Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren een Peugeot 206 zonder nummerplaten gezien in Hasselt.
    Passeert agenten en die doen niks, rijd voorbij het politiebureau aan de kleine ring, agenten die zitten te praten aan de ingang zien het, wijzen ernaar en doen niks ...

Deze morgend een Citroën Saxo waarvan de remlichten constant bleven branden tijdens het rijden, en effe later een motorfiets waarvan het remlicht niet werkte.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Daarstraks de oprit van de E40 naar de Ring (komende van Leuven), ene met ne Safira die op de ring wil invoegen en daarvoor stopt op de verdrijvingstroken VOOR het samenvoegstuk. Pinker naar links, nen hoop auto's natuurlijk in de remmen , kalmpjes invoegen tegen 10 km/u.
      't Was een Afrikaanse medeburger. Dat blijven toch speciaal mannen, trekken zich die dat allemaal niet aan of kunnen die dat gewoon niet vraag ik me soms af. Als ge nen ongelooflijke stoot ziet is't meestal één van die mannen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
        Daarstraks de oprit van de E40 naar de Ring (komende van Leuven), ene met ne Safira die op de ring wil invoegen en daarvoor stopt op de verdrijvingstroken VOOR het samenvoegstuk. Pinker naar links, nen hoop auto's natuurlijk in de remmen , kalmpjes invoegen tegen 10 km/u.
        't Was een Afrikaanse medeburger. Dat blijven toch speciaal mannen, trekken zich die dat allemaal niet aan of kunnen die dat gewoon niet vraag ik me soms af. Als ge nen ongelooflijke stoot ziet is't meestal één van die mannen
        Haha ja idd. Soms zie je iemand gigantisch dwaas rijden en ik jaag me dan enorm op. Tot ik er voorbij rij en zo een grappige Afrikaan zie zitten. Dan denk ik van ach ja en rij weer rustig verder

Het is idd alsof die mannen niet echt goed met wagens overweg kunnen.

Comment

• Maar ik kan daar ook niet lastig op zijn. Als ik 't dan zie schud ik eens met mijn hoofd en toch een glimlachje. Als dat ne blanke zou zijn zou ik wilde handgebaren maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Haha ja idd. Soms zie je iemand gigantisch dwaas rijden en ik jaag me dan enorm op. Tot ik er voorbij rij en zo een grappige Afrikaan zie zitten. Dan denk ik van ach ja en rij weer rustig verder

die mannen kunnen rapper lopen en hoger springen dan ons

Comment

Denk jij dat je gemakkelijk met een kameel overweg kan? 😊

Sent from somewhere, using Tapatalk
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Twee jaar geleden zag ik ergens een hele hoop mensen rond een autootje staan. Nieuwsgierig, dus ik stopte eens. Bleken het 2 Afrikaanse dames te zijn die een haakse bocht hadden willen nemen. Maar ze hadden dit een beetje verkeerd ingeschat en hingen met hun neus boven een sterke helling. De koppeling stonk gelijk hoe ze geprobeerd hadden er toch nog uit te geraken.
                De omstaanders spraken van een depannage te bellen om ze eruit te trekken. Nu ben ik niet gauw bang en heb ik die auto er uit gereden. Kreeg applaus van de omstaanders toen ik uitstapte
                Allez de dames hebben me daar uitgebreid bedankt en hunne weg kunnen voortzetten. Tot de volgende bocht waarschijnlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Twee jaar geleden zag ik ergens een hele hoop mensen rond een autootje staan. Nieuwsgierig, dus ik stopte eens. Bleken het 2 Afrikaanse dames te zijn die een haakse bocht hadden willen nemen. Maar ze hadden dit een beetje verkeerd ingeschat en hingen met hun neus boven een sterke helling. De koppeling stonk gelijk hoe ze geprobeerd hadden er toch nog uit te geraken.
                  De omstaanders spraken van een depannage te bellen om ze eruit te trekken. Nu ben ik niet gauw bang en heb ik die auto er uit gereden. Kreeg applaus van de omstaanders toen ik uitstapte
                  Allez de dames hebben me daar uitgebreid bedankt en hunne weg kunnen voortzetten. Tot de volgende bocht waarschijnlijk...
                  Daarna hebben ze eens aan uwe banaan gezeten zeker.

Comment

• MMMM z'hadden dikke lippen Juist spijtig dat ze geen valse tanden hadden...

Comment

• Ernet ik sta achter ene aan te wachten aan het rood licht, komt er een ambulance af met sirene etc aan, ipv lans de kant te gaan gaat die pipo voor mij in het midden staan. Em doet zijn ruit open en roept naar den ambulance: tis nie omda ge me al diene kermisverlichting rond rijdt ge meer moogt of een ander.
                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                        Ernet ik sta achter ene aan te wachten aan het rood licht, komt er een ambulance af met sirene etc aan, ipv lans de kant te gaan gaat die pipo voor mij in het midden staan. Em doet zijn ruit open en roept naar den ambulance: tis nie omda ge me al diene kermisverlichting rond rijdt ge meer moogt of een ander.

Wat een idioot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                          "tis nie omda ge me al diene kermisverlichting rond rijdt ge meer moogt of een ander".
                          De wet zegt van wel. Dat men zo een volk een rijbewijs geeft....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            De wet zegt van wel. Dat men zo een volk een rijbewijs geeft....

Zie je meer en meer,dagelijks rij ik prioritair ,soms met begeleiding van een anoniem politievoertuig,meerdere malen valt het voor dat de voorligger van geen wijken wil weten ,tot ze er eens vriendelijk naast komen hangen aan de rechterkant

Comment

• Wat wel soms moeilijk te onderscheiden is, is of ze nu prioritair afkomen of niet. Ik vraag me af waarom zoveel ambulances afkomen gereden met zwaailichten op terwijl ze een gezellig babbeltje doen. Als een politiewagen met zwaailichten afkomt zijn die steeds prioritair en gedragen ze zich ook zo. Die ambulances staan met zwaailichten dikwijls gewoon aan te schuiven voor de lichten.
                              Men zou dat uniform moeten maken, zwaailicht = doorgang verlenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
                                Zegt da maar eens tegen de chiptuners.

Bron

Bron

En hier een heel topic eraan gewijd waarin verwezen wordt naar "de begrenzer"

En ja, kweet dat die 220 gewoon een stickerke of een laagske verf is
                                ziptuning, goede referentie

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                die VMAX van 250km/h bij mercedes, BMW en porsche is deel van een gentlemen agreement, bij een AMG kan je die VMAX verhogen of weglaten fabrieksaf mits forse bijbetaling.
                                geen idee wat daar zo moeilijk aan te snappen is.
                                als je auto met de VMAX zijn topsnelheid onder de 250 ligt zal je na het wegnemen nog steeds geen 250 halen...
                                bij porsche niet

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Heel schattig Kissa.

Om 250+ of 220 te rijden, hebben je meer vermogen nodig dan in je huidige auto zit.

Ofwel moet je met een Audi A1 rijden, want sommige forummembers halen daar makkelijk 260 uit.
                                Mijn leon was begrensd op 193, zowel bergop, bergaf of vlak. Na de tuning ging die vlotjes door tot 220 op teller (212 gps) en tegen de rode zone.

Die A1 kwam mij erna nog netjes voorbij .

mensen moeten eens leren lezen dat de behaalde snelheid tellersnelheid was, gps snelheid was wel wat minder.
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Wat wel soms moeilijk te onderscheiden is, is of ze nu prioritair afkomen of niet. Ik vraag me af waarom zoveel ambulances afkomen gereden met zwaailichten op terwijl ze een gezellig babbeltje doen. Als een politiewagen met zwaailichten afkomt zijn die steeds prioritair en gedragen ze zich ook zo. Die ambulances staan met zwaailichten dikwijls gewoon aan te schuiven voor de lichten.
                                  Men zou dat uniform moeten maken, zwaailicht = doorgang verlenen.
                                  Prioritair rijden=zwaailichten en toeters & bellen,zwaailichten alleen is niet prioritair,maar wil gewoon zeggen,let een beetje op..

Comment

• "Let een beetje op ". Moet eigenlijk altijd, voor ieder voertuig. Ik vind alleen die zwaailichten ook storend, heel het verkeer wordt dan nerveus. Je weet immers niet of die in't kort de volledige kermis gaat opzetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                      "Let een beetje op ". Moet eigenlijk altijd, voor ieder voertuig. Ik vind alleen die zwaailichten ook storend, heel het verkeer wordt dan nerveus. Je weet immers niet of die in't kort de volledige kermis gaat opzetten.
                                      Klopt,wij doen dat ook,als het verkeer vlot gaat leggen we die sirene af ,wordt je immers hoorndol van binnenin,wanneer het begint te stremmen zetten we ze op ,tot het weer begint te lopen..

Comment

Heel schattig Kissa.

Om 250+ of 220 te rijden, hebben je meer vermogen nodig dan in je huidige auto zit.

Ofwel moet je met een Audi A1 rijden, want sommige forummembers halen daar makkelijk 260 uit.
                                        Maar nee!! Toch niet uit een A1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                          Klopt,wij doen dat ook,als het verkeer vlot gaat leggen we die sirene af ,wordt je immers hoorndol van binnenin,wanneer het begint te stremmen zetten we ze op ,tot het weer begint te lopen..
                                          Das zoals hier in Brussel dat de Politie denkt de 7e van Beethoven te spelen met hun sirene pffff

Comment

Working...
                                          X