt.
                    't zal optie 3 geweest zijn, meneer was nogal gehaast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      De C is toch nog een stuk duurder? Een jaar geleden was ik eens gaan kijken in een Mercedestoonzaal. De CLA viel me daar op als een vrij mooie wagen en ik vond de vanaf prijs eigenlijk niet slecht (was 28k geloof ik). Op straat lijkt hij wel kleiner tov dat je ernaast staat in de toonzaal. Inderdaad FWD hoort eigenlijk niet...
                      Ik heb het verschil berekend tussen de A en de CLA op het moment dat ik mijn A heb besteld. Kwam op +- 10k verschil .. Voor dezelfde auto maar dan met een lelijk gat.

Comment

• De achterkant van de cla... Het zal mij een mysterie blijven hoe dat door de design selectie is geraakt.

Comment

• cx 0.19

cx 0.21

cx 0.29

welles nietes kont is erg lekker

Comment

• Pffff ons ma wilt haar peugeot 405 naar de oud ijzer handel brengen omdat ze een nieuwe auto hweft. Dit terwijl die peugeot nog perfect rijd....

Comment

• hoe lang rijdt zij er al mee ?

Comment

• 14 jaar ofzo. 155000km totaal. Denk 90000 km bij aankoop.

Comment

• diesel, vast geen carburator ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    ik heb zo een simpel "oortje" om handenvrij te bellen en gebruik dat ook altijd in de auto.
                                    Om eerlijk te zijn, het leid me totaal niet af, ik ben dan ook altijd in de eerste plaats met het rijden bezig, ook tijdens het bellen.
                                    En dat is volgens mij ook ineens het grote probleem, de meeste mensen zijn wanneer ze in de auto bellen, in de eerste plaats met dat bellen bezig, het feit dat ze met de auto aan het rijden zijn word plots bijzaak.
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Het zit mij niet mee. Eerst rijden ze mijn zijspiegel eraf, vandaag een camionette in mijn gat gereden. Meneer was te druk bezig met sms'en achter zijn stuur en zag niet dat ik afremde om een straat in te slaan...

Zal bye bye Mondeo worden vrees ik.

Comment

• een vrouw kan dat, haar aandacht verdelen, ik wou dat ik dat soms ook kon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          cx 0.19

cx 0.21

cx 0.29

welles nietes kont is erg lekker
                                          Doe mij maar de CLA, zonder twijfel de mooiste van de drie.

Comment

Working...
                                          X