Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Da's idd aan het gouden kruispunt...
    Als ik me niet vergis is dat de BMW van de uitbaatster van de Primo, ofwel die van de lingerie winkel 50m verderop... (hebben beide witte BMW, dacht ik)
    Het is zowiezo van nen uitbater, want die staat daar bijna elke dag...

Soit, ze neemt plaats van klanten is, is zowiezo niet clever...

Comment

• Goudenkruispunt is de hel! Ik zet mij altijd in een straat wat verder, no way dat ik tussen die kudde rij.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
        Goudenkruispunt is de hel! Ik zet mij altijd in een straat wat verder, no way dat ik tussen die kudde rij.
        Het irritantste zijn die kleine stadsautootjes zonder parking sensoren en senioren als bestuurder..... eer dat die in en uit gereden zijn pfffff

Comment

• Echt he.

Comment

• Bij mij is't zo ver gekomen dat ik me bvb aan de Makro op het gras ga zetten. Niet alleen voor die lomperiken die hun deuren tegen uw auto slagen maar ook voor die bejaarden die achteruit met hunne auto een vak inrijden. Die moeten dan met hun winkelkarreke tussen de auto's rijden om tot aan hun koffer te geraken.
            Met mijne vorige auto stond ik bij mijn moeder geparkeerd. Zie naast mij een bejaard koppel parkeren (door het raam van haar app). Kom ik aan mijn auto en zo'n bluts dat erin was? Geen tikske maar effenaf een dikke bluts. Jammer genoeg was ik zo ziek die dag dat ik de moed niet had hen op te wachten. Vraag me af of de politie zou komen kijken als er discussie is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
              Het irritantste zijn die kleine stadsautootjes zonder parking sensoren en senioren als bestuurder..... eer dat die in en uit gereden zijn pfffff
              Diezelfde categorie auto en bestuurder met parkeersensoren is anders ook een hel hoor. Bij t eerste biepke al denken da ze nie meer verder achteruit kunnen...

Comment

Tuurlijk maar dan nog, zet u dan midden van 2 vakken vanachter op de parking. Niet op 3 plaatsen aan de ingang van de winkel. Das gewoon pure arogantie.
                Voila ook mee eens!
                Ik heb 2 kapjes in mijn deur, niemand is mij komen zeggen dat zij het hebben gedaan.. Wie zit er met de kosten om het te maken?
                Ik geef eerlijk toe dat wanneer ik een ondergrondse parking in rij en ik zie dat heel -1 bijna leeg staat ik naar -2 rij en mij dan zover mogelijk van de deur zet en ik dan wel twee parkeerplaatsen inneem.
                Maar dat zal ik nooit doen als het super druk is en dan al zeker niet dicht bij de uitgang.

Ik doe dat gewoon om te verhinderen dat er dan toch persé iemand naast mij komt staan. Overlaatst nog meegemaakt, heel de parking leeg m.a.w. 60 andere plaatsen om uit te kiezen, staat die andere wagen gewoon op de plaats naast mij....................
                2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Ook nooit verstaan waarom mensen zich achterwaarts parkeren als ze boodschappen doen. Je moet toch aan je koffer geraken met je winkelkar?

Zoals eerder gezegd, ik parkeer me nog liever honderden meters verderop in plaats van tussen 2 andere auto's. Liever wat wandelen dan alle dagen die kuil in m'n deur moeten aanschouwen.

Comment

• Vrouw rijdt alle dagen met de Honda naar de parking van station, smalle parkings want men wil er zoveel mogelijk creëren voor de klanten (kassa kassa).Die wagen is 16j oud en die staat vol met blutsen, geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt dat de SII daar komt te staan.
                    Zal mij ook steeds een plaatsje zoeken waar er zo weinig risico is dat er iemand naast mij komt te staan.
                    Beetje een nadeel met een grote wagen is dat ge zelf ook veel plaats inneemt en zo de andere minder plaats heeft
                    www.skodaforum.eu

Comment

• Toppunt van enge parkingplaatsen zijn in Oostende : nieuwe parking Kursaal en parking van UZ Damiaan. Deze laatste is bovendien uitgerust met supersmalle doorgangen naar de andere verdiepingen.
                      Op straat moet je daar niet zoeken, het is overal voorbehouden voor lokale inwoners (wat ik best begrijp...)

Comment

• Ernet voor mij een mercedes sprinter van dpd,zowel vooraan als achteraan zonder nr plaat. Reed ook gelijk net zot.

Comment

Ernet voor mij een mercedes sprinter van dpd,zowel vooraan als achteraan zonder nr plaat. Reed ook gelijk net zot.
                          Gij zijt van de streek zeker (region scherpenheuvel)? Is hier net mn deur voorbij gereden (koeriersdienst)....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                            Gij zijt van de streek zeker (region scherpenheuvel)? Is hier net mn deur voorbij gereden (koeriersdienst)....
                            Nee van Zaventem. :p of tzou moeten zijn dat em van hier doorgereden is naae Scherpenheuvel.

Comment

Ernet voor mij een mercedes sprinter van dpd,zowel vooraan als achteraan zonder nr plaat. Reed ook gelijk net zot.
                              camionette van DPD zonder nummerplaten?! stonden er stickers op van DPD op die Sprinter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
                                camionette van DPD zonder nummerplaten?! stonden er stickers op van DPD op die Sprinter?
                                Ja op de zijkant. Achterkant was bestickerd met voetballers (rode duivels?).

Comment

• Chauffeurs van DPD zijn hooligans. Zeker die met de camionetten rijden.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Gsm stond op filmen dus effe een printscreen gepakt.

Comment

• echt wel straf, temeer daar hij met een DPD camionette rijdt,

chauffeur wou misschien snelheidsboetes vermijden?! wel wat risky, zeker als je telkens moet stoppen om iets af te leveren

Comment

• COMAND NTG4 updaten van de C, 2 DVD's en neemt iets meer dan 2u per dvd in... je mag niet rijden tijdens het updaten ook. man man
                                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
                                          stonden er stickers op van DPD op die Sprinter?
                                          Hoe weet je anders dat ie van DPD is ? ...

Comment

Working...
                                          X