Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
    Tja erger kan nie meer, de laatste tijd is het echt erg hoeveel mensen naar Kortessem afdraaien om toch eigenlijk naar Genk te moeten, en dan de hele boel blokkeren als ge naar Vliermaalroot moet afdraaien. Of gewoon op de grote baan op t fietspad rijden om zonder achter zich te kijken gewoon om te draaien. Ge haalt ze er zo uit op de afrit al.
    Maar vervolgens wel een mooi baantje die laatste 5km naar huis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Maar vervolgens wel een mooi baantje die laatste 5km naar huis
      Das waar, al is t nu met de hoge mais tijdelijk ietsje minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
        Zonder gsm is alles eenvoudiger heb gsm maar gebruik die quasi niet, ben stralingsgevoelig daarom dat ik vooral bel met vaste tel.
        een DECT zeker, die geven nog meer straling :o

Comment

• Kalm he. Die decten haal ik mijn brood mee binnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
            een DECT zeker, die geven nog meer straling :o
            Nope, gewoon tel. met draad

Comment

• Zo'n dect kan je ook instellen dat hij geen straling geeft in stand by.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                Zo'n dect kan je ook instellen dat hij geen straling geeft in stand by.
                Kdenk enkel de zgn. stralingsarme DECTs

Vitalitools:

Zo één bij mijn ouders geplaatst en nagemeten

Stralen wel nog als je belt he, maar dus niet meer continu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                  Kalm he. Die decten haal ik mijn brood mee binnen
                  serieus? installatie?verkoop?herstelling?

heb hier namelijk een doos vol met ericsson DT590's waar ik niet mee weet wat te doen (heb geen base station) en op internet ook bitter weinig voor te vinden

Comment

• Alcatel oxo en oxe.
                    Ook nec sv8100 centrales.
                    Met hieraan gekopprld bijhorende dects.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                      Das waar, al is t nu met de hoge mais tijdelijk ietsje minder.
                      Heb me daar enkele weken terug goed aan mispakt... Halverwege doorheen de velden is die boerderij, en net voor die boerderij is een klein betonbaantje naar niks... Normaal zie je kilometers ver of daar iemand rijdt, maar met dat mais dus niet. Kom ik daar vlot voorbij, en voor ne keer ga ik diep in de nacht ervan uit dat daar geen verkeer uit komt, want nog nooit verkeer uit zien komen... Jawadde, een pick-up... Fuck...

Comment

• Mijn ergernis van de dag : tuningkid die blijkbaar terug is uit vakantie en weer met z'n gebruikelijke onzin het chiptuningtopic om zeep helpt en het moderaille dat daar weer niks aan doet.

Comment

• wel een hoop gezaag vandaag op het forum en het werkt aanstekelijk precies

Comment

• ik was net blij nog eens wat van tk te horen

Comment

• Deze nacht van Aalst terug naar Antwerpen gereden. Hevige regen, geen verlichting op de snelweg, geen reflecterende wegmarkeringen, meerdere keren aquaplaning gehad op het linkervak, gigantische mist door de wagens voor je, massa's middenvakrijders. Ben die allemaal rechts voorbij gereden. Het linkervak was me te gevaarlijk.

Comment

• rij eens wat trager en geniet van je bmw

Comment

• je hoeft niet te staken, das lastiger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    rij eens wat trager en geniet van je bmw
                                    Iedereen reed traag!

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    je hoeft niet te staken, das lastiger
                                    ik ben niet gesyndiceerd

Comment

• Twas erg met die regen gisteren idd pff.. Linker rijstrook reden ze tegen 75 terwijl midden gewoon vrij was.... En toch allemaal met hun lichten trekken als ge rechts voorbij gaat.
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• idd idem op de E40, idioten die aan 100km/h op het linker vak rijden, mensen die hun mistlichten aansteken,... waar zijn de goeie oude romeinse tijden naar toe? in die tijd ging ik ze allemaal kunnen laten kruisigen
                                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                          Twas erg met die regen gisteren idd pff.. Linker rijstrook reden ze tegen 75 terwijl midden gewoon vrij was.... En toch allemaal met hun lichten trekken als ge rechts voorbij gaat.
                                          later trekken ;-) en gaan

Comment

Working...
                                          X