Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    ik blijf mensen die zonder CC of constante snelheid rijden enorm irritant vinden.
    Lijkt me vooral voor te vallen als je met CC rijdt. Dan vinden ze om een of andere reden dat je wat te traag op hen afkomt en moet er zonder aanneembare reden wat gas bijgegeven worden zodat je er weer links met een gat achter blijft hangen.

Tegelijk zeg ik er wel bij als je op CC rijdt en te traag je voorligger nadert, dit op de zenuwen werkt wanneer deze zelf een auto op de eigen strook nadert en voorbij wil steken.

Het is wel zo, eens je vaak met CC rijdt besef je zelf daarna hoe weinig constant je snelheid eigenlijk is als je gewoon met voet op gas rijdt en dat valt je niet altijd onmiddellijk op.

Comment

• Ik erger me aan mensen die zich aan alles ergeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
        Ik erger me aan mensen die zich aan alles ergeren.

👍👍👍👍👍

Comment

• Ik erger mij nog meer aan bestuurders die mij inhalen met een snelheidsverschil van 2km/u en dan vertragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Ik erger me meer aan mensen die beginnen te accelereren als ge ze voorbij steekt en da's zowat in 80% van de gevallen.
            Als ze da met mijne Corsa flikten, dan drukte ik ook nekeer op mijne gas en dan zat ik vree rap aan de 140 zenne Was altijd grappig om te zien want ze verwachten da ni van zo'n koekendoos en dan gaven ze het ook meestal op.

Nu met de Focus zal da wa minder makkelijk gaan, diene trekt een pak minder goed op dan de Corsa op die snelheden.. Zal misschien aan het toerental liggen, die zijn aan 120 al 1000 lager dan bij de Corsa. Ik zal nog moeten wennen aan het rijden met de grotere cilinderinhoud en de lagere toeren

Comment

Ik erger me meer aan mensen die beginnen te accelereren als ge ze voorbij steekt en da's zowat in 80% van de gevallen.

Op snelweg of gewone weg? Kan wel gevaarlijk worden op een gewone tweevaksbaan.

Comment

• Ik erger mij aan voetgangers die om 5 uur 's morgens aan het zebrapad staan te wachten, om dan, net als je er aankomt, plots over te steken, en dit terwijl er 500 meter voor en 500 meter achter je geen enkele auto te zien was.
                Wanner je dan stopt dan slenteren ze de straat over, bij voorkeur een meter naast het zebrapad.
                Last edited by ; 16/08/2014, 13:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                  Ik erger me aan mensen die zich aan alles ergeren.
                  Ocharme dan moet je je nogal aan jezelf ergeren met al die ergernissen, zolang de ergernis niet tot asso weggedrag leidt is dat volgens mij nog niet zo erg

Comment

• Bompa tegen

50 in zone 50, ok
                    50 in zone 30, handig... er is toch geen school
                    50 in zone 70, aaaaaaaaargh!

Comment

• Flitspaal net na een bocht 90m na het bord van bebouwde kom...komende van zone 90 en die bebouwde kom loopt voor ongeveer 400m ik ben vrij zeker dat de rechtbank veel werk zal hebben. bij mij zal het kantje boordje zijn.
                      Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
                        Als ze da met mijne Corsa flikten, dan drukte ik ook nekeer op mijne gas en dan zat ik vree rap aan de 140 zenne Was altijd grappig om te zien want ze verwachten da ni van zo'n koekendoos en dan gaven ze het ook meestal op.

Nu met de Focus zal da wa minder makkelijk gaan, diene trekt een pak minder goed op dan de Corsa op die snelheden.. Zal misschien aan het toerental liggen, die zijn aan 120 al 1000 lager dan bij de Corsa. Ik zal nog moeten wennen aan het rijden met de grotere cilinderinhoud en de lagere toeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

LOL

Comment

• Definieer eens "vree rap" lol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Definieer eens "vree rap" lol.
                              Ja, vergelijken met nen dikke BMW kunde het natuurlijk ni, da weet ik ook wel.

Ik wil der gewoon mee zeggen da voor een 1200cc koekendoos van 12 jaar, dat em best nog goe reed en zeker trok, heb er meermaals de mensen het nakijken mee gegeven, maar een raceke of sprintje winnen met de nieuwere wagens da zat er zeker en vast ni in
                              Ma ik weet wel da als ik aant inhalen was op de autosnelweg en kzag em in mijne zijspiegel dichterbij komen, alsk dan op mijne gas drukte was em weer even rap achter mij gelaten. Veel rijplezier gehad aan da bakske, tot als ik een manoeuvre moest doen en de servo nimeer werkte

Kheb met da ding nekeer 165 gereden op den E40, EN RAMMELEN! Wederom nen debiel die aant versnellen was als ik em inhaalde. Als vrouw zijnde heb ik het gevoel dat da nog rapper gebeurd dan bij ne man, dan kunne die machos het ni hebbe dat een vrouw HEN ingehaald heeft! En ZEKER toch ni hunnen dikken bak met een koekendoos! OOOOOH! De horror! De afgang! Voor de rest was er wel bekan geen kat op de baan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
                                Ja, vergelijken met nen dikke BMW kunde het natuurlijk ni, da weet ik ook wel.

Ik wil der gewoon mee zeggen da voor een 1200cc koekendoos van 12 jaar, dat em best nog goe reed en zeker trok, heb er meermaals de mensen het nakijken mee gegeven, maar een raceke of sprintje winnen met de nieuwere wagens da zat er zeker en vast ni in
                                Ma ik weet wel da als ik aant inhalen was op de autosnelweg en kzag em in mijne zijspiegel dichterbij komen, alsk dan op mijne gas drukte was em weer even rap achter mij gelaten. Veel rijplezier gehad aan da bakske, tot als ik een manoeuvre moest doen en de servo nimeer werkte

Kheb met da ding nekeer 165 gereden op den E40, EN RAMMELEN! Wederom nen debiel die aant versnellen was als ik em inhaalde. Als vrouw zijnde heb ik het gevoel dat da nog rapper gebeurd dan bij ne man, dan kunne die machos het ni hebbe dat een vrouw HEN ingehaald heeft! En ZEKER toch ni hunnen dikken bak met een koekendoos! OOOOOH! De horror! De afgang! Voor de rest was er wel bekan geen kat op de baan
                                Als man moet ik toegeven dat het anders is als een vrouw met haar wagen in m'n koffer zit te duwen... Of me als een halve gare voorbij knalt.

Comment

• ik zit toch liever met mijn 'wagen' in een vrouw haar 'koffer' te duwen
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• er halen mij dagelijkse wel van die matchbox auto's of oude wrakken in op de E40. om nog maar te zwijgen van al die camionetten... ik rij dan ook maar aan 125 het grootste deel van mijn traject op de E40.
                                    couldn't care less alst het gaat over welke auto of bestuurder mij inhaalt
                                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Als man moet ik toegeven dat het anders is als een vrouw met haar wagen in m'n koffer zit te duwen... Of me als een halve gare voorbij knalt.
                                      Ik ben gene gatplakker en hou mij gewoonlijk wel aan de maximum snelheid, maar ik erger mij al snel aan andere mensen in het verkeer en ik heb op die momenten nogal een kort lontje. Als ze dan tegen 110 zitten te rijden opt middelste en ze dan versnellen terwijl dak probeer voorbij te steken aan 120 per uur, ja, dan geef ik ook ewa gas bij. Eenmaal der voorbij, dan voeg ik van zodra ik kan weer in en zak ik ook gewoon weer af tot 120 per uur.

Dienen 165 per uur was maar eenmalig en omdat er toen just geen kat op de baan was, dacht ik der is ffkes misbruik van te maken en is te zien wa da gaf. Da was plezant, maar dienen auto was daar absoluut ni voor gemaakt (hoewel een betere wegbedekking ook wel zou hebben geholpen, da was tussen Tienen en Hélécine richting Luik). Kheb het toen gehad, maar als ik da nu nog nekeer wil doen, dan zal het toch wel eerder op ne circuit dag worden waar da ge dan ook geen boete riskeert (of erger). Da was ni slim van mij, ma ik was op da moment ook nog ni volledig volwassen. Ondertussen is er gelukkig wa verstand bijgekomen en ben ik toch wel veel verantwoordelijker geworden int verkeer (en int algemeen). Ondanks dak nog maar 24 ben en da ik toch wel redelijk ontstuimig ben, heb ik nog geen enkel accident of dergelijke meegemaakt en staat mijnen bonus malus sinds dit jaar op "0". Ik drink ni (echt nooit), ik rook ni, ik zit ni aan den drugs en ik bel ni achter het stuur, dus zo nen "halve gare" zal ik dan toch ni zijn

Comment

• gij zijt goe genoeg kissaxd

Comment

Ik erger me vooral aan mensen die ineens beginnen voorbij te steken als ik net begin met optrekken.

Bijvoorbeeld van stuk waar je maar 50 mag naar een stuk waar je 70 mag of van 70 naar 90.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X