Ik geraak gefrustreerd door mensen die gedurig aan remmen zonder echte reden. Gisteren op de snelweg reed er weer zo ene voor mij, ben hem na een tijdje maar voorbij gegaan. Kon het niet meer aanzien. Op de gewone weg zie je het ook dikwijls. Vraag me af of die mensen dan steeds teveel gas geven achter hun voorligger en dan weer remmen. Moet heel aangenaam zijn om daar bij in de auto te zitten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenWil je nu zeggen dat je stiekem een vrouw bent?
de bodem heb ik kapot gereden door aan de afrit in deerlijk met mijn winterbanden weg te schuiven op een nat wegdek met bladeren erop. de rode alfa romeo was zonder problemen door die bocht gegaan, en ik die erachter reed schoof van de baan.
die camionette die op trekhaak reed was een geval verkeersaggressie. had de 101 aan de lijn en melde al dat ik een stopbord naderde en het ging foutlopen. camionette reed er gewoon tegen en is ook nog gevlucht. ik had geen schade, trekhaak zat er 2dagen op.
deur afgereden was door een 90jarige die tegen mijn deur reed terwijl ik de baby in de maxi cosi zette, op de parking van carrefour. kerel beweerde dat ik in fout was want mijn deur stond open.
en nu die fietser, totaal niet gezien. het gebrek aan slaap zal ermee te maken hebben (vandaag alweer minder dan 3uur geslapen vannacht). gelukkig pak ik de trein en fiets of t had al veel eerder slecht afgelopen.
@DHL, paar dagen terug ook zo ene gehad. die reed aan 30km/h maar aan elke drempel, zijstraat, verkeersbord remde die nog eens extra bij. toen ik er voorbij ging, acceleeerde die mee (zone 70). zijn raam stond open en ik heb 1 verrassing ingebouwd in de auto.
de snelstartkabel zit nu aangesloten op men roetstopvijs. als ik die nu opentrek, krijgt de auto een rijk mengsel, trekt een stuk harder door en rookt als een bezetene. volgen doen ze niet meer met open ramen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenelke keer iemand zegt dat een cla lelijk is zeg ik hetvolgende
die auto klopt 100% gewoon door zijn perfecte luchtweerstand 0.21
de vw xl1 0.19
a3 sedan 0.29
audi 100 1983 0.30
en dat helpt voor minder wingeruis, verbruik, regendruppels gelijk weg
en tegelijk zo sexy, en nog vrij praktisch al bij al erbij
een xl1 ook hoor
De achterkant van de CLA klopt NIET, is lelijk en veel te gedrongen.
Plus de CLA komt over als een Mercedes willen zonder een C te kunnen kopen, beetje zoals de 3 compact indertijd.
Waarmee ik niet zeg dat de CLA goedkoop zou zijn, hij ziet er zo wel uit m.i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk geraak gefrustreerd door mensen die gedurig aan remmen zonder echte reden. Gisteren op de snelweg reed er weer zo ene voor mij, ben hem na een tijdje maar voorbij gegaan. Kon het niet meer aanzien. Op de gewone weg zie je het ook dikwijls. Vraag me af of die mensen dan steeds teveel gas geven achter hun voorligger en dan weer remmen. Moet heel aangenaam zijn om daar bij in de auto te zitten.Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenOf mensen die stil voor het rood licht staan en op hun rem blijven staan (ik doe dit enkel als er niemand achter mij staat).Als er zo een nieuwe e klasse voor je staat als het donker is dan heb je bijna een gratis zonnenbank beurt ...
Comment
-
Het grote ergernis topic deel VI
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenOf mensen die stil voor het rood licht staan en op hun rem blijven staan (ik doe dit enkel als er niemand achter mij staat).Als er zo een nieuwe e klasse voor je staat als het donker is dan heb je bijna een gratis zonnenbank beurt ...
Je hebt op duurdere modellen wel een optie dat hij blijft staan. Helaas niet beschikbaar op een 3 reeks (enkel Hill assist)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals je die stop induwt...blijven ook remlichten heel de tijd branden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenMet een automaat blijf je remmen omdat je anders begint te bollen.
Je hebt op duurdere modellen wel een optie dat hij blijft staan. Helaas niet beschikbaar op een 3 reeks (enkel Hill assist)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenIk denk dat tegenwoordig automaten blijven stilstaan in D als je volledig tot stilstand bent gekomen, tot je opnieuw op het gas drukt, denk ik toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenIk snap niet waarom een auto plots "klopt" omdat hij een lage luchtweerstand heeft.
De achterkant van de CLA klopt NIET, is lelijk en veel te gedrongen.
Plus de CLA komt over als een Mercedes willen zonder een C te kunnen kopen, beetje zoals de 3 compact indertijd.
Waarmee ik niet zeg dat de CLA goedkoop zou zijn, hij ziet er zo wel uit m.i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenIk denk dat tegenwoordig automaten blijven stilstaan in D als je volledig tot stilstand bent gekomen, tot je opnieuw op het gas drukt, denk ik toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten405's zijn typische Peugeots voor mij: comfort en goede wegligging, Franse auto's zoals ze niet meer gemaakt worden!
(maandje voor vakantiejob het land mee afgereden)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenNeen. De ZF automaat blijft niet staan. Vanaf de 5 reeks heb je wel een knopje dat je moet indrukken zodat hij zonder remmen stil blijft staan.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHoe blijf je dan stilstaan? Toch niet met de koppeling of steeds je handrem gaan optrekken?Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenWil je nu zeggen dat je stiekem een vrouw bent?
Maar je hebt gelijk, de meeste zijn erg. Zelf behoor ik gelukkig niet tot die categorie, als zeg ik het zelf.
Pffff gisteren nog achter een witte BMW gereden, reed em max 25-30 waar em 50 mocht, gaat em ineens midden op de baan stilstaan, wilt em achteruit rijden, het was mij TOTAAL onduidelijk wat ie nu feitelijk van plan was, maar ik had er op dat moment meer dan genoeg van.... ik mocht daar voorbijsteken en heb die kans dus ook genomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenNeen. De ZF automaat blijft niet staan. Vanaf de 5 reeks heb je wel een knopje dat je moet indrukken zodat hij zonder remmen stil blijft staan.
Op zich vind ik dat best handig.
Als je volledig tot stilstand komt is dat vaak met een reden.
Als je weer wil bewegen, gewoon terug op het gas.
Lijkt me comfortabel, zeker in bv. voortdurende stop and go in druk verkeer. Anders moet je voortdurend je voet op de rem houden.
Comment
Comment