Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oh jeetje, zie ik daar een druppel regen?
    Laat ik maar vlug mijn mistlichten aansteken!

Ook mijn grootste ergernis vandaag!
    Bende pipo's met hun mistlichten!
    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Ja en da's enorm lastig vind ik. Je denkt constant dat er geremd wordt...

Comment

• dat mag alleen in be, in de rest van eu bij regen mistachterlicht verboden

Comment

• en zeker de dubbele zijn dubbel zo ambetant

Comment

• Dat hangt van de positie van het mistachterlicht af he.
            Maar het blijft natuurlijk irritant.
            Ik begrijp ook totaal niet hoe sommige mensen het in hun koppeke halen om in de meest onmogelijke omstandigheden met mistachterlicht aan te rijden.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Daarstraks tijdens het werk zie ik een bestelwagen met aanhangwagen stoppen om links af te slaan (gewoon zoals het hoort).
              Hoor een bulderende motor afkomen (mislukte hells angel), remt veel te laat, knalt bijna op de aanhangwagen en wijkt nog net op tijd uit om rechts langs het fietspad voorbij te gaan.

Dan begint dien debiel van zijn oren te maken tegen die met zijne bestelwagen dat die te laat en te bruusk geremd zou hebben
              Last edited by knight-rider; 25/08/2014, 23:02.
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Iemand ook problemen met mensen die voorste mistlichten aanzetten?! Politie doet daar soms moeilijk over, kversta eigenlijk niet waarom, los vh feit dat het in de wet zo staat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                  Iemand ook problemen met mensen die voorste mistlichten aanzetten?! Politie doet daar soms moeilijk over, kversta eigenlijk niet waarom, los vh feit dat het in de wet zo staat...
                  Nee, heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad.
                  En de politie moet daar niet moeilijk over doen, want ze hebben ze vaak zelf aan wanneer het eigenlijk niet mag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                    Oh jeetje, zie ik daar een druppel regen?
                    Laat ik maar vlug mijn mistlichten aansteken!

Ook mijn grootste ergernis vandaag!
                    Bende pipo's met hun mistlichten!
                    Heb zelf net 150 km op de E17/E40 gereden, en het was niet gewoon regen maar toch wel felle regen en zeer bewolkt, en soms vrij slechte zichtbaarheid door bewolking en opspattende regen.

Achterlichten zijn ook dan wel storend,en heb ik niet opgezet, vooral omdat ze te fel schijnen, maar voorste mistlichten wel, en niet helemaal ongerechtvaardigd bij dit weer vind ik.

Comment

• Dat zijn alleen de Johny's die dat doen. Da's al van in mijne jonge tijd zo... Als ik zo ene zie rijden denk ik bij mezelf weer een 'petje'
                      De allerzwaarste Johny's doen die mistlichten branden in combinatie met hun standlichten.
                      En sommige verblinden. Als ze dan toch te weinig zien, da ze dan xenon aankruisen bij de aankoop van hunne auto..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Nee, heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad.
                        En de politie moet daar niet moeilijk over doen, want ze hebben ze vaak zelf aan wanneer het eigenlijk niet mag.
                        elke vag rijdt contenu in bochten in overtreding

Comment

• Mijn wagen ontsteekt zelf zijn links of rechts mistlicht als ik draai.. Begrijp echt niet waarom, daar dient een pinker toch voor????

Voorste mistlichten hebben trouwens echt GEEN enkel nut. Ook bij mist niet.

Enkel petjes die vinden dat blijkbaar geweldig.

Op groot aantal auto's zitten zefs geen mistlichten vooraan
                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                          current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                            Dat zijn alleen de Johny's die dat doen. Da's al van in mijne jonge tijd zo... Als ik zo ene zie rijden denk ik bij mezelf weer een 'petje'
                            De allerzwaarste Johny's doen die mistlichten branden in combinatie met hun standlichten.
                            En sommige verblinden. Als ze dan toch te weinig zien, da ze dan xenon aankruisen bij de aankoop van hunne auto..
                            ja is wel courant bij Johnnies dan ben ik de uitzondering op de regel! heb zelf Xenons maar mistlichten steek ik toch af en toe aan

Comment

• Ja... als 't mistig is wellicht

Comment

• ook als het niet mistig is, soms rijd k gewoon liever met de mistlichten vooraan, ook al weet ik dat je niet echt meer ziet, maar het is een ander lichteffect

Comment

• Allez man, ge zijt ne raren lol

Comment

• ja eigenlijk wel

volgende keer met mistlichten zet k een petje op, om niemand te choqueren

Comment

• Ik zet feitelijk enkel mijn mistlampen aan bij mist (duh) en zeer felle regen waarbij je amper je medechauffeurs ziet. Zo ben ik zeker dat er niemand tegen me aanrijdt en zo ben ik hopelijk ook een oriëntatiepunt voor anderen, want als je zelfs de strepen op de baan niet meer ziet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                        Heb zelf net 150 km op de E17/E40 gereden, en het was niet gewoon regen maar toch wel felle regen en zeer bewolkt, en soms vrij slechte zichtbaarheid door bewolking en opspattende regen.

Achterlichten zijn ook dan wel storend,en heb ik niet opgezet, vooral omdat ze te fel schijnen, maar voorste mistlichten wel, en niet helemaal ongerechtvaardigd bij dit weer vind ik.
                                        Vandaag rond 17u Gent-Leuven gereden, het was inderdaad iets meer dan gewoon regen maar in mijn ogen niet erg genoeg om mistlichten aan te steken.
                                        Door de regendruppels op de ruit en een felle mistlamp erop zie je soms echt veel minder vind ik.

Daarvoor dienen mistlichten niet vind ik, die zij veel te fel, zoals hierboven al vermeldt, dat lijkt alsof ze continue aan het remmen zijn en het verschil met de remlichten is dan ook een pak kleiner..
                                        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                          Mijn wagen ontsteekt zelf zijn links of rechts mistlicht als ik draai.. Begrijp echt niet waarom, daar dient een pinker toch voor????

Voorste mistlichten hebben trouwens echt GEEN enkel nut. Ook bij mist niet.

Enkel petjes die vinden dat blijkbaar geweldig.

Op groot aantal auto's zitten zefs geen mistlichten vooraan
                                          Ik weet niet of je serieus bent, maar als je draait ontsteekt hij het mistlicht om de bocht extra te verlichten. Dus voor jou te helpen niet als richtingsaanwijzer.

Bij hevige mist kunnen voorste mistlichten wel nuttig zijn.

Op onze snelwegen kan er bij hevige regen heel wat opspattend water zijn van de auto's voor je. De wet voorziet dat je bij slechte zichtbaarheid je mistlicht moet aanzetten. Als die sukkels echter in de file staan, laten ze dat mistlicht ook lekker aanstaan. Heel leuk als je daar dan achter rijdt. Zeker in het donker.

Comment

Working...
                                          X