Oorspronkelijk geplaatst door Joske_
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenMaar vervolgens wel een mooi baantje die laatste 5km naar huis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk BerichtenZonder gsm is alles eenvoudiger heb gsm maar gebruik die quasi niet, ben stralingsgevoelig daarom dat ik vooral bel met vaste tel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichteneen DECT zeker, die geven nog meer straling :o
Comment
-
Zo'n dect kan je ook instellen dat hij geen straling geeft in stand by.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenZo'n dect kan je ook instellen dat hij geen straling geeft in stand by.
Vitalitools:
Zo één bij mijn ouders geplaatst en nagemeten
Stralen wel nog als je belt he, maar dus niet meer continu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenKalm he. Die decten haal ik mijn brood mee binnen
heb hier namelijk een doos vol met ericsson DT590's waar ik niet mee weet wat te doen (heb geen base station) en op internet ook bitter weinig voor te vinden
Comment
-
Alcatel oxo en oxe.
Ook nec sv8100 centrales.
Met hieraan gekopprld bijhorende dects.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenDas waar, al is t nu met de hoge mais tijdelijk ietsje minder.
Comment
-
Deze nacht van Aalst terug naar Antwerpen gereden. Hevige regen, geen verlichting op de snelweg, geen reflecterende wegmarkeringen, meerdere keren aquaplaning gehad op het linkervak, gigantische mist door de wagens voor je, massa's middenvakrijders. Ben die allemaal rechts voorbij gereden. Het linkervak was me te gevaarlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenrij eens wat trager en geniet van je bmw
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje hoeft niet te staken, das lastiger
Comment
-
Twas erg met die regen gisteren idd pff.. Linker rijstrook reden ze tegen 75 terwijl midden gewoon vrij was.... En toch allemaal met hun lichten trekken als ge rechts voorbij gaat.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
idd idem op de E40, idioten die aan 100km/h op het linker vak rijden, mensen die hun mistlichten aansteken,... waar zijn de goeie oude romeinse tijden naar toe? in die tijd ging ik ze allemaal kunnen laten kruisigenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenTwas erg met die regen gisteren idd pff.. Linker rijstrook reden ze tegen 75 terwijl midden gewoon vrij was.... En toch allemaal met hun lichten trekken als ge rechts voorbij gaat.
Comment
Comment